Niet iedereen doet kut tegen me.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg me wat af
waarom kom jij hier als eigenlijk iedereen kut tegen je doet?
en mij dan/?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Amarantha het volgende:
En Inso komt af en toe hier langs. Mag ik ook wel.
Wat heb ik er nou mee te makenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef MAHL het volgende:
Maar in de Koran staat toch helemaal niet dat je een hoofddoek moet dragen?
Draagt Chloortje eigenlijk een kopvo hoofddoek?
Oh maar dat jij niet gelooft is ook maar een geloof hoorrrrquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
In zoverre dat mijn waarheid de enige mogelijke waarheid is wel, verder niet. Daarom heb ik zulke lange tenen.
ben je ismaili ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks moet, islam is een vrijwillige overgave.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie praten mensen tegen zichzelf omdat ik pijpen zei
zo lekkere fudgy chocolade hngquote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
tenminste, crip heeft het ondertussen over chocola dus het is een eenzijdig betoog geworden
Hou dan ook gewoon keer je mond dicht, vieze virginquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie praten mensen tegen zichzelf omdat ik pijpen zei
Heeft ze het in haar eentje over chocola terwijl niemand erop reageert? Wat Niels van Crip.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
tenminste, crip heeft het ondertussen over chocola dus het is een eenzijdig betoog geworden
SG heeft moslimvriendinnen?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens de moslimvriendinnen van SG wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |