had het juist erover dat ik hem wel vaker wijd open doequote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon keer je mond dicht, vieze virgin
z'n begeleider hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toto is Niels zijn BFF in deze SC .
insoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Amarantha het volgende:
En Inso komt af en toe hier langs. Mag ik ook wel.
nee moe van dat domme gelul van mensen die denken te weten wat islam precies is en ondertussen is het omgekeerde het geval maar gaan ze wel roeptoeteren, kut pvv sfeerquote:
nee ik praat met haar over chocolaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft ze het in haar eentje over chocola terwijl niemand erop reageert? Wat Niels van Crip.
Het gaat gewoon te snel kerel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
Chloroform negeert mij ook al
gezellig hier
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.quote:
he lekker gevoel man.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tong omkrullen naar achteren en krachtig slikken
HET IS ALLES OF NIETS GODVERDOMME LEES JE EIGENLIJK WEL MEE DOMME NEP MOSLIM????quote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Neverknown het volgende:
Maar nu ik neerlandsche broerloze meid.
wil niet zeggen geloofsloos. want geloof wel btje.
okok. Nu lig ik onder een dikke deken met sokken aan dus ik zou nog effies wachtenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Buuf, geef me even een seintje als je naar buiten gaat
Of misschien dat ze bedoeld mosselvriendinnen (gezien Zeeland enzo) en je begrijpt haar verkeerdquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Leugentje om bestwil, was ook niet erg overtuigend.
je ui schrikt me altijd af dus durf nooit te pratenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef dopfles1 het volgende:
Chloroform negeert mij ook al
gezellig hier
Ahh Montelly, de user die alles weet over andermans seksleven en dat foutloos weet te interpreteren.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.
Chai en Mozy voelen zich geroepen om Crip te whiteknighten.
ja ging toch over een hoofddoek en welk gedrag erbij hoort of nie:$quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
HET IS ALLES OF NIETS GODVERDOMME LEES JE EIGENLIJK WEL MEE DOMME NEP MOSLIM????
Nee, ben geen moslim. Vind elke vorm van geloof hypocriet as fuck maar verder moet iedereen lekker weten wat ie ermee doetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij was toch Perzisch islamitisch prinses
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of misschien dat ze bedoeld mosselvriendinnen (gezien Zeeland enzo) en je begrijpt haar verkeerd
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef Crip het volgende:
moge jullie nog jaren vol met ranzige kinky seks hebben
Gepijpt worden door iemand met een burka, is dat ook een soort gloryhole?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip bedelt om seks en praat over pijpen.
Chai en Mozy voelen zich geroepen om Crip te whiteknighten.
Lees m'n sig maarquote:Op maandag 9 januari 2017 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
Wisten jullie dat negeren ook pesten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |