Waar komt jouw eenhoornliefde eigenlijk vandaan? En staat je hele huis er mee vol?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind mijn eenhoorns wel leuk maar niet lekker
Dan moet je ze langer marineren.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind mijn eenhoorns wel leuk maar niet lekker
Ze doen mij gewoon heel veel op 1 of andere manier.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar komt jouw eenhoornliefde eigenlijk vandaan? En staat je hele huis er mee vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zit iets fout in mn ruuuugkan mn nek niet naar links draaien.
Vandaag lekker ontspannen iig.Hmm klote van je rug.. warm douchen, lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat intrigerende kunst.. ja ergens erg mooi en ergens een soort van ??
Maar dat is positief hoorNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Flitsmeisterquote:Op maandag 9 januari 2017 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja ik heb google maar vind alleen flitspalen.. flitspalen flitsen niet meer maar hoe zit het met de mobiele flitsers??
Scheelt anders weer 100 euro
flitsen de mobile fllitsers? dat is de vraag.. mehquote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
flitsen de mobile fllitsers? dat is de vraag.. meh
Echt.. en dan degene erna.... mijn vriend betaald altijd ..quote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef derLudolf het volgende:
Item in NOS journaal over horeca. Jonge meid die 2/3 keer per week bij moeke eet en de rest buiten de deur. "Want ik kan niet koken"
Bitch please![]()
Ja inderdaad. Als je samen bent boeit het niet wie betaald? Dan betaal jij de boodschappen of iets anders mutsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt.. en dan degene erna.... mijn vriend betaald altijd ..
Tikkeltje laat, maar ik zat mobiel en mijn kinders kwamen net de hut binnen.quote:
Genieten, jij kan datquote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha. morgen 2 nachten alleen hotel en net afgesproken met zus om donderdag nog een nachtje hotel elders te doenLekker bijpraten .. Heb haar al een paar maanden niet gezien.. Hotelletje, uit eten, cafeetje..
Haha, als de man van huis is......
Ik ben altijd zo blij dat ik geen auto heb door dit soort dingen. Onverwachte hoge uitgaven, brrrr.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Genieten, jij kan dat![]()
M'n auto is ter controle bij de garage en hij ziet al een paar dingen zoals een nwe uitlaat die ik nodig heb en belt me over een half uur na de totale check. Ik hoopte/rekende op 500 max incl APK maar ben bang dat t meer gaat worden.
Dat je die van je ouders altijd kunt lenen scheelt zeker jaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij dat ik geen auto heb door dit soort dingen. Onverwachte hoge uitgaven, brrrr.
En ja, een auto is reuze handig natuurlijk en ik zou ook veel vaker weg gaan als ik een auto had, maar het wil meestal prima zonder. En als ik echt een auto wil gebruiken kan ik die van mijn ouders eigenlijk altijd wel lenen.
Ja, dat geloof ik graag. Ik denk als ik altijd een auto had gehad ik ook niet mer zonder kon. Maar zonder wil meestal prima hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat je die van je ouders altijd kunt lenen scheelt zeker ja
Tis wat je bent gewend. Ik zou niet zonder kunnen.
dat valt reuze mee!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfoeh. Totaal zal 380 worden belt ie net.
120 euro winst!
Oh wowquote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze doen mij gewoon heel veel op 1 of andere manier.
Nee, staat niet vol, de meeste staat in de garage want dit huis is niet zo groot voor een grote kast.
Denk dat ik wel voor een paar duizend euro heb
Winstquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfoeh. Totaal zal 380 worden belt ie net.
120 euro winst!
Gewoon met het rupper door de blupper...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef mjan het volgende:
Ik zit er aan te denken om een autootje erbij te kopen. Kan iemand me even tegenhouden? Ik ben eigenlijk een milieu-hippie, dus ik doe mijn idealen geen eer aan
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zit iets fout in mn ruuuugkan mn nek niet naar links draaien.
Vandaag lekker ontspannen iig.Ik hoop voor je dat je er sneller af bent dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop nu al een week t klooien.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Hoi!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren kreeg ik een vriendschapsverzoek op fb, denk van iemand van hier maar ik herken geen echte namen natuurlijk![]()
Alleen nu zie ik het niet meer. Wie was het?
Ben benieuwd
Die heeft er naar gekeken en kan op dit moment er weinig mee.quote:
Gaat vooral om bagageruimte en mensen mee kunnen nemen. En niet in vol ornaat ergens hoeven te verschijnen en nog een hele verkleedtruc moeten doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met het rupper door de blupper...
Wel naar gekeken, maar de dichtsbijzijnde standplek vind ik onhandig ver weg. En bovendien vind ik Greenwheels eigenlijk veel te duur. Dan huur ik liever gewoon los een auto. Het principe vind ik wel tof.quote:
Ah, dan was ik het niet. Ik zag FFT gisteren als voorgestelde vriendin voorbijkomen maar ik wist niet meer of ik nou een verzoekje had gestuurd.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb t verzoek niet verwijderd ofzo
Gewoon doen!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef mjan het volgende:
Ik zit er aan te denken om een autootje erbij te kopen. Kan iemand me even tegenhouden? Ik ben eigenlijk een milieu-hippie, dus ik doe mijn idealen geen eer aan
Ik moest scrollenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb t verzoek niet verwijderd ofzo
jaja hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, dan was ik het niet. Ik zag FFT gisteren als voorgestelde vriendin voorbijkomen maar ik wist niet meer of ik nou een verzoekje had gestuurd.
hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Je draagt jouw steen aan het milieu al bij door geen kinderen te nemen.
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Je draagt jouw steen aan het milieu al bij door geen kinderen te nemen.
Ik eet dier, dus dan maar geen auto en geen kinderenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:43 schreef mjan het volgende:
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.
Recht praten wat krom is.
Das in Emmen toch? Waar voorheen de Ekenhof wasquote:Op maandag 9 januari 2017 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Morgen naar Proeflokaal Bregje;
Joh! Als er iemand een auto verdient ben jij het!quote:Op maandag 9 januari 2017 22:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.
Recht praten wat krom is.
Efteling had frietsaus bij de friet.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik het vorige topic helemaal terug gelezen om te zien wat d'Efteling zei over de mayonaise. maar ik ben niets wijzer geworden.
Overigens dacht ik dat ondanks de regionale oorlogsverschillen een patatje oorlog toch áltijd met pindasaus was. Maar nee dus. En hier een ketchup liefhebber. Ik mot die vieze curry nietIk vraag ook altijd expliciet om ketchup, want meestal krijg je curry bij 'speciaal' varianten.
Het produceren van een auto kost geen energie?quote:Op maandag 9 januari 2017 23:06 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Joh! Als er iemand een auto verdient ben jij het!
Bovendien, het vervuilende zit 'm in ermee rijden. Dan maakt het toch niet uit of je hem huurt of leent of timesharet of gewoon hebt?
Ik snap je grapje, maar er is niets logisch aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Efteling had frietsaus bij de friet.
Dat is eigenlijk best logisch![]()
En nu mayonaise. Ik vrees nog steeds bij de friet
In de ZO hoek van de provincie is het standaard curry inderdaad, maar ook veel mensen vragen om frikansaus ipv curry.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik het vorige topic helemaal terug gelezen om te zien wat d'Efteling zei over de mayonaise. maar ik ben niets wijzer geworden.
Overigens dacht ik dat ondanks de regionale oorlogsverschillen een patatje oorlog toch áltijd met pindasaus was. Maar nee dus. En hier een ketchup liefhebber. Ik mot die vieze curry nietIk vraag ook altijd expliciet om ketchup, want meestal krijg je curry bij 'speciaal' varianten.
Verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het produceren van een auto kost geen energie?
quote:
Noorden van Denemarken (Vikings fans beware, we zitten in t Kattegat). Het is hier zo'n 5 graden over dag. Heerlijk weer om buiten te spelenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Is het qua temperatuur lekker om buiten te spelen?
Een nieuwe auto? Brrr, nee johquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]Productie van een C1 levert 6 ton CO2 in de allerkaalste . Dat is meer dan de helft van wat ie in zijn bestaan zal uitstoten.
https://www.google.nl/amp(...)on-footprint-new-car
Ja, hoi, nachtploegquote:
Ik vraag zonder curry omdat ik die vieze curry niet mot. Doe ik er thuisquote:Op maandag 9 januari 2017 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ook niks grappigs. Vooral niet omdat het in de herhaling moet bij gebrek aan reactiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je grapje, maar er is niets logisch aan.
Zat ook eigenlijk niet in mijn planning, maar was al om 2:45 wakkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hoi, nachtploegIk verwacht hier niemand voor 6 uur
Jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:34 schreef Vanyel het volgende:
Stress?
Ik had om 5u een nietslapend kind dat maar niet tot rust wilde komen
Ja, 7 uur vrijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:31 schreef mjan het volgende:
Zat ook eigenlijk niet in mijn planning, maar was al om 2:45 wakker
Jij mag over een half uurtje maar huis?
Ik was op een gegeven moment ook bang dat als ik wél weer in slaap zou vallen, ik de wekker vervolgens zou negeren en te laat zou zijn voor een afspraak, dus toen maar opgestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, 7 uur vrij![]()
En jij sinds 2:45 niet meer in slaap gevallen?Kort nachtje.
Stress is vervelend. Je weet dat het niet nodig is, maar ondertussen lig je wel wakker.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stress is vervelend. Je weet dat het niet nodig is, maar ondertussen lig je wel wakker.
Toch proberen te relativeren. Heb wel eens op het randje van overspannen gezeten en dan functioneer je niet meer.
Wel wat onrustig, maar ze zijn bijzonder blij met het huis. Bijna angstig vragen ze soms of ze echt weer naar het nieuwe huis mogen en niet meer het oude gaan. Dat was voor ons een hele fijne plek, maar zij zijn er blijkbaar in twee dagen totaal overheenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Jep.
Ook rot. Hoe gaat qua verhuizing met ze?
Ik ben dat randje wel eens over gegaan en dat werkt inderdaad niet zo soepel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stress is vervelend. Je weet dat het niet nodig is, maar ondertussen lig je wel wakker.
Toch proberen te relativeren. Heb wel eens op het randje van overspannen gezeten en dan functioneer je niet meer.
Oh een nieuwe keten dus? Die in Emmen is ook pas net ls.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh mjan, weet je hoe dat komt?
Bregje vnv is in Alphen. Is na afgelopen kerst geopend, volgens mij hebben ze bijna 15 filialen al nu.
Tis allemaal zeer cliché maar je moet dan nu aan de rem trekken en niet als je ver over de rand bent, want dan is het te laat en kost het je veel meer tijd om te herstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.
Mij helpt het om mezelf te vertellen op zo'n moment dat het allemaal niet zo belangrijk is. Om me even uit het werk te trekken, zeg maar. Klinkt ook heel stom, want natuurlijk is het belangrijk, maar er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven dan mijn werk. Goed opjezelf passen!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.
naah in Den Haag bv staat ie al een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh een nieuwe keten dus? Die in Emmen is ook pas net ls.
Ik vraag me af of dat iets wordt, prijzen leken me best laag en het pand wat ze hebben is een erg mooie boerderij met grote tuin.
Verschrikkelijk inderdaad. Ik heb er voor mijn scriptie veel over gelezen maar dat zijn geen vrolijke verhalen...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef RobinOok het volgende:
Net op canvas docu gezien over de rechtsgang rond de ramp in Hillsborough (voetbalstadion Sheffield)
Man, man, man, man, man, je zou echt alle vertrouwen in autoriteiten verliezen he. Pffff, heftig.
LV?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:41 schreef morgane het volgende:
Wat grappig, elkaar ook op Facebook hier. Leer je elkaar toch iets beter kennen
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:54 schreef minilot het volgende:
Eenvoor mjan, verder nog geen tijd gehad om bij te lezen (vanmiddag pas), maar wilde even melden dat mijn Star Wars-koekuitsteker prima blijkt te functioneren.
![]()
[ afbeelding ]
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Er was een jongetje die vroeg of ie Sally mocht aaien. Jawel. Sally bij me geroepen, gezegd dat t jochie eerst de hond aan z'n hand moest laten ruiken want dan 'weet ze wie je bent'
Jochie kijkt me aan, kijkt hond aan. 'Ik ben Tim'![]()
Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik naar de prijzen in Düsseldorf kijk kan je net zo goed een hotel nemen
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.
Oh ja, goed punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een b&b geweest. Lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
Ik ben altijd wel fan van bed and breakfasts. Lekker knus, huisgemaakt ontbijt op bed
Een b&b is een bedrijf, bijna altijd een kleine ondernemer. Die moeten voldoen aan allerlei veiligheidseisen en zijn verzekerd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef zeefje het volgende:
Wat is het verschil tussen airbnb en b&b. Toch allebeu bij de mensen thuis?
Dat is afhankelijk van het land waar je bent ook het geval als je je woning via airbnb aanbied.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een b&b is een bedrijf, bijna altijd een kleine ondernemer. Die moeten voldoen aan allerlei veiligheidseisen en zijn verzekerd bijvoorbeeld.
En in aanvulling op LS is airbnb ook vaak een volledige woning of appartement, en geen hotelachtige situatie zoals in een b&b.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef zeefje het volgende:
Wat is het verschil tussen airbnb en b&b. Toch allebeu bij de mensen thuis?
Welke stad/steden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:57 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kan helemaal niets vinden wat me echt enthousiast maakt. Ik probeer het een ander keertje nog wel een keer.
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Welke stad/steden?Definieer 'aan te rijden vanaf Rotterdam'
![]()
ben je wel eens in Leeuwarden geweest? Echt een leuke stad. Of Zwolle, wellicht nog leuker...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.
Zwolle is mijn home town. Leuke stad, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben je wel eens in Leeuwarden geweest? Echt een leuke stad. Of Zwolle, wellicht nog leuker...
Gent, Brussel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.
ik ben in Leeuwarden geboren, en heb anderhalf jaar in Zwolle gestudeerd. Goeie tijd!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zwolle is mijn home town. Leuke stad, al zeg ik het zelf![]()
Al is Leeuwarden inderdaad ook leuk!
Kan ik mij voorstellen. Ik was eens in Leeuwarden tegelijkertijd met het Glazen Huis enkele jaren geleden. Vond het leuk voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben in Leeuwarden geboren, en heb anderhalf jaar in Zwolle gestudeerd. Goeie tijd!
Maastricht is ook een beetje buitenland.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef Myraela het volgende:
Gent vind ik inderdaad wel tof, maar kan nog niets leuks vinden qua hotel of airbnb.
Leeuwarden overigens al geweest, Zwolle zou ik denk ik eerder zonder overnachting doen.Voorkeur gaat sowieso altijd uit naar het buitenland, dan voelt het meer als even weg zijn om een of andere reden.
Wat is je budget ongeveer en wat vind je leuke aspecten aan een slaapplek?:)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef Myraela het volgende:
Gent vind ik inderdaad wel tof, maar kan nog niets leuks vinden qua hotel of airbnb.
Gaaf inderdaad, maar een zespersoons loft.. Dan heb je nogal de ruimte!quote:
Wel twee losse bedden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:17 schreef Myraela het volgende:
Misschien doe ik deze: https://www.airbnb.com/rooms/5176835, ook erg cool.
O dat lijkt me inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:17 schreef Myraela het volgende:
Misschien doe ik deze: https://www.airbnb.com/rooms/5176835, ook erg cool.
Ja duh, een kloosterquote:
Kan ook wel, maar wel onhandig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt vast wat in te schuiven en met z'n tweeën in één bed wil ook prima.
Neem aan dat je in zo'n weekend met z'n tweetjes het liefst lekker dicht tegen elkaar aan kruiptquote:
Ja, dat is wel een nadeel. Maar ik vind zo'n klooster wel gaaf, zeker zo centraal.quote:
Er zit inmiddels best veel puur commercieel spul tussenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef MCH het volgende:
Ik snap de hele hype van airbnb sowieso niet. Allang hun doel voorbijgeschoten, terecht dat het op steeds meer plekken verboden wordt.
Dat kan Mirelikke op de fiets doen vanaf Rotterdam.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:36 schreef morgane het volgende:
Dordrecht is ook leuk. Ik had daar ook een echt vakantiegevoel, vooral als je ook nog gaat wandelen/varen in de Biesbosch. Er zijn daar ook veel leuke Airbnb's te vinden
Haha ja, is wel érg dichtbij Rotterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan Mirelikke op de fiets doen vanaf Rotterdam.
Zeer onterecht dat het her en der verboden wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef MCH het volgende:
Ik snap de hele hype van airbnb sowieso niet. Allang hun doel voorbijgeschoten, terecht dat het op steeds meer plekken verboden wordt.
Leuk woord, sierpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh my, ik heb zo belachelijk veel sierpijn.
Kijk, jij woont in Rotterdam. Dat is nog niet overlopen met toeristen die vnl in airbnbs slapen maar ik kan de pijn van veel binnen de ringbewoners van Berlijn of Amsterdam wel voelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeer onterecht dat het her en der verboden wordt.
AirBnB != een hotel. Het heeft andere voor en nadelen. Een verbod staat de vrije marktwerking en marktontwikkeling en vooruitgang in de weg. De wereld veranderd. Je kan Netflix wel gaan verbieden, maar dan gaat nog de Videotheek het niet overleven.
Eens!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
AirBnB != een hotel. Het heeft andere voor en nadelen. Een verbod staat de vrije marktwerking en marktontwikkeling en vooruitgang in de weg. De wereld veranderd. Je kan Netflix wel gaan verbieden, maar dan gaat nog de Videotheek het niet overleven.
Je zal er maar naast wonen. Wat een ramp kan dat zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh haha. Het voelt niet als sierpijnquote:
De toerismecijfers van Rotterdam tikken die van Amsterdam aan. Ander soort toerisme en een ruimere stad, dus ze zijn wat minder irritant, maar ze zijn er wel degelijk. Wij hebben er zelf in december zo'n 12? in huis gehad (couchsurfing).quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Kijk, jij woont in Rotterdam. Dat is nog niet overlopen met toeristen die vnl in airbnbs slapen maar ik kan de pijn van veel binnen de ringbewoners van Berlijn of Amsterdam wel voelen.
Ja. Al is een B&B weer een ander verhaal. En die kan je ook wél weer via AirBNB als platform aanbieden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:45 schreef minilot het volgende:
Niettemin kan ik me wel voorstellen dat het ergerlijk is als uitbaters op allerlei plekken appartementen opkopen, puur om ze via Airbnb te verhuren. Dat is, als het de overhand krijgt, niet tof voor een wijk. Maar dáár kun je natuurlijk gewoon regels aan verbinden. Niet aan het op zich uitstekende concept dat Airbnb in basis is.
Denk dat MCH dat bedoelt met zijn doel voorbij schieten. In de basis is er niets mis met het concept; leuk juistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:45 schreef minilot het volgende:
Niettemin kan ik me wel voorstellen dat het ergerlijk is als uitbaters op allerlei plekken appartementen opkopen, puur om ze via Airbnb te verhuren. Dat is, als het de overhand krijgt, niet tof voor een wijk. Maar dáár kun je natuurlijk gewoon regels aan verbinden. Niet aan het op zich uitstekende concept dat Airbnb in basis is.
Vind ik juist niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik vind de inrichting van dit mini-huisje zohttp://www.degroenemeisjes.nl/huize-carmiggelt-en-hotspots-aken/
..maar dat terzijde.
Gesproken als een ware VVD-er.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
AirBnB != een hotel. Het heeft andere voor en nadelen. Een verbod staat de vrije marktwerking en marktontwikkeling en vooruitgang in de weg.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat woningen om in te wonen worden onttrokken aan de toch al krappe woningmarkt in de stad en waar vervolgens een hotel van wordt gemaakt. Er was laatst een docu over airbnb in Amsterdam. Daar was een studentenpand met meerdere kamers waar nog 2 studenten in woonden, de rest van de kamers werden verhuurd via airbnb. Zat je als student elke week weer met andere mensen aan de ontbijttafel. Zelfs hun tandenborstels werden gebruikt door de airbnb gasten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De toerismecijfers van Rotterdam tikken die van Amsterdam aan. Ander soort toerisme en een ruimere stad, dus ze zijn wat minder irritant, maar ze zijn er wel degelijk. Wij hebben er zelf in december zo'n 12? in huis gehad (couchsurfing).
AirBNB is simpelweg een ander iets, ander mechanisme, andere markt. Iemand die een volledig appartement wil voor vier dagen is niet dezelfde persoon als iemand die een hotelkamer zoekt.
Anders kun je ook wel campings, jachthavens, en camperparkeerplekken gaan verbieden. Want ojee, overnachtende toeristen die niet in een hotel zitten.
Als je als hotel last hebt van AirBNB, dan doe je als hotel iets niet goed of is je tijd geweest.
De knusheid!quote:"U stapt binnen op een massief eiken parketvloer en wordt verwelkomd door een inrichting uit de tijd van eenvoud en rust. Er staat een radio- en platenspelerkast met lp’s. Het secretaire bevat gezelschapsspellen en de boekenkast is gevuld met een arsenaal aan literatuur en naslagwerken uit de dagen van Hermans, Carmiggelt en Bomans. U zet een lp op, opent een boek en reist af naar een verloren gewaande tijd."
De boot is cool maar heeft helemaal geen beschikbare momenten? Die andere is minimum 2 nachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:43 schreef minilot het volgende:
Myra, slapen op een bootje in Gent?
https://www.airbnb.nl/rooms/13671577?s=CRLYbr8w
Of een loft in een molen:
https://www.airbnb.nl/rooms/7262125
![]()
Oh ja, werken.
Aken is wel een hele leuke stad. Eventueel leuk om te combineren met Luik of Maastricht. Ze hebben ook een ovkaart waar je voor 18 euro met z'n 2en 1 dag kunt reizen tussen die steden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik vind de inrichting van dit mini-huisje zohttp://www.degroenemeisjes.nl/huize-carmiggelt-en-hotspots-aken/
..maar dat terzijde.
Hoe gaat het met het hoesten en de klaplong?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat is de dag na een reeks nachtdiensten toch vervelend. Ik ben net een zombie, doodmoe, maar als ik weer ga slapen dan slaap ik vannacht nietIk heb liever max 2 nachtdiensten na elkaar, maar dan heb ik weer meer periodes van 2.
Ik heb de VVD nog nooit kunnen betrappen op een werkelijke vrije marktwerking voor kleine ondernemers. Vooral op onnodige regelgeving en het proberen te beperken van startersregelingenquote:
Hoesten een stuk minder, godzijdank, want doet nog best veel pijn. Maar dat schijnt door irritatie van de longbladen te komen. Moet gewoon genezen en de ergste pijn en ellende zijn wel weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:51 schreef golfer het volgende:
Hoe gaat het met het hoesten en de klaplong?
Ja, dat is een ander probleem. Los van Airbnb.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat woningen om in te wonen worden onttrokken aan de toch al krappe woningmarkt in de stad en waar vervolgens een hotel van wordt gemaakt. Er was laatst een docu over airbnb in Amsterdam. Daar was een studentenpand met meerdere kamers waar nog 2 studenten in woonden, de rest van de kamers werden verhuurd via airbnb. Zat je als student elke week weer met andere mensen aan de ontbijttafel. Zelfs hun tandenborstels werden gebruikt door de airbnb gasten.In Berlijn waren delen van wijken (dus een paar straten) waar bijna 500 appartementen werden gebruikt voor airbnb. Leuke vrije marktwerking.
Vooral het probleem voor buurtbewoners. Als je als hotel de strijd verliest van airnbnb mag je jezelf inderdaad wel erg achter de oren krabben. Al moet ik wel smakelijk lachen om het plan (van wie weet ik niet precies meer) om toeristen maar te verdelen over Nederland om zo Amsterdam te ontlasten. Dat gaat (afgezien van 010) toch nooit werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat is een ander probleem. Los van Airbnb.
Wat je nu alleen ziet is dat onder andere clubs als Koninklijke Horeca Nederland hotels proberen te beschermen tegen 'de markt'. Dat je woningen moet beschermen tegen 'de markt' lijkt mij evident.
Maar je kunt er dus wel weer mee werken zonder al te veel problemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Hoesten een stuk minder, godzijdank, want doet nog best veel pijn. Maar dat schijnt door irritatie van de longbladen te komen. Moet gewoon genezen en de ergste pijn en ellende zijn wel weg.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:58 schreef golfer het volgende:
Maar je kunt er dus wel weer mee werken zonder al te veel problemen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Vooral het probleem voor buurtbewoners. Als je als hotel de strijd verliest van airnbnb mag je jezelf inderdaad wel erg achter de oren krabben. Al moet ik wel smakelijk lachen om het plan (van wie weet ik niet precies meer) om toeristen maar te verdelen over Nederland om zo Amsterdam te ontlasten. Dat gaat (afgezien van 010) toch nooit werken.
Die vergelijking is echt niet hetzelfde. Wat jij noemt zijn bedrijven. Wanneer zo'n bedrijf zich ergens wil vestigen zal die zich moeten voegen naar het bestemmingsplan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Anders kun je ook wel campings, jachthavens, en camperparkeerplekken gaan verbieden. Want ojee, overnachtende toeristen die niet in een hotel zitten.
Of verzoeken het bestemmingsplan te wijzigen. Iets wat -in elk geval hier in Rotterdam- steeds gemakkelijker gebeurt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt niet hetzelfde. Wat jij noemt zijn bedrijven. Wanneer zo'n bedrijf zich ergens wil vestigen zal die zich moeten voegen naar het bestemmingsplan.
Ik wil dit!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
..maar dat terzijde.
Ik wilde dat nog terug kijken, leek me wel interessantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:27 schreef derLudolf het volgende:
Ok, ik heb ook nog even mening over airbnb, maar weinig tijd.
Iemand zondagavond 'de consumptie maatschappij' gezien?
Misschien weet je dan waar ik heen wil
Een aanvraag tot wijziging van het bestemmingsplan is wel iets waar burgers tegen in bezwaar kunnen gaan. Als er in een woonwijk elke maand 10 wijzigingsverzoeken binnenkomen denk ik ook niet dat dat zo makkelijk zal gaan Dan gaat het natuurlijk niet om een leegstaand kantoorpand.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of verzoeken het bestemmingsplan te wijzigen. Iets wat -in elk geval hier in Rotterdam- steeds gemakkelijker gebeurt.
Zo zit EasyHotel in een leegstaand kantoorpand, en burgertent Burgertrut ook. Was de opslag naast de bakkerij vervolgens een dingen-maak-atelier, en nu een meubelzaakje.
Wat dat betreft zijn bestemmingsplannen voor kleinere, niet industriële zaken wat achterhaald.
Vreselijk. Zie meteen weer mijn eigen jeugd en daar is niks romantisch aan die jaren-50.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
..maar dat terzijde.
Zeg, laat ons jonkies met een geromantiseerd beeld ervan nou gewoon!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk. Zie meteen weer mijn eigen jeugd en daar is niks romantisch aan die jaren-50.
Ik heb net een optie genomen op dat huisje, voor mei. Waar kan ik meer vinden over die Ov-kaart, MCH? Klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Aken is wel een hele leuke stad. Eventueel leuk om te combineren met Luik of Maastricht. Ze hebben ook een ovkaart waar je voor 18 euro met z'n 2en 1 dag kunt reizen tussen die steden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb net een optie genomen op dat huisje, voor mei.
Had het al heel lang op de to-go-list staan. Volgens mij wel ooit via hier (jou?), of misschien zelf gevonden, weet ik niet meer. Een vorige keer was het volgeboekt rond de gewenste periode. Nu hier scannend weer op het idee gebracht en meteen geregeld. Althans, even kijken of het kan qua beschikbaarheid en werk en zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Toeval?
Of naar aanleiding van de SC?
Ja, had 'm een paar maanden geleden ook al eens gepost inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij wel ooit via hier (jou?)
Iets van de afhaal-Maleisiër naast de bios. Met schoonfamilie naar Rogue One straks, vandaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten mijn lieve FOK!kertjes vanavond?
Nee, echt al wel minstens twee jaar terug! Maar volgens mij wél via jou. Enfin, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, had 'm een paar maanden geleden ook al eens gepost inderdaadBen heel benieuwd hoe je het gaat vinden!
Oh, dat kan ook eigenlijk best zo wezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, echt al wel minstens twee jaar terug!
Eet F alweer wat vaker thuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Hier is het kerstsoep.Knolselderij- pastinaaksoep met gerookte wilde ganzenborst.
http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-treinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb net een optie genomen op dat huisje, voor mei. Waar kan ik meer vinden over die Ov-kaart, MCH? Klinkt goed!
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eet F alweer wat vaker thuis?
Wij eten hot dogsMet kaas, ontbijtspek, koolsla, cherrytomaten, uitjes, augurk en voor mij jalapenos. Die overigens nog steeds prima smaken nadat ik ze maanden geleden had ingemaakt.
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zal er maar naast wonen. Wat een ramp kan dat zijn.
Ik had gisteren zoet/zure tomatensoep met wat mihoen erin gemaakt (dacht ik) maar zoveel groenten erin gedaan dat het een soort zout/zure pastasaus is gewordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Hier is het kerstsoep.Knolselderij- pastinaaksoep met gerookte wilde ganzenborst.
En de couchsurfing waar LHO en Ise veel mee doen is ook niet vergelijkbaar met Airbnb. Met couchsurfing ben je zelf ook thuis en kan je zo controle op je gasten houden. Dat is gewoon een logeerpartij maar dan bij onbekenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwen
En nu heb ik ineens trek in Chinese tomatensoep met kroepoek.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had gisteren zoet/zure tomatensoep met wat mihoen erin gemaakt (dacht ik) maar zoveel groenten erin gedaan dat het een soort zout/zure pastasaus is geworden![]()
De smaak was prima dus straks opwarmen en met wat kroepoek erbij. Genoeg tijd om The Crown te kijken voordat ik in slaap val. Want nu alna een slechte nacht.
Ik heb heeeeel veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En nu heb ik ineens trek in Chinese tomatensoep met kroepoek.
De bruidegom van vorige week uitzwaaien en de bruid troosten. Hij gaat 5 maand op uitzending.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:20 schreef minilot het volgende:
Wat ga je maandag ook alweer doen, Lonaa?
Ha, daar ben ik een keer een weekendje geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
..maar dat terzijde.
Hipster? Jaren-50 en hipster? Dacht het niet. Gewoon ouderwetse wansmaak.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef mjan het volgende:
Dat huisje is uitermate liefjes, maar het schreeuwt wel heel erg 'HIPSTER' in je gezicht, waardoor ik toch een beetje weerstand voel
Dat is ook alles wat ik erin zie. Ik snap niet waarom iedereen er zo enthousiast over is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hipster? Jaren-50 en hipster? Dacht het niet. Gewoon ouderwetse wansmaak.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef mjan het volgende:
Dat huisje is uitermate liefjes, maar het schreeuwt wel heel erg 'HIPSTER' in je gezicht, waardoor ik toch een beetje weerstand voel
Jaren 50 ja, maar wansmaak?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind jaren '50 design echt prachtigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.quote:
Ik vond het overigens wel een tikkeltje tegenvallen dat het huisje temidden van allerlei andere huisjes staat. Ik was er in februari dus we hadden er geen last van, maar dat doet het 'midden in het bos'-gevoel een beetje teniet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:43 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ha, daar ben ik een keer een weekendje geweestHeelijk
En de inrichting had ik wel mee naar huis willen nemen inderdaad
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modernquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.
Daar was ik al bang voor!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik vond het overigens wel een tikkeltje tegenvallen dat het huisje temidden van allerlei andere huisjes staat. Ik was er in februari dus we hadden er geen last van, maar dat doet het 'midden in het bos'-gevoel een beetje teniet.
Ja, ik moet ook nog zoiets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modern
Het is in elk geval nu niet meer goedkoopWe wilden een tijdje terug een kast kopen, en wat we mooi vonden kostte in goede staat al snel 700/800 euro op marktplaats. Wij vonden na lang zoeken een wat meer afgeragd exemplaar die in een oude loods stond voor 60 euro
edit: zoiets dus:
[ afbeelding ]
In Amerika. Niet zozeer in Europa.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Lot_1 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-century_modern
We hebben hier wat hoogwaardiger toerisme ja. Maar daar kan je je woonplaats op uitzoeken hèquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt, buren deden het poosje heel veel. LHO heeft denk ik niet veel ervaring met stomdronken toeristen die snachts in tuin of op balkon staan te schreeuwen
In Scandinavië ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In Amerika. Niet zozeer in Europa.
En nu is het een soort vintage om die ouwe troep van mijn ouders en mijn jeugd weer in huis te zetten.
Bluezz ook. Daarom is ze met mij getrouwd.quote:
Heel hartelijk dank!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-trein
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben hier wat hoogwaardiger toerisme ja. Maar daar kan je je woonplaats op uitzoeken hè
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was weinig design aan in die jaren. Vooral praktisch en goedkoop.
En zo is het!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik de fotos zo zie is het imho vrijwel allemaal Pastoe wat daar staat, een van de grote Nederlandse meubelfabrieken wat design betreft, invloeden van de Amsterdamse school en art deco. Tentoonstellingen aan gewijd in binnen en buitenland.
Lust ik niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeet de fabrieksverkoop van Lindt niet als je van chocolade houdt!
Goh! Dat hoor je ook niet vaak over chocolade!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik krijg het wel weg als het moet.
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.paolos.nl/de-originele-bolognesesaus-ragu-bolognese/
Dit gemaakt. Ipv gehakt heb ik riblap gepakt en ipv room een scheut 'volle' melk.
Wat lekker zeg
Hehe, of die aflevering van de keuringsdienst van waarde dat ze in Bologna Italianen Bolognesechips lieten proeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Haha, dat is toevallig. Ik wou het nog steeds een keer maken na het zien van de KVW aflevering over bolognesequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond ook maar eens kijken naar CUL / De Aardappeleters - 10 afl. vanaf 9 januari iedere werkdag 19:55 NPO 2
Die gaat vandaag over spaghetti Bolognese.
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik kan aan hoe leuk ik het vind om naar Depeche Mode te kijken merken aan waar ik ongeveer in mijn maandelijkse vruchtbaarheidscyclus zit.
</randompost>
Met verschillende kleurtjes viltstift op je kalender ja?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jonguh, aan de hand van je muziek hou ik al je cycli bij![]()
Ik vanmorgen ook ja.quote:
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook ja.. Ik heb niet de indruk dat ik al sneller ga zwemmen.
#slakkentempo
Nope. Alleen schoolslag en dan nog maar amper. Meer een hybride-zwemtechniek van schoolslag en 'kreupel hondje'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je borstcrawl kan, ben je sowieso al sneller dan ik
Oh ja, jij gaat voor de kroost!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:56 schreef fietsie het volgende:
Ik faciliteer he: uitkleden, zwem-kleren uitdoen na 12 minuten, demonstratief positief toekijken, koffie drinken met de zwem-mamma's, helpen met douchen (haarelastiekzooi) en drogen / aankleden
Geniet ervan Uniekie!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo al een paar uur alleen in hotel. 3 sauna's en een kruidenmassage bad gehad. Nu een drankje. Heb ook al een levensverhaal van een echtpaar aangehoord. Ik vermaak mij prima
In Australië kan dat prima in januari. Ik heb een hekel aan de zee. Doe mij ook maar een meerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Of in zee. Maar niet in januari.
Wel een zwemdiploma? Ik heb alleen A. Wel les voor B gehad, maar geen diploma. Duiken kan ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Alleen schoolslag en dan nog maar amper. Meer een hybride-zwemtechniek van schoolslag en 'kreupel hondje'
En inmiddels is vintage alweer een beetje synoniem met 'oude troep', dus nu heet het allemaal 'brocante' en ik krijg me een jeuk bij dat woordquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef mjan het volgende:
Ik houd trouwens heel veel van oude meuk en kringloopwinkels, maar ik kan mijn lachen gewoon niet inhouden wanneer de prijs met termen als 'vintage', 'retro' en 'authentiek' ineens vier keer zo hoog wordt.
Gevlinderd beton en sandwichpanelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef minilot het volgende:
Wat vind jij op interieurgebied leuk Isa?
jaquote:
Mag ik bij jullie komen wonen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:22 schreef minilot het volgende:
Witte muren, houten vloer, superveel planten en wat eclectische, bij elkaar gesprokkelde tweedehands meubels die nauwelijks bij elkaar passen. Dat vind ik het prettigst.En geen decoratieve frutseldingen.
ik nu ook niet meer, maar weet nog wel dat ik in jaren 80 nog fantaseerde over spierwitte inrichting met daarin één rode stoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef derLudolf het volgende:
Visgraadvloertje, warme/donkere kleuren, veel hout, open haard/kachel, jachttrofee, wat vloerkleden
Maar wat strakers en lichters vind ik ook. Mooie essenvloer,
Hoogglans greeploze keuken en veel klinisch wit vind ik dan weer niks.
Dat is wel een echte eighties-fantasie!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
..maar weet nog wel dat ik in jaren 80 nog fantaseerde over spierwitte inrichting met daarin één rode stoel.
jaja oud wijf hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is wel een echte eighties-fantasie!
In de jaren tachtig verbeeldde ik me ook al hoe mijn huis eruit zou zien als ik later groot was hoor!quote:
Essen met een wengé bies net als de slaapkamer maar bleiblei en SQ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een visgraatvloer op de slaapkamer. Met een schapenvachtje. Verder modern maar wel warm ofzo. Met nerdy items. Een tafeltje van reuzen legoblokjes ofzo. En veel planten.
Dat is wel heel tof ja. Maar ik vrees dat ik het de eerste jaren het een goedkoop laminaatje moet doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Essen met een wengé bies net als de slaapkamer maar bleiblei en SQ?
Laminaat in visgraad?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof ja. Maar ik vrees dat ik het de eerste jaren het een goedkoop laminaatje moet doen.
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies openquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een zo groot bed als er maar paste in de slaapkamer. En twee nachtkastjes
hier kun je net langs het voeteind om aan de andere kant te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies open
Bestaat wel maar is prijzig. Dan liever nu iets goedkoops denk ik en over een paar jaar iets echt moois.quote:
Wij hebben aan mijn kant 20 cm ruimte en aan het hoofdeind 40cm. Hel op de fiets. Ik mis eigenlijks niets zo erg als mijn nachtkastje.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Vorig huis was de slaapkamer ook gevuld met bed. Stond tegen twee zijmuren aan en het hoofdeinde tegen de ramen. Deur kon precies open
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben aan mijn kant 20 cm ruimte en aan het hoofdeind 40cm. Hel op de fiets. Ik mis eigenlijks niets zo erg als mijn nachtkastje.
Ik hou van alles door elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef minilot het volgende:
Wat vind jij op interieurgebied leuk Isa?
Op paleis het Loo hebben ze superveel mini-kamertjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastje
Ben zelf eigenlijk wel fan van kleine woonruimte. Met meer ruimte ga ik toch alleen maar zooi maken en moet ik meer schoonmaken![]()
Sowieso vind ik kleine ruimtes heel prettig; het voelt veilig aan ofzo. Zolang er maar geen andere mensen in de buurt zitten.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Sowieso vind ik kleine ruimtes heel prettig; het voelt veilig aan ofzo. Zolang er maar geen andere mensen in de buurt zitten.
Ik heb daar nog eens een tijd gewerkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op paleis het Loo hebben ze superveel mini-kamertjesEcht wat voor jou dus! Wel heul erg veel van die kamertjes, dat dan weer wel.
Dat laat ik doen. Net ws een nieuwe gevondenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik gebruikte de vensterbank als nachtkastje
Ben zelf eigenlijk wel fan van kleine woonruimte. Met meer ruimte ga ik toch alleen maar zooi maken en moet ik meer schoonmaken![]()
Ik ben een kakkerlak!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik ook
Inzake dit: https://www.bol.com/nl/p/de-thigmofiel/9200000040451179/
Met smalle sluiproutes ook er tussen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op paleis het Loo hebben ze superveel mini-kamertjesEcht wat voor jou dus! Wel heul erg veel van die kamertjes, dat dan weer wel.
Gevraagd of hij even zijn mond wilde houden tot je pauze had?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens een tijd gewerkt.
Zat een keer te werken daar, begon iemand achter me met me te praten. Op een gegeven moment keek ik wie het was en toen was het Pieter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |