gvd geilquote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Zin om WCH in z'n anus te pakken terwijl Zosk TARDIS. Afzuigt
Akkoordquote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stomende trio met Tardis?
Mn piel lijkt op een wattenstaafje.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eindelijk een keer niet te ruim bedoel je?
Wowquote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Zin om WCH in z'n anus te pakken terwijl Zosk TARDIS. Afzuigt
aber is 5,5/sof dus denk het welquote:Op zondag 8 januari 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
MAHL zegt dat Aber hem wel zou doen, wat denken jullie?
ik denk het ookquote:Op zondag 8 januari 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
MAHL zegt dat Aber hem wel zou doen, wat denken jullie?
Ooh nee oke geeft niet hahaquote:Op zondag 8 januari 2017 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was sarcastisch joh lees eens tussen de regels gvd
lelijke kleding bahquote:
heyquote:
1.3/Aberellaquote:
ik heb een keer een foto gezien en op basis daarvan is dat niet zoquote:Op zondag 8 januari 2017 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zeg jij trouwens?Aber is echt een killer babe.
hoe gaat iequote:
En ik ken haar in het echt en echt monster killer babequote:Op zondag 8 januari 2017 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een keer een foto gezien en op basis daarvan is dat niet zo
wat is erquote:
sowquote:Op zondag 8 januari 2017 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik ken haar in het echt en echt monster killer babe
ik vind haar vooral heel erg onvriendelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik ken haar in het echt en echt monster killer babe
De Aberellaschaal is gebaseerd op vriendelijkheidquote:Op zondag 8 januari 2017 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind haar vooral heel erg onvriendelijk
SOWquote:Op zondag 8 januari 2017 17:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Aberellaschaal is gebaseerd op vriendelijkheid
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of wacht, aberella is 1 lijkt me, dus 1.3 is niet slecht
in het echt ben ik dat ook best wel jaquote:Op zondag 8 januari 2017 17:40 schreef Willoow het volgende:
Ik vind slaapzak een heel vriendelijke man.
Dus hoe lager je scoort, hoe vriendelijker iemand is?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Aberellaschaal is gebaseerd op vriendelijkheid
O, vind ik hier ook al. Maar in echt dus nog meer?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in het echt ben ik dat ook best wel ja
veel mensen mogen mij
ohquote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus hoe lager je scoort, hoe vriendelijker iemand is?
WCH heeft het net even uitgelegdquote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus hoe lager je scoort, hoe vriendelijker iemand is?
ik denk remqoquote:Op zondag 8 januari 2017 17:47 schreef Willoow het volgende:
Aardigste persoon van de sc is denk ik hermann
doe NORMAAL ik gooi je voor een modeltrein achterlijke gladjakkerquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geheel conform verwachting
Je bedoelt dikstequote:Op zondag 8 januari 2017 17:47 schreef Willoow het volgende:
de vraag is, wat is de tegenhanger van Aber, ik bedoel, we hebben ook een equivalent van de pOH nodigquote:
Ja, ik begrijp hem wel hoor. Maar wat is 'basisch' gedrag? Ik niet weetquote:Op zondag 8 januari 2017 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de vraag wat is de tegenhanger van Aber, ik bedoel, we hebben ook een equivalent van de pOH nodig
tegenhanger van zuur he... mss Debrin?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp hem wel hoor. Maar wat is 'basisch' gedrag? Ik niet weet
Wie is debrin?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegenhanger van zuur he... mss Debrin?
Niet zo lelijk jijquote:
Iemand die overdreven vrolijk is dus. Frank is dan wel een goeie jaquote:Op zondag 8 januari 2017 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegenhanger van zuur he... mss Debrin?
pA vs pDquote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iemand die overdreven vrolijk is dus. Frank is dan wel een goeie ja
Ja als hij hier is dan zegt hij altijd 5 keer per uur dat ik van het balkon moet vallen, dus hoezo aardigquote:
compassie voor je omgeving, best lief van hemquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja als hij hier is dan zegt hij altijd 5 keer per uur dat ik van het balkon moet vallen, dus hoezo aardig
Die is net zo cynisch als de restquote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iemand die overdreven vrolijk is dus. Frank is dan wel een goeie ja
Zegt ie tegen mij nooit, dus misschien ligt het wel aan jou :squote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja als hij hier is dan zegt hij altijd 5 keer per uur dat ik van het balkon moet vallen, dus hoezo aardig
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, mallootquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou nou we hebben een -0,5 pA te pakken
liever HFquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, malloot
malloot is dan wel weerquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drink toch geconcentreerd zwavelzuur, malloot
wil jou marineren in kaliumdichromaat en salpeterzuurquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Of carcinogene ortho toluidine mm lekkah
nou nouquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je isocyanides over je heen krijgt
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld dit maar:quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt ie tegen mij nooit, dus misschien ligt het wel aan jou :s
quote:
Zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je heerlijk slaapt en dat je droomt over Hans die van het balkon afdondert maar het geen droom blijkt te zijn
Hoop dat je rookt en drinkt een een alfa 1 antitrypsine deficiëntie hebt zodat je longen helemaal gaan verlittekenen doeiquote:
nou nouquote:Op zondag 8 januari 2017 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je rookt en drinkt een een alfa 1 antitrypsine deficiëntie hebt zodat je longen helemaal gaan verlittekenen doei
Big black weenie?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
gematched met 32-jarige blonde bbw moet dit echt ff goed aanpakken
Zal wel wat aan vooraf zijn gegaanquote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld dit maar:
[..]
[..]
Zomaar uit het niets.
Ik heb begrepen dat je daar op langere termijn juist zuurder van wordquote:Op zondag 8 januari 2017 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt door overmatig gebruik van lactacyd
Dan roep je alleen ga doorquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een droomman dus gevonden maar zijn naam is lelijk.
Jij droomt wel over veel mannen zeker?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een droomman dus gevonden maar zijn naam is lelijk.
Ik ga het binnenkort wel doen ja. Al die kutusers hierquote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ook over jou, dat je van een balkon valt
Je mag op mn sponzige buik vallenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort wel doen ja. Al die kutusers hier
Heb je grindtegels op je balkon?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort wel doen ja. Al die kutusers hier
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:47 schreef Willoow het volgende:
Hoezo? Op grindtegels glijdt hij minder snel weg als hij op zn balkon staat.quote:
Ik hoop dat het balkon op je hoofd valt!quote:
Watquote:
SOWquote:
Lekker slimme blondje.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben gematched met een lekker slimme blondje en wil hem
ik heb alleen jou op mn lijstjequote:Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef Zosk het volgende:
Je moet straks nog een heel schema gaan bijhouden met al die vrouwen tardis.
hahaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef Zosk het volgende:
TARDIS.' laatste date met een FOK!ster was in mei 2016 hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef Zosk het volgende:
oh ja johquote:Op zondag 8 januari 2017 18:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
TARDIS.' laatste date met een FOK!ster was in mei 2016 hoor
Heb je het naar je zin gehad toen?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
hij vertelt je niet alles geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2017 18:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
owquote:Op zondag 8 januari 2017 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter dan eentje die je gelijk in zn bed probeert te lokken
Hoe is het met Jesse afgelopen?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn allemaal slim tot we denken met onze piemeltjes.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Jesse leek ook zo'n lekker slim kereltje, helaas. Dromen zijn bedrog.
echt zo'n pseudo intellectueel met z'n economisme en vertaalde toespraken van Obamaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
ahhquote:Op zondag 8 januari 2017 18:28 schreef Mozy het volgende:
Mijn eerste date met een fokster was 30 juni 2009_O_
gaat het over wiet?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Spirit Amsterdam is super nice trouwens
lekkere vrouwen zei je toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Spirit Amsterdam is super nice trouwens
met drug of met drugsquote:Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
doe vanaf nu alleen nog maar drugs meet
Sowquote:
Koffie in de shopquote:Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
doe vanaf nu alleen nog maar drugs meet
o ok gaan we xje drugs doen is ook goedquote:Op zondag 8 januari 2017 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
heel veel drugs
Hoe is het met de koorts?
Zeertjequote:
Straight to the point, niets mis mee. :squote:Op zondag 8 januari 2017 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jesse probeerde het gister nog eens, zonder succes
Was dat die kerel die alleen thuis was?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
kweenie of ik het fijn vind manquote:Op zondag 8 januari 2017 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o ok gaan we xje drugs doen is ook goed
met de koorts gaat het goed, met mij niet
waarom post je ditquote:
Ik ook. Stoners on dutyquote:
wil op jou lijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Jezus mijn kat is echt leip aan het doen.
Gedraag me altijdquote:
Zal ik je nog een selfie sturenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o ok gaan we xje drugs doen is ook goed
met de koorts gaat het goed, met mij niet
O, echt?quote:
Spannendste in mijn huis is nu mijn alcoholvrije bierquote:
Spannendste in mijn huis ben ikquote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Spannendste in mijn huis is nu mijn alcoholvrije bier
die vriend van je die aangereden werd door een auto?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe voorzichtig ik ken mensen die zijn overleden aan wiet
waarom heb je datquote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
huhquote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
die vriend van je die aangereden werd door een auto?
quote:
zo gaan we niet uit...?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgende dag was mijn bek nog zwart
Lekker te drinkenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
smoken? Ga het gewoon puur opeten weet niet wat jij allemaal denkt
Hallo Zosk kiosk.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel geinig, moest zelf gniffelen.
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel geinig, moest zelf gniffelen.
Wauw, touché.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je ex alle spullen heeft meegenomen?
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Zosk kiosk.
Haha dat rijmt.
en jijzelf danquote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben nou niet zo spannend.quote:
Ik lach nooitquote:
Welke heb je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |