Die is net zo cynisch als de restquote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iemand die overdreven vrolijk is dus. Frank is dan wel een goeie ja
Zegt ie tegen mij nooit, dus misschien ligt het wel aan jou :squote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja als hij hier is dan zegt hij altijd 5 keer per uur dat ik van het balkon moet vallen, dus hoezo aardig
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, mallootquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou nou we hebben een -0,5 pA te pakken
liever HFquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, malloot
malloot is dan wel weerquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, malloot
wil jou marineren in kaliumdichromaat en salpeterzuurquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Of carcinogene ortho toluidine mm lekkah
nou nouquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je isocyanides over je heen krijgt
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld dit maar:quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt ie tegen mij nooit, dus misschien ligt het wel aan jou :s
quote:
Zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je heerlijk slaapt en dat je droomt over Hans die van het balkon afdondert maar het geen droom blijkt te zijn
Hoop dat je rookt en drinkt een een alfa 1 antitrypsine deficiëntie hebt zodat je longen helemaal gaan verlittekenen doeiquote:
nou nouquote:Op zondag 8 januari 2017 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je rookt en drinkt een een alfa 1 antitrypsine deficiëntie hebt zodat je longen helemaal gaan verlittekenen doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |