SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dan die gast wil roepen zeg jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
en tijdens het blussen werd er nog een kwekerij gevonden
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
aiiii, dan baal jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
zeker genoeg meer dan zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:01 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
als je dan die gast wil roepen zeg je
KWEKER! EY!
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi dingquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.quote:
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nouquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.
Je zou maar met je bakkes overal op internet staanquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
enzo knol![]()
met zn appartement van bijna half miljoen dat ie cash aftikt
![]()
![]()
jelly as fuck
is weer all good tussen ons toch
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nou
werelddeelquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand een synoniem voor het woord contingent?
Zal wel Kurovksi zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
KLB / Altijd mad zijn
Van wie hier is deze kloon?
Gewoon spulletjes waar makkelijk aan te komen is... Het hoeft allemaal niet zo heel veel te kosten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi ding
sterk verbeterd laatste jaren, ook planttechniek, zieke autoflowers, complete climate control bam altijd optimaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.
ik wil ook in de OP okequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ben zo'n mongol, krijg mezelf niet eens in de op en die code
Quotum?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand een synoniem voor het woord contingent?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |