quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
Ik vraag me oprecht af hoe je achter je PC/laptop/mobiel zit als je dit typt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
hoeveel uur licht per dag 16 ofzo toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Anyway. 1 van de hoofdbrekens met kweken is de warmteontwikkeling. Flinke sloot water biedt wel uitkomst daarin. Is gelijk ook de etmaaltemperatuur wat stabieler.
heb mn lul nu net in twee opgewarmde ongebakken stukken kipfilet gestopt. heb daarna pas het elastiek eromheen gedaan zodat de kipfilets goed om mn kleine kevertje zitten. genot heyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow, dat iemand dat ooit nog over mij mag zeggen
cachet is mijn fwb hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
Kijk Catkiller, dit is nou zo'n vriend die ik bedoelde.
[..]
Hey cachet.
jjij bent dus geen kloonquote:
:squote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER!!!
WAT WAT!!!
Gr gr
Hitler!!
WHA!!
met wch tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey schatjepatatje, welke strijdbijl?
12u in bloeiperiode, maar water heeft een relatief hoge soortelijke warmte. Dat helpt echt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel uur licht per dag 16 ofzo toch?
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steedsquote:
Omwquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel een Mac hoor. Maar McFury KitKat, geen idee
Lees goed, dwerg.quote:
ik moet me iets meer gaan verdiepen in die shitquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
12u in bloeiperiode, maar water heeft een relatief hoge soortelijke warmte. Dat helpt echt.
Met de lampen aan absorbeert het warmte en wanneer ze uit zijn geeft het warmte af.
Same voor ons. Laten wij ook de strijdbijl begravenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steeds.
Dit weekend maar weer eens Macenquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik denk dat wij allebei en alle toeschouwers wel klaar zijn met hetzelfde riedeltje steeds.
haha ja geiten neuken en nooit meer werkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gerard_Geit, je mag nu wel weer ophoepelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |