nou jeetje hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je heerlijk slaapt en dat je droomt over Hans die van het balkon afdondert maar het geen droom blijkt te zijn
Yep, de enige echte.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
o, diep ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik betaal in herinneringen, keiromantisch :$
Niet met eten hoor, daar vragen ze me idd altijd valuta voor ;s
Zo rol ikquote:
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
In 1961? Dat zou wel cool zijn, tijdreizen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!
Het was kerstochtend 1961...quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je hier mee door gaat eindig je net zoals het konijn van Youp!
hey verrimpelde balzakquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, denk je even nog rustig in te loggen, het is immers al even geleden, staat er weer zo'n topic roodgloeiend.
Daar we gaan we zo ook nog maar eens naar kijken, oude vlees moet immers eerst op.
Hoi ome Frank!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, denk je even nog rustig in te loggen, het is immers al even geleden, staat er weer zo'n topic roodgloeiend.
Daar we gaan we zo ook nog maar eens naar kijken, oude vlees moet immers eerst op.
Goedenavond Frankquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
flappiequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was kerstochtend 1961...
Ik had een ander jaartal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In 1961? Dat zou wel cool zijn, tijdreizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |