quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:01 schreef LompeHork het volgende:
Dat gaat vanzelf wel over jongeman, op een gegeven moment heb je geen tijd meer en heb je ineens allemaal dingen te doen, waardoor je gewoon geen tijd meer hebt om dat te zijn. Dat is altijd wel een treurige tijd, je mist de dagen dat je nog notes kon zien, achter de schermen kon ouwehoeren, topicvoetbal kon doen en meer van dat soort dingen. Och och. Waar is de tijd?
Oooooooh mad, ik las mod.
Godverdomme, nu ben ik zo mad hè .quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:01 schreef LompeHork het volgende:
Dat gaat vanzelf wel over jongeman, op een gegeven moment heb je geen tijd meer en heb je ineens allemaal dingen te doen, waardoor je gewoon geen tijd meer hebt om dat te zijn. Dat is altijd wel een treurige tijd, je mist de dagen dat je nog notes kon zien, achter de schermen kon ouwehoeren, topicvoetbal kon doen en meer van dat soort dingen. Och och. Waar is de tijd?
Oooooooh mad, ik las mod.
Hee, Guus ouwe homoflikkert, ik ben zo mad nu hè.quote:
Man man man.quote:
Doe eens even normaal tegen Guus. Omdat jij allemaal gaylordmuziek luistert terwijl je dildo's stashed in je anus, wil het niet zeggen dat andere mensen dat ook doen hè?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hee, Guus ouwe homoflikkert, ik ben zo mad nu hè.
Misschien is dat wel normaal en het andere niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen Guus. Omdat jij allemaal gaylordmuziek luistert terwijl je dildo's stashed in je anus, wil het niet zeggen dat andere mensen dat ook doen hè?
Maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien is dat wel normaal en het andere niet.
Jij bent waarlijk echt een tyfusmongool, net als onze GG7.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik allemaal gaylordmuziek luistert terwijl ik dildo's stashed in mijn anus, wil het niet zeggen dat andere mensen dat ook doen hè?
Haten op LompeHork, dan ben je echt een newbie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent waarlijk echt een tyfusmongool, net als onze GG7.![]()
Ik
Dat ontken ik ook niet, batty boy van me.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik
Misschien ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien is dat wel normaal en het andere niet.
Maar dat weten we niet.quote:
Ga heen man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, batty boy van me.
In je kont haha, einz twei drei!! ahhahaquote:
Die stamboomquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dochter (of was je nou m'n nichtje?), ja, dat weten we wel.
Mad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
In je kont haha, einz twei drei!! ahhaha
Ik ben echt mad.quote:
Dat 'ikquote:
Nee, dat weten we niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dochter (of was je nou m'n nichtje?), ja, dat weten we wel.
Ik hoop dat die weggegooid is.quote:
Genieten bro.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat 'ik' is echt te sneu voor woorden trouwens
Genot.
Amen/Ameen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat 'ik' is echt te sneu voor woorden trouwens
Genot.
Je kwalificeert als mijn zoon, dat is meer dan voldoende om je toe te voegen.quote:
Je hebt de dans ontsnapt.quote:
Ja zoiets was het. Incest thuis best in ieder geval.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Willoow het volgende:
Nee weet weer, we delen dezelfde man, hork. Maar ben ook je nicht. Ofzo.
jeetje, ik en mijn grote mondquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Je kwalificeert als mijn zoon, dat is meer dan voldoende om je toe te voegen
We houden gewoon alles in de familiequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja zoiets was het. Incest thuis best in ieder geval.
Ik zal je uit je droom helpen: Zelfs Braddie heeft meer schwung dan jij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef BoneThugss het volgende:
Haha, ik ben de absolute eindbaas hier.![]()
Och man, wat ben ik toch geweldig.![]()
Ik.
mad heequote:
madquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik
Hehe, af en toe kan TS er niet meer mee omgaan en ontstaan deze topicsquote:
en nu sadquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef BoneThugss het volgende:
Haha, ik ben de absolute eindbaas hier.![]()
Och man, wat ben ik toch geweldig.![]()
Ik.
SOOOOWWWWWquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal je uit je droom helpen: Zelfs Braddie heeft meer schwung dan jij.
Hoezo "zelfs"?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal je uit je droom helpen: Zelfs Braddie heeft meer schwung dan jij.
Waarom elke keerquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef BoneThugss het volgende:
Mijn goede vrienden kunnen het weer eens niet aan.![]()
Wat ben ik toch geniaal en altijd perfecte spelling.![]()
Ik.
Haha, slijmen in DM hè.quote:
je bent geen perfecte spellinh dus daar gaat je pergecte spelling droldriequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef BoneThugss het volgende:
Mijn goede vrienden kunnen het weer eens niet aan.![]()
Wat ben ik toch geniaal en altijd perfecte spelling.![]()
Ik.
Ik.quote:
quote:
Ik zou het waarderen als je mijn password weg-edit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent geen perfecte spellinh dus daar gaat je pergecte spelling droldrie
Nee hoor.quote:
berenpak2quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je mijn password weg-edit.
Terwijl hij dit post, zit hij half depressief op z'n zolderkamertje in foetushouding te huilen onder de spoelbak met een duim in zijn mond en terugdenkend aan zijn jeugd toen hij nog 5 jaar was en nog niet gepest werd vanwege zijn enorme rotkop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |