Denk dat ik weer naar US SC gaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij zit het hier vol met FAs. [ afbeelding ]
Zeker, irl naaien wij elkaar de moeder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
lompehork en ik zijn echt buttbuddies
Ha Gayquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees geen harry gaypottah gr gr
maar dit is echt niet mijn winkel thoughquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, irl naaien wij elkaar de moeder.
Harry Potterquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
haha echt keiharde teringnerds hier met hun harry potter
potter potter het wil maar niet vlotter
ZING!
Nee, net even opgezocht. Nooit van gehoord, maar kom ook haast nooit in Oost eik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA KEN JIJ DE WINKEL VAN SINKEL?
Is van Sinkel toch? Keiharde eindbaas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
maar dit is echt niet mijn winkel though
schande ditquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, net even opgezocht. Nooit van gehoord, maar kom ook haast nooit in Oost eik.
JAquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
JA KEN JIJ DE WINKEL VAN SINKEL?
ME ME ME, ik ben volgende sollicitant wat wil je segguh ;$quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt ook genoeg over jou. volgende sollicitant graag
heb je die gezien met die mortieren om hun nek heen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb begrafenissen en IS-filmpjes gezien die grappiger waren.
CHLORO! CHLORO CHLORO! CHLORO CHLORO! CHLORO CHLORO TOURE!quote:
Nee, link?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die gezien met die mortieren om hun nek heen?
Zet 100 TRsquote:
Vind grappige reactie van opsoquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom lach je me indirect uit, achterbaks hoor
volgens mij zijn wij maatjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Rozevla het volgende:
Whaajaaaa
ALLAH AKBAR
ALLE FRIKANDELLEN KOMEN UIT DE SNACKBAR!!!!
7equote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij hebt zelf een psychose godverdomme
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij hebt zelf een psychose godverdomme
Oh nou, je moet erbij zijn geweest blijkbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind grappige reactie van opso
niks persoonlijks
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijfquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
7e psychose ;s maak er 10000 van
dwc?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaa![]()
Waarom zit je anders hier?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijf
Mijzelf normaal voelen tussen al die rare mensen.quote:
Kan niet, spreek uit ervaringquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen posts ook even TR'en, dat zijn er al 4.
Psychosequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal ik heb nergens last van kutwijf
Met je 156.908 posts ben je wel even bezigquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen posts ook even TR'en, dat zijn er al 4.
Nee ik werd gewoon even boos.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je 156.908 posts ben je wel even bezig
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijzelf normaal voelen tussen al die rare mensen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je 156.908 posts ben je wel even bezig
Dan is ze wel erg ver heen iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, ze dacht namelijk dat dwc en wch hun ruzie hadden bijgelegd hahahaa![]()
Wilde net een slok van mijn drinken nemen, zie ik ineens dat jij zwart ben.quote:
Nee, ik ben bitterkoekjespuddingquote:
Nee, maar ik blijf 'r wel in de buurt voor de zekerheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter ga jij erheen en blijf je daar
gr gr
En hoeveel suikers zitten erin?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze nieuwe is zo belachelijk lekker![]()
.
[ afbeelding ]
Hebben we hier niequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze nieuwe is zo belachelijk lekker![]()
.
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een ei zo lang mogelijk gekookt (met water erin) en ik was het vergeten, toen ontplofte het ei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik deed xtje een ei in magnetron en het ontplofte. Getraumatiseerd for life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |