SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dan die gast wil roepen zeg jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
en tijdens het blussen werd er nog een kwekerij gevonden
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
aiiii, dan baal jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
zeker genoeg meer dan zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:01 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
als je dan die gast wil roepen zeg je
KWEKER! EY!
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi dingquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.quote:
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nouquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.
Je zou maar met je bakkes overal op internet staanquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
enzo knol![]()
met zn appartement van bijna half miljoen dat ie cash aftikt
![]()
![]()
jelly as fuck
is weer all good tussen ons toch
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nou
werelddeelquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand een synoniem voor het woord contingent?
Zal wel Kurovksi zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
KLB / Altijd mad zijn
Van wie hier is deze kloon?
Gewoon spulletjes waar makkelijk aan te komen is... Het hoeft allemaal niet zo heel veel te kosten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi ding
sterk verbeterd laatste jaren, ook planttechniek, zieke autoflowers, complete climate control bam altijd optimaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.
ik wil ook in de OP okequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ben zo'n mongol, krijg mezelf niet eens in de op en die code
Quotum?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Daar moet iedereen die in de OP staat over stemmen, pas als iedereen het er mee eens is mag je er in.quote:
Zo werkt het niet, want anders zou jij niet eens in de OP staan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar moet iedereen die in de OP staat over stemmen, pas als iedereen het er mee eens is mag je er in.
Aandeel of deel volgens m'n woordenboek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, want anders zou jij niet eens in de OP staan.
Ik heb vrienden in de OP zitten en ze zouden nooit toestemming geven dat jij in de OP zou komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!
jij lijkt me een aardige kerel, niet zoals meneer met de neppe romeinse cijfersquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!
reefers zijn idieale hokken welquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Kuro, Pezu. We kopen met z'n 3en 20ft zeecontainer, ingraven, zetten we huisje op.en kweken joh
Vrienden hebben op FOK!.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in de OP zitten en ze zouden nooit toestemming geven dat jij in de OP zou komen.
HVAC snap ik wel aardig en automatisering. Ik zou wel eb- en vloedsysteem willen proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterk verbeterd laatste jaren, ook planttechniek, zieke autoflowers, complete climate control bam altijd optimaal
overbodig, is dat nu zo fucking lastig. contingent is het tegenovergestelde van noodzakelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
Contingent jobs, als in flexwerk, als in niet noodzakelijk?
ZEGT DAT IETS?
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.quote:
Die is ontdekt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.
Mss heeft meneer Fritzl nog wat tips voor ons
zag laatst documentaire over die kelder van 'm, heb nog nooit zo'n harde erectie gehadquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.
Mss heeft meneer Fritzl nog wat tips voor ons
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
overbodig, is dat nu zo fucking lastig. contingent is het tegenovergestelde van noodzakelijk
ja nu weet je plotseling wel wat het betekent wat ben jij nu weer voor een achterlijke teringmongool, kerel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.
Mag ik jouw lading dekken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.
Eerst keer sinds 2007 dat ik het laatste woord heb op FOK!.quote:
Pikken... Slechte zaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb een trekhaak. jij een aanhanger?
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.quote:
Hak je pik eraf. Heb je niks meer met homo/mannendingen te maken.quote:
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.
Die op Netflix?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zag laatst documentaire over die kelder van 'm, heb nog nooit zo'n harde erectie gehad
Ben ik je vriend?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
Kijk Catkiller, dit is nou zo'n vriend die ik bedoelde.
[..]
Hey cachet.
zou die emma stone zo hard neuken hequote:
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?
Gast wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Oke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Ik steel alleen hartenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja nu niet doen alsof jij dit niet gedaan hebt
Jij bent ziekquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doen
gouwe tip dit ga ik meteen proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doen
Ik heb geen lesbische gevoelens tegenover Emma Stone.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
was de kut van emma stone maar open ja toch of niet?
Anyway. 1 van de hoofdbrekens met kweken is de warmteontwikkeling. Flinke sloot water biedt wel uitkomst daarin. Is gelijk ook de etmaaltemperatuur wat stabieler.quote:
Een dildo voldoet ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb toch geen slurf tussen mijn benen hangen :s
oh je bent een wijf? pics?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbische gevoelens tegenover Emma Stone.
:squote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ff iets lezen over een afgehakt hoofd
aka blowjob toyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ff iets lezen over een afgehakt hoofd
godverdomme dan wonen we bij elkaar in de buurtquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen hier vandaan, als je dat van hier bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |