Het is niet zo alsof je moeder affectie naar je toont, dus jou zal het niet benadelen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Gadver mn moeder wast dr handen niet eens na het pissen
en toch heeft ze een seksleven gehadquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Fur typen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Bij ons wordt er regelmatig in de klas onderlig geadviseerd van de 5e verdieping te springen. Niemand die dan huilie doet, maar jullie autisten gaat dat te fur.
Je bent zelf een gewicht!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt net op een gewicht, dit is de GYM SC niet
jammer genoegquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch heeft ze een seksleven gehad
Dat zeg je goed.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch heeft ze een seksleven gehad
Op het mbo is dat redelijk normaal iddquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Bij ons wordt er regelmatig in de klas onderlig geadviseerd van de 5e verdieping te springen. Niemand die dan huilie doet, maar jullie autisten gaat dat te fur.
en zo meteen weer liggen vingeren in bed zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hou ff je waffel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fur typen.
We zijn hier niet bij De Jeugd Van Tegenwoordig he
als je depressief gaat doen ga je maar lekker naar de suicide hotline bellen ipv ons lastig te vallen met je badpakreetquote:
Houd je bek tegen Dima, dikke kansloze padquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof je moeder affectie naar je toont, dus jou zal het niet benadelen.
Dat gaat te ver Dima... Zoveel users die zeggen dat je in het echt gewoon een chille kerel bentquote:
Viel het zo zwaar?quote:
stream ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
ik ga wel salami strelen als jullie niet normaal doen
is het zo rauwquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
ik ga wel salami strelen als jullie niet normaal doen
Nare zaak.quote:
gvdquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en dan zeker zeggen dat mijn piemel mooi schoon en gewassen is. Nee dank je
11 uur op vrijdagavond slapen haha wat een BEJAARDE VROUW BEN JEquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens sommigen van jullie nog een fijne avond.
Tussen de middag thuis gekomen.quote:
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
wat praat je over mijn omaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net als mijn moeders haar als ze onder de douche staat
alsof Noel zo ver in haar keel kan komenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoen![]()
Hopelijk word je morgen wakker zonder stem
gvd Hermanquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof Noel zo ver in haar keel kan komen
Dank je slaap lekker :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, wel beide afleveringen binnengetrokken. Ben nu darts aan het kijken
Hermann!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 uur op vrijdagavond slapen haha wat een BEJAARDE VROUW BEN JE
ja heb stukje gezienquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice
De eerste vond ik niet veel, maar dat kwam vooral door het Amerikaanse publiek (Naar klapvee is dat)
Maar deze is best wel goedZeker het begin
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die sommigen dat niet terugdoen![]()
Hopelijk word je morgen wakker zonder stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |