Weet je hoe koud het buiten isquote:
15quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is
Omdat de vakantie voorbij isquote:
Ook lekkerquote:
Ik ging eerder naar buiten. Had spijt ;squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?quote:
Remmiequote:
Ha, ook weer terug?quote:
1518quote:
Infinite Warfare Legacy Edition die met Modern Warfare Remastered komt en misschien nog Far Cry Primalquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?
Zelf, veel te koudquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
twijfel om lAamgs de hendo te gaan of zelf broodjes te maken
Jazeker Frank! Een mens kan leren van fouten en dingen anders aanpakken, en dat probeer ik te doen met mijn terugkeer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hermannetje. Nog een spellenparade ingeslagen op deze zwarte vrijdag?
[..]
Remmie
[..]
Ha, ook weer terug?
is binnen ook ijskoudquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cm?quote:
Grote bek naar anderen hebben terwijl het zelf altijd huilen geblazen was, echt goede aanpak jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jazeker Frank! Een mens kan leren van fouten en dingen anders aanpakken, en dat probeer ik te doen met mijn terugkeer.
Bij mij nietquote:
Far Cry Primal is een prachtig spel. En je kunt wilde diertjes temmen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Infinite Warfare Legacy Edition die met Modern Warfare Remastered komt en misschien nog Far Cry Primal
moet niet te veel nemen want Final Fantasy XV komt bijna uit
heb helaas bijna geen vrije tijd met werkloos zijn en series kjken
Dan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |