Wil wel met jou neuken hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Mijn ex wilde niet met mij neuken maar neukte wel met hem toen we nog samen waren!!!!
Is er toevallig een bekend persoon die je op hem vindt lijken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je heb uiterlijk van een 12 jarige knul met terugtrekkende haarlijn, denk niet dat zij nat van je wordt.
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordtquote:
Lol nee allemaal faggotsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Mensen met aids dienen net zo goed individueel beoordeeld te worden.
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Is er toevallig een bekend persoon die je op hem vindt lijken?
Daar kwam ik niet mee weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?
Ja..quote:
rtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordt
watquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Mijn ex wilde niet met mij neuken maar neukte wel met hem toen we nog samen waren!!!!
Klopt maar tochquote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik heb het uiterlijk van een 12 jarige knul met een terugtrekkende haarlijn ik denk niet dat je daar nat van wordt
Jij bent nog steeds rijp voor de sloopquote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik had Penisbaard op msn destijds. en we gingen samen paar x tot in de ochtend nachtbraken.
beide schoolloos en rijp voor de sloop, de een wat intelligenter dan de ander maar dat maakt niet uit.
Rijke ijzerman die mn adelarenbloed in zn handen krijgquote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds rijp voor de sloop
Montelly is heel gepassioneerd over dit onderwerp en is bezig met een biografie, details bij hem.quote:
TR! dm openbaringquote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
SG is ook de liefste niet, wtf. Moet volgens haar een trein koppen![]()
![]()
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds rijp voor de sloop
Nou, je komt uit islamitisch land (redelijk streng zelfs), maar je bent zelf niet islamitisch opgevoed. Vraag ik mij af hoe dat komt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al gesloopt. Door tetouaribo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |