SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dan die gast wil roepen zeg jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
en tijdens het blussen werd er nog een kwekerij gevonden
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
@noel, ja 2 matties van me woonde er boven, brand kwam door, ja ja, wietplanten![]()
aiiii, dan baal jequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
zeker genoeg meer dan zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:01 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
als je dan die gast wil roepen zeg je
KWEKER! EY!
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi dingquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kleinschalig kweken hoogste rendement. 1 vierkant metertje is zat voor eigen gebruik..
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.quote:
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nouquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had beter Karel_de_Krekel kunnen heten, want ik hoor ze elke keer als jij een grap maakt.
Je zou maar met je bakkes overal op internet staanquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
enzo knol![]()
met zn appartement van bijna half miljoen dat ie cash aftikt
![]()
![]()
jelly as fuck
is weer all good tussen ons toch
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja oke maar 1738 in romeinse cijfers is toch echt MDCCXXXVIII dus wat lul je nou
werelddeelquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand een synoniem voor het woord contingent?
Zal wel Kurovksi zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
KLB / Altijd mad zijn
Van wie hier is deze kloon?
Gewoon spulletjes waar makkelijk aan te komen is... Het hoeft allemaal niet zo heel veel te kosten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje had zelf eens kweekkast gemaakt. oa met 4 pc ventilatoren. mooi ding
sterk verbeterd laatste jaren, ook planttechniek, zieke autoflowers, complete climate control bam altijd optimaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer 'ns willen gaan doen. Bietje mooie techniek erbij.
ik wil ook in de OP okequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ben zo'n mongol, krijg mezelf niet eens in de op en die code
Quotum?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Daar moet iedereen die in de OP staat over stemmen, pas als iedereen het er mee eens is mag je er in.quote:
Zo werkt het niet, want anders zou jij niet eens in de OP staan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar moet iedereen die in de OP staat over stemmen, pas als iedereen het er mee eens is mag je er in.
Aandeel of deel volgens m'n woordenboek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, want anders zou jij niet eens in de OP staan.
Ik heb vrienden in de OP zitten en ze zouden nooit toestemming geven dat jij in de OP zou komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!
jij lijkt me een aardige kerel, niet zoals meneer met de neppe romeinse cijfersquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik niet geliefd ben bij iedereen? Wat een onzin!
reefers zijn idieale hokken welquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Kuro, Pezu. We kopen met z'n 3en 20ft zeecontainer, ingraven, zetten we huisje op.en kweken joh
Vrienden hebben op FOK!.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in de OP zitten en ze zouden nooit toestemming geven dat jij in de OP zou komen.
HVAC snap ik wel aardig en automatisering. Ik zou wel eb- en vloedsysteem willen proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterk verbeterd laatste jaren, ook planttechniek, zieke autoflowers, complete climate control bam altijd optimaal
overbodig, is dat nu zo fucking lastig. contingent is het tegenovergestelde van noodzakelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
Contingent jobs, als in flexwerk, als in niet noodzakelijk?
ZEGT DAT IETS?
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.quote:
Die is ontdekt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.
Mss heeft meneer Fritzl nog wat tips voor ons
zag laatst documentaire over die kelder van 'm, heb nog nooit zo'n harde erectie gehadquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat we iets zouden kunnen bedenken wat nooit ontdekt zal worden.
Mss heeft meneer Fritzl nog wat tips voor ons
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
overbodig, is dat nu zo fucking lastig. contingent is het tegenovergestelde van noodzakelijk
ja nu weet je plotseling wel wat het betekent wat ben jij nu weer voor een achterlijke teringmongool, kerel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.
Mag ik jouw lading dekken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.
Eerst keer sinds 2007 dat ik het laatste woord heb op FOK!.quote:
Pikken... Slechte zaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb een trekhaak. jij een aanhanger?
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.quote:
Hak je pik eraf. Heb je niks meer met homo/mannendingen te maken.quote:
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.
Die op Netflix?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zag laatst documentaire over die kelder van 'm, heb nog nooit zo'n harde erectie gehad
Ben ik je vriend?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
Kijk Catkiller, dit is nou zo'n vriend die ik bedoelde.
[..]
Hey cachet.
zou die emma stone zo hard neuken hequote:
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?
Gast wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Oke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Ik steel alleen hartenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja nu niet doen alsof jij dit niet gedaan hebt
Jij bent ziekquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doen
gouwe tip dit ga ik meteen proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen 2 kipfiletjes in de magnetron doen en er dan een elastiekje omheen doen
Ik heb geen lesbische gevoelens tegenover Emma Stone.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
was de kut van emma stone maar open ja toch of niet?
Anyway. 1 van de hoofdbrekens met kweken is de warmteontwikkeling. Flinke sloot water biedt wel uitkomst daarin. Is gelijk ook de etmaaltemperatuur wat stabieler.quote:
Een dildo voldoet ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb toch geen slurf tussen mijn benen hangen :s
oh je bent een wijf? pics?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbische gevoelens tegenover Emma Stone.
:squote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ff iets lezen over een afgehakt hoofd
aka blowjob toyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ff iets lezen over een afgehakt hoofd
godverdomme dan wonen we bij elkaar in de buurtquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen hier vandaan, als je dat van hier bedoelt.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
Ik vraag me oprecht af hoe je achter je PC/laptop/mobiel zit als je dit typt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
hoeveel uur licht per dag 16 ofzo toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Anyway. 1 van de hoofdbrekens met kweken is de warmteontwikkeling. Flinke sloot water biedt wel uitkomst daarin. Is gelijk ook de etmaaltemperatuur wat stabieler.
heb mn lul nu net in twee opgewarmde ongebakken stukken kipfilet gestopt. heb daarna pas het elastiek eromheen gedaan zodat de kipfilets goed om mn kleine kevertje zitten. genot heyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow, dat iemand dat ooit nog over mij mag zeggen
cachet is mijn fwb hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
Kijk Catkiller, dit is nou zo'n vriend die ik bedoelde.
[..]
Hey cachet.
jjij bent dus geen kloonquote:
:squote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
met wch tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey schatjepatatje, welke strijdbijl?
12u in bloeiperiode, maar water heeft een relatief hoge soortelijke warmte. Dat helpt echt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel uur licht per dag 16 ofzo toch?
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steedsquote:
Omwquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel een Mac hoor. Maar McFury KitKat, geen idee
Lees goed, dwerg.quote:
ik moet me iets meer gaan verdiepen in die shitquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
12u in bloeiperiode, maar water heeft een relatief hoge soortelijke warmte. Dat helpt echt.
Met de lampen aan absorbeert het warmte en wanneer ze uit zijn geeft het warmte af.
Same voor ons. Laten wij ook de strijdbijl begravenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steeds.
Dit weekend maar weer eens Macenquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steeds.
haha ja geiten neuken en nooit meer werkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gerard_Geit, je mag nu wel weer ophoepelen hoor
Nee, vieze overloperquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Same voor ons. Laten wij ook de strijdbijl begraven
Ik zit gewoon op men schijt gat!!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe je achter je PC/laptop/mobiel zit als je dit typt.
Het is dan ook geen oposnatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:32 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja ik lees het maar snap niet wat het betekend
hoiquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
2 mensen met psychose in de sc manmanman
2? IK BEN MET WEL 12 IN M'N HOOFD HA HA HAquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
2 mensen met psychose in de sc manmanman
Daar heb je dan wel weer een puntquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat je te ver ging. Als vriend mag ik dat best zeggen.
3.quote:
4....quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2? IK BEN MET WEL 12 IN M'N HOOFD HA HA HA
WA!!
Jullie mannen zijn zo lekker makkelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt. Oke nwly <3 xoxo bff 4-eva,,
kom hier en geef me een knuffel <3quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt. Oke nwly <3 xoxo bff 4-eva,,
Je moederquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:35 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA GAST WAT BETEKEND OPSONATIE NU?!
KOMT EEN KIP BIJ DE BAKKERquote:
Flink reservoir onder de planten en dan van daaruit een x aantal keren per dag verpompen naar de bak met plantjes en weer terug laten vloeien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik moet me iets meer gaan verdiepen in die shit
Heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn zo lekker makkelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom hier en geef me een knuffel <3
JA HEB DIT GODVERDOMME VANMIDDAG NOG GEDACHTquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KOMT EEN KIP BIJ DE BAKKER
ZEGT 'IE HEEFT U BOKKENPOOTJES
VRAAGT DE BAKKER HOE HEB JE DE ROAD GECROSSED
Dan is het nu tijd voor een fijne wandeling in het hakunabos.
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Ik heb ze ziel uit je zusje genaaid, da's wat anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA HEB DIT GODVERDOMME VANMIDDAG NOG GEDACHT
we zijn echt zielzusters schatje
Weiger de pic te ANALyserenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voorste boy gooit ook gewoon zn reet naar achter van "DOE MIJ NU"
ja ik ook, en de rest van amsterdam ook, dus wat wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb ze ziel uit je zusje genaaid, da's wat anders.
Je ziet duidelijk wie de vrouw isquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voorste boy gooit ook gewoon zn reet naar achter van "DOE MIJ NU"
Voorste hueheuehequote:
ik vind die ts echt zo'n kneus hequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Altijd mad zijn
Prachttopic, RIP. Gelukkig kon mijn laatste post nog nét.
Was vermakelijker dan hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Altijd mad zijn
Prachttopic, RIP. Gelukkig kon mijn laatste post nog nét.
Godverdomme moest lachenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik raak jou wel af en toe kwijt, ja. Zal morgen even een hondenriem kopen.
Wie niet? Echt, debieler worden ze niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind die ts echt zo'n kneus he
ik vind helemaal mooiquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind die ts echt zo'n kneus he
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef Karel_de_Kever het volgende:
PROFESSOR KRINKEL
DE WINKEL VAN SINKEL
ALTIJD SHOPPEN DAAR
snoeiharde erectie nu
GROETJES
Ik heb begrafenissen en IS-filmpjes gezien die grappiger waren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef Rozevla het volgende:
mopje
3 joden lopen een bar binnen
GRAPSJE !!!
Het was een gaskamer !!!
Dit is mortaxx.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef Karel_de_Kever het volgende:
PROFESSOR KRINKEL
DE WINKEL VAN SINKEL
ALTIJD SHOPPEN DAAR
snoeiharde erectie nu
GROETJES
Lul niet klojo.quote:
Hier dacht ik srs aan jij bent engquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij zijn Rozevla en Kevermans gewoon Pharkus en Opa_B die ons nu terugpakken
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voorste hueheuehe
Hee maar je hebt soms ook van die meiden die hun boy uit het niets berijden dusja wat is het nou
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is Karel, goede vrind van mij.
Misschien ben ik professor Krinkelquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier dacht ik srs aan jij bent eng
Volgens mij zit het hier vol met FAs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij zijn Rozevla en Kevermans gewoon Pharkus en Opa_B die ons nu terugpakken
lompehork en ik zijn echt buttbuddiesquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is Karel, goede vrind van mij.
hahahaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WEYOOO BOYS PAK DEZE SINGLE PRINGLE ZE IS HET MANNETJE IN JULLIE RELATIE![]()
![]()
Denk dat ik weer naar US SC gaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij zit het hier vol met FAs. [ afbeelding ]
Zeker, irl naaien wij elkaar de moeder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
lompehork en ik zijn echt buttbuddies
Ha Gayquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees geen harry gaypottah gr gr
maar dit is echt niet mijn winkel thoughquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, irl naaien wij elkaar de moeder.
Harry Potterquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
haha echt keiharde teringnerds hier met hun harry potter
potter potter het wil maar niet vlotter
ZING!
Nee, net even opgezocht. Nooit van gehoord, maar kom ook haast nooit in Oost eik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA KEN JIJ DE WINKEL VAN SINKEL?
Is van Sinkel toch? Keiharde eindbaas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
maar dit is echt niet mijn winkel though
schande ditquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, net even opgezocht. Nooit van gehoord, maar kom ook haast nooit in Oost eik.
JAquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA KEN JIJ DE WINKEL VAN SINKEL?
ME ME ME, ik ben volgende sollicitant wat wil je segguh ;$quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt ook genoeg over jou. volgende sollicitant graag
heb je die gezien met die mortieren om hun nek heen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb begrafenissen en IS-filmpjes gezien die grappiger waren.
CHLORO! CHLORO CHLORO! CHLORO CHLORO! CHLORO CHLORO TOURE!quote:
Nee, link?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die gezien met die mortieren om hun nek heen?
Zet 100 TRsquote:
Vind grappige reactie van opsoquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom lach je me indirect uit, achterbaks hoor
volgens mij zijn wij maatjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Rozevla het volgende:
Whaajaaaa
ALLAH AKBAR
ALLE FRIKANDELLEN KOMEN UIT DE SNACKBAR!!!!
7equote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij hebt zelf een psychose godverdomme
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij hebt zelf een psychose godverdomme
Oh nou, je moet erbij zijn geweest blijkbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind grappige reactie van opso
niks persoonlijks
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijfquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
7e psychose ;s maak er 10000 van
dwc?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaa![]()
Waarom zit je anders hier?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijf
Mijzelf normaal voelen tussen al die rare mensen.quote:
Kan niet, spreek uit ervaringquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen posts ook even TR'en, dat zijn er al 4.
Psychosequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijf
Met je 156.908 posts ben je wel even bezigquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen posts ook even TR'en, dat zijn er al 4.
Nee ik werd gewoon even boos.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je 156.908 posts ben je wel even bezig
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijzelf normaal voelen tussen al die rare mensen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je 156.908 posts ben je wel even bezig
Dan is ze wel erg ver heen iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaa![]()
Wilde net een slok van mijn drinken nemen, zie ik ineens dat jij zwart ben.quote:
Nee, ik ben bitterkoekjespuddingquote:
Nee, maar ik blijf 'r wel in de buurt voor de zekerheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter ga jij erheen en blijf je daar
gr gr
En hoeveel suikers zitten erin?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze nieuwe is zo belachelijk lekker![]()
.
[ afbeelding ]
Hebben we hier niequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze nieuwe is zo belachelijk lekker![]()
.
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een ei zo lang mogelijk gekookt (met water erin) en ik was het vergeten, toen ontplofte het ei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik deed xtje een ei in magnetron en het ontplofte. Getraumatiseerd for life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |