Ja dat vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar niet de rol van slechterik
Ach, elke film met Emma Stonequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen.
Echt hequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar is het duimpje gebleven?
Zo dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar is het duimpje gebleven?
Ja wegquote:
Als je die maakt dan doe ik die weer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vond dat duimpje wel leuk...
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
kijk, zo hoort een reeks genummerd te zijn
Heb [KLB SC] Doeitjes IIIIII al onder paste staanquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
Die zwakzinnige vriend van jou heeft wel ergere dingen gezegd ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
Braddie zei ooit dat iemand maar kanker moest krijgen.
KLB / [KLB SC] Skye LXXVIIquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja weg
Iemand had die .gif ooit voor mij gemaakt, maar kan niet meer terugvinden.
Wat een prachtig genummerde reeks is datquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Skye LXXVII
Hier is ie ook weg.
Ach, de een wenst iemand in een ragequit kanker toe en bied excuses aan, en de ander wenst zonder enige reden maar dat hij + familie zelfmoord moet plegen (Want daar kwam die post van Noel op neer)quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
Braddie zei ooit dat iemand maar kanker moest krijgen.
Eigenlijk hoort het vijfde streepje dwars door die andere vier te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
Ben woest nuquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Skye LXXVII
Hier is ie ook weg.
Te lange post, niet gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, de een wenst iemand in een ragequit kanker toe en bied excuses aan, en de ander wenst zonder enige reden maar dat hij + familie zelfmoord moet plegen (Want daar kwam die post van Noel op neer)
Ga anders ff naar hem toe en ga daar lopen zuigen.
Ik wenste Hermann eens een fijne avond. Ik heb er nog spijt vanquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, de een wenst iemand in een ragequit kanker toe en bied excuses aan, en de ander wenst zonder enige reden maar dat hij + familie zelfmoord moet plegen (Want daar kwam die post van Noel op neer)
Ga anders ff naar hem toe en ga daar lopen zuigen, dit kan je niet goed praten in mijn ogen Cachet.. Hou iemand anders voor de gek.
Kreeg 'ie een kut avond dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wenste Hermann eens een fijne avond. Ik heb er nog spijt van
bedankt, hopelijk wordt het later zo lang dat het de TT limiet overschrijdtquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb [KLB SC] Doeitjes IIIIII al onder paste staan
daar heb je stiften voorquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort het vijfde streepje dwars door die andere vier te gaan.
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkonquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg 'ie een kut avond dan?
sinds ik HPLC ken is elke avond kutquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg 'ie een kut avond dan?
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik HPLC ken is elke avond kut
mooi, ik hoop dat we elkaar dan lang mogen kennenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik HPLC ken is elke avond kut
omdat een retour weggegooid geld zou zijnquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkon
Beetje zonde om op mn beeldscherm met stiften te kladderenquote:
dat moet je er maar voor overhebben voor deze prachtige reeksquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje zonde om op mn beeldscherm met stiften te kladderen
Een enkeltje van het balkon, een balkon is toch van beton?! Die hebben helemaal geen enkels joh, wat gek ;squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkon
Vrijdagavond en zaterdag?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb echt 2 heeeeeerlijke nummers van the weeknd ontdekt
oh leeft ze nogquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Waar is Chloro haar badum tas gif?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een enkeltje van het balkon, een balkon is toch van beton?! Die hebben helemaal geen enkels joh, wat gek ;s
Ben je aan het daten met kdrick?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Kan ook gewoon zo -IIII-quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat moet je er maar voor overhebben voor deze prachtige reeks
Moet je d`r ff DMenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is Chloro haar badum tas gif?
Het is niet zo alsof je moeder affectie naar je toont, dus jou zal het niet benadelen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Gadver mn moeder wast dr handen niet eens na het pissen
en toch heeft ze een seksleven gehadquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Fur typen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Bij ons wordt er regelmatig in de klas onderlig geadviseerd van de 5e verdieping te springen. Niemand die dan huilie doet, maar jullie autisten gaat dat te fur.
Je bent zelf een gewicht!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt net op een gewicht, dit is de GYM SC niet
jammer genoegquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch heeft ze een seksleven gehad
Dat zeg je goed.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch heeft ze een seksleven gehad
Op het mbo is dat redelijk normaal iddquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Bij ons wordt er regelmatig in de klas onderlig geadviseerd van de 5e verdieping te springen. Niemand die dan huilie doet, maar jullie autisten gaat dat te fur.
en zo meteen weer liggen vingeren in bed zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hou ff je waffel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fur typen.
We zijn hier niet bij De Jeugd Van Tegenwoordig he
als je depressief gaat doen ga je maar lekker naar de suicide hotline bellen ipv ons lastig te vallen met je badpakreetquote:
Houd je bek tegen Dima, dikke kansloze padquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof je moeder affectie naar je toont, dus jou zal het niet benadelen.
Dat gaat te ver Dima... Zoveel users die zeggen dat je in het echt gewoon een chille kerel bentquote:
Viel het zo zwaar?quote:
stream ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
ik ga wel salami strelen als jullie niet normaal doen
is het zo rauwquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
ik ga wel salami strelen als jullie niet normaal doen
Nare zaak.quote:
gvdquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en dan zeker zeggen dat mijn piemel mooi schoon en gewassen is. Nee dank je
11 uur op vrijdagavond slapen haha wat een BEJAARDE VROUW BEN JEquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens sommigen van jullie nog een fijne avond.
Tussen de middag thuis gekomen.quote:
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
wat praat je over mijn omaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net als mijn moeders haar als ze onder de douche staat
alsof Noel zo ver in haar keel kan komenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoen![]()
Hopelijk word je morgen wakker zonder stem
gvd Hermanquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof Noel zo ver in haar keel kan komen
Dank je slaap lekker :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, wel beide afleveringen binnengetrokken. Ben nu darts aan het kijken
Hermann!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 uur op vrijdagavond slapen haha wat een BEJAARDE VROUW BEN JE
ja heb stukje gezienquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice
De eerste vond ik niet veel, maar dat kwam vooral door het Amerikaanse publiek (Naar klapvee is dat)
Maar deze is best wel goedZeker het begin
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoen![]()
Hopelijk word je morgen wakker zonder stem
Absoluut, zeker geen spijt van gehad en leuke mensen ontmoet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BalenMaar wel leuke tijd gehad toch
hey, ik kreeg net een mailtje dat Fallout en Gears of War al onderweg waren. Ik houd je op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van mijn bestelling.quote:
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.
Klopt ja, dat sfeertje was een beetje ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja heb stukje geziendaar waar ze bij Burning Man zijn kennelijk. Beetje rare sfeer
Doe normaal kippetjequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doen
Am i right gurl
Zonnestraaltje :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.
Ik denk dat dit voor vrouwen ook wel geldt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doen
Am i right gurl
Zozo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
circuit nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, dat sfeertje was een beetje ongemakkelijk.
Dat circuit is wel
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondertquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey, ik kreeg net een mailtje dat Fallout en Gears of War al onderweg waren. Ik houd je op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van mijn bestelling.
Bevalt je wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
circuit nog niet gezienstraks maar verder kijken
Elke dag jwzquote:
Ik vind het prima, als ik mijn spellen maar hebquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondert
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zozo.
Heb mezelf nog niet betrapt op janken om een opmerking of ragequitten tot dusver, maar ga vooral door, dan ga ik even een banaan lezen
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zozo.
Heb mezelf nog niet betrapt op janken om een opmerking tot dusver, maar ga vooral door, dan ga ik even een banaan lezen
Ik had jou op beste gezetquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
ik sta op #1 voor de bij de hand award in de verkiezingen
wat is dit voor onzin
Hey puddinkjequote:
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aanquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongoolquote:
Bek houden, vette kaaskroketquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aan
wow lekker aan het afreageren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Van welke verdieping?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondert
Nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
hoezo je hebt eigen zwaartekrachtquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoor
Ja lekkerquote:
Verhuizen, vooralquote:
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dpquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
Waarom lust jij geen kroketten, wat is ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust niet eens kroketten DOMME HOER
Dat is waarquote:
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verhuizen, vooral
Daarna weer scharen
ik djoek jequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dp
kankerdikkequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maybe i was born with it, maybe it's maybellinequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom lust jij geen kroketten, wat is dit
ach jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. De hele vrijdag heeft ze vrij en dan nog gestrest zijn
Enschedequote:
Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroetenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. De hele vrijdag heeft ze vrij en dan nog gestrest zijn
En frikadellen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maybe i was born with it, maybe it's maybelline
Ey bietelquote:
Kom maarquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroeten
Je mag het bij mij doen hoor als je je daardoor beter voeltquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroeten
Hope so. Spannend wel :$quote:
Wil bij jou liever ergens anders wroetenquote:
Wat lief van je. Hier ga ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag het bij mij doen hoor als je je daardoor beter voelt
Allesquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je frikandellen of die rare gehaktballen
ja op allebei
Waar dan? :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil bij jou liever ergens anders wroeten
Voevoevoe voederbietelquote:
ging jij maar de goeie kant van een leeftijdsgrafiek opquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Gaat weer helemaal de goede kant op hier met het taalgebruik.
What else is new.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Gaat weer helemaal de goede kant op hier met het taalgebruik.
In je grabbeltonquote:
De meeste grafieken gaan van linksonder naar rechtsboven, dus in zekere zin gaat 'ie dat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging jij maar de goeie kant van een leeftijdsgrafiek op
Bij jou in je leven in ieder geval nietsquote:
Zal ik dan de goede kant van het balkon afgaan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging jij maar de goeie kant van een leeftijdsgrafiek op
Weenognie, maar komt er zeker wel een.quote:
Je laat er geen gras over groeien he :$ wowquote:
ehquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De meeste grafieken gaan van linksonder naar rechtsboven, dus in zekere zin gaat 'ie dat.
Lol neequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De meeste grafieken gaan van linksonder naar rechtsboven, dus in zekere zin gaat 'ie dat.
bij jou wel?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou in je leven in ieder geval niets
Ja hallo dacht het niet, ik wil je voor mezelfquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenognie, maar komt er zeker wel een.
Maar alleen als Chloro komt mogen er evt klbers komen
[..]
Je laat er geen gras over groeien he :$ wow
O ik kan dan nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk wel, had van de week een datequote:
ik breng de hoeren meequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Vlammetjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor hamburgers frikandellen mexicano's kipcorn vlammetjes kipnuggets gaat er allemaal in
en?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, had van de week een date
Immerquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hallo dacht het niet, ik wil je voor mezelf
Klopt, heb liever kaal![]()
Niet geneuktquote:
Jullie betalen op een housewarming, niet ikquote:
Jij hebt een vriendin, waarom neuk jij nietquote:
Hermann heeft een strippenkaartquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie betalen op een housewarming, niet ik
Koel me af met je mayoquote:
hoe dan, stuur je ons de rekening van de cv ketel opquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie betalen op een housewarming, niet ik
weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, waarom neuk jij niet
Door cadeautjes natuurlijk. Hoeren kosten me geld, ergo; niet welkom ;squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe dan, stuur je ons de rekening van de cv ketel op
Vraag dimaquote:
O, ben jij er zo 1quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door cadeautjes natuurlijk. Hoeren kosten me geld, ergo; niet welkom ;s
kosten geen geld, gewoon een paar moeders van mensen hier vragen en die doen het vast gratisquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door cadeautjes natuurlijk. Hoeren kosten me geld, ergo; niet welkom ;s
Nee doe normaal, bedoel gewoon mayo :squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zodat het duidelijk is, bedoel je dat ik op je mag ejaculeren?
Ja; ik betaal niet voor het verzadigen van mijn geneugten ;squote:
teasequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee doe normaal, bedoel gewoon mayo :s
Nah :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kosten geen geld, gewoon een paar moeders van mensen hier vragen en die doen het vast gratis
Beetje in m'n mond gekotstquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:31 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt wel knoflook saus met al die brokjes
Ja ik wil je ook wel helpen maar is beetje raar tochquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:31 schreef zeer het volgende:
[..]
blij te zien dat je het serieus neemt
Jaquote:
ik wel. Ik bedoel: je koopt toch ook eten en drinkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja; ik betaal niet voor het verzadigen van mijn geneugten ;s
jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik wil je ook wel helpen maar is beetje raar toch
hoop dat je heerlijk slaapt en dat je droomt over Hans die van het balkon afdondert maar het geen droom blijkt te zijnquote:
Ik betaal in herinneringen, keiromantisch :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik wel. Ik bedoel: je koopt toch ook eten en drinken
HAAAAAAAAAAAAGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
nou jeetje hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je heerlijk slaapt en dat je droomt over Hans die van het balkon afdondert maar het geen droom blijkt te zijn
Yep, de enige echte.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
o, diep ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik betaal in herinneringen, keiromantisch :$
Niet met eten hoor, daar vragen ze me idd altijd valuta voor ;s
Zo rol ikquote:
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
In 1961? Dat zou wel cool zijn, tijdreizen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!
Het was kerstochtend 1961...quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!
hey verrimpelde balzakquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, denk je even nog rustig in te loggen, het is immers al even geleden, staat er weer zo'n topic roodgloeiend.
Daar we gaan we zo ook nog maar eens naar kijken, oude vlees moet immers eerst op.
Hoi ome Frank!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, denk je even nog rustig in te loggen, het is immers al even geleden, staat er weer zo'n topic roodgloeiend.
Daar we gaan we zo ook nog maar eens naar kijken, oude vlees moet immers eerst op.
Goedenavond Frankquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
flappiequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was kerstochtend 1961...
Ik had een ander jaartal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In 1961? Dat zou wel cool zijn, tijdreizen.
Weet je hoe koud het buiten isquote:
15quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is
Omdat de vakantie voorbij isquote:
Ook lekkerquote:
Ik ging eerder naar buiten. Had spijt ;squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?quote:
Remmiequote:
Ha, ook weer terug?quote:
1518quote:
Infinite Warfare Legacy Edition die met Modern Warfare Remastered komt en misschien nog Far Cry Primalquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?
Zelf, veel te koudquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
twijfel om lAamgs de hendo te gaan of zelf broodjes te maken
Jazeker Frank! Een mens kan leren van fouten en dingen anders aanpakken, en dat probeer ik te doen met mijn terugkeer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?
[..]
Remmie
[..]
Ha, ook weer terug?
is binnen ook ijskoudquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cm?quote:
Grote bek naar anderen hebben terwijl het zelf altijd huilen geblazen was, echt goede aanpak jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jazeker Frank! Een mens kan leren van fouten en dingen anders aanpakken, en dat probeer ik te doen met mijn terugkeer.
Bij mij nietquote:
Far Cry Primal is een prachtig spel. En je kunt wilde diertjes temmen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Infinite Warfare Legacy Edition die met Modern Warfare Remastered komt en misschien nog Far Cry Primal
moet niet te veel nemen want Final Fantasy XV komt bijna uit
heb helaas bijna geen vrije tijd met werkloos zijn en series kjken
Dan doenquote:
Wil gvd chocoladequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom kom Chrolo, kom knuffelen. Daarna stop ik je wel in
daar heb ik wel ervaring mee, heb chloro ook getemdquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Far Cry Primal is een prachtig spel. En je kunt wilde diertjes temmen.
Die uitdagingen heb je niet in het spel. Dan krijg je zo'n moeilijkheidsgraad dat ooit een keer een Koreaan eens wint van de computer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar heb ik wel ervaring mee, heb chloro ook getemd
Geefquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wel witte chocolade voor je
If you know what I mean
Zal ik je instoppen en verhaaltje voorlezenquote:
tr dm-openbaringquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Heb van hem ook verjaardagskaartje gehad.
Heb het gelezen, geloof er geen juten zak vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |