Absoluut, zeker geen spijt van gehad en leuke mensen ontmoet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BalenMaar wel leuke tijd gehad toch
hey, ik kreeg net een mailtje dat Fallout en Gears of War al onderweg waren. Ik houd je op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van mijn bestelling.quote:
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.
Klopt ja, dat sfeertje was een beetje ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja heb stukje geziendaar waar ze bij Burning Man zijn kennelijk. Beetje rare sfeer
Doe normaal kippetjequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doen
Am i right gurl
Zonnestraaltje :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo godvertyfus stoer terwijl je altijd het hardste zit te janken.
Ik denk dat dit voor vrouwen ook wel geldt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zijn alle mannen die godvertyfus stoer doen
Am i right gurl
Zozo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
circuit nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, dat sfeertje was een beetje ongemakkelijk.
Dat circuit is wel
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondertquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey, ik kreeg net een mailtje dat Fallout en Gears of War al onderweg waren. Ik houd je op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van mijn bestelling.
Bevalt je wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
circuit nog niet gezienstraks maar verder kijken
Elke dag jwzquote:
Ik vind het prima, als ik mijn spellen maar hebquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondert
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zozo.
Heb mezelf nog niet betrapt op janken om een opmerking of ragequitten tot dusver, maar ga vooral door, dan ga ik even een banaan lezen
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zozo.
Heb mezelf nog niet betrapt op janken om een opmerking tot dusver, maar ga vooral door, dan ga ik even een banaan lezen
Ik had jou op beste gezetquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
ik sta op #1 voor de bij de hand award in de verkiezingen
wat is dit voor onzin
Hey puddinkjequote:
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aanquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongoolquote:
Bek houden, vette kaaskroketquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aan
wow lekker aan het afreageren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Van welke verdieping?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondert
Nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
hoezo je hebt eigen zwaartekrachtquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoor
Ja lekkerquote:
Verhuizen, vooralquote:
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dpquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
Waarom lust jij geen kroketten, wat is ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust niet eens kroketten DOMME HOER
Dat is waarquote:
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verhuizen, vooral
Daarna weer scharen
ik djoek jequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dp
kankerdikkequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maybe i was born with it, maybe it's maybellinequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom lust jij geen kroketten, wat is dit
ach jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. De hele vrijdag heeft ze vrij en dan nog gestrest zijn
Enschedequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |