Ruikt in ieder geval wel naar visquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Is dat ook met scharen tijdens het mosselfeest enz.?
kom maar hier shatjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
ik heb buikpijn
wie maakt een kruikje voor me
Ongesteld?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
ik heb buikpijn
wie maakt een kruikje voor me
Wat een wormpjesquote:
was ie daw cute aan de foon?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik niet, boeit me echt geen flikker al geloof je in vliegend spaghetti monster. als jou dat blij maakt
panzermaus had een tijdje dat ie zich heel wat voelde doordat ie ineens aand8 kreeg van vrouwen ofzo. toen had ik echt zin om hem te martelequote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ze is nu verloofd met een ander maar dan kan ze nog wel neuken met Panzer terwijl wij kijken.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een man dit tegen me zei dan kon ik twee euroknallers halenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik moest lachen haha
ja ik mis je gewoon, vond ons gesprek destijds gewoon erg leuk en smacht naar meer
dankjewel liefjequote:
nee bedoel niet de gelovige per se maar meer de religie. ik ben het er niet mee eens ya3niquote:Op maandag 9 januari 2017 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik niet, boeit me echt geen flikker al geloof je in vliegend spaghetti monster. als jou dat blij maakt
Nee hoor. Sws gewoon mensen individueel beoordelen. Vroeger ook bevriend geweest met moslim. Kan het met collega-moslim ook wel goed vinden.quote:
Dat is niet heel veel. Maar ik heb dus concurrentie?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een man dit tegen me zei dan kon ik twee euroknallers halen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet meer zeggen dat iemand iets kan koppen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Neverknown het volgende:
toen ie die huidige andere fokmeid als vriendin had, die gwn ook nog lief was ook. had gwn kortemetten gemaakt met zn arrogante gezever.
ja dat boeit mij ook niequote:Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee bedoel niet de gelovige per se maar meer de religie. ik ben het er niet mee eens ya3ni
toen ie ging sporten enz werd de roem hem wat te veelquote:
Gepest worden door mannen die zich voordoen als vrouw is nog erger.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er zitten geen vrouwen op fok, dom jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |