stuur me foto van je ass dan ga ik die ook slopenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rijke ijzerman die mn adelarenbloed in zn handen krijg
Als bejaarde ga ik sws alleen nog maar vapen. Mijn longen kunnen dan echt geen rook meer handelen.quote:
mn lichaam is inmiddels weer intact. refurbished girl.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.
Montelly schijnt ook heel veel informatie te hebben over hoe je groter voor te doen dan je bent.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Montelly is heel gepassioneerd over dit onderwerp en is bezig met een biografie, details bij hem.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als bejaarde ga ik sws alleen nog maar vapen. Mijn longen kunnen dan echt geen rook meer handelen.
Chai? kun je ff komen kijken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
stuur me foto van je ass dan ga ik die ook slopen
Is hij praktiserend?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Montelly schijnt ook heel veel informatie te hebben over hoe je groter voor te doen dan je bent.
;squote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.
Er is niks praktisch aan hoor. Je moet van houtenblokken van ongeveer 30cm onder je voet binden elke ochtend en dan moet moeite de 1.70 aantikken.quote:
mwoh kan toch tegenvallen als je de bus moet halenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is niks praktisch aan hoor. Je moet van houtenblokken van ongeveer 30cm onder je voet binden elke ochtend en dan moet moeite de 1.70 aantikken.
Oké sterkte hiermeequote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou, je komt uit islamitisch land (redelijk streng zelfs), maar je bent zelf niet islamitisch opgevoed. Vraag ik mij af hoe dat komt.
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.quote:
quote:
maar, kan je ook spareribs maken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.
verder kan ik wel OK koken en bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |