Waar komt jouw eenhoornliefde eigenlijk vandaan? En staat je hele huis er mee vol?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind mijn eenhoorns wel leuk maar niet lekker
Dan moet je ze langer marineren.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind mijn eenhoorns wel leuk maar niet lekker
Ze doen mij gewoon heel veel op 1 of andere manier.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar komt jouw eenhoornliefde eigenlijk vandaan? En staat je hele huis er mee vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zit iets fout in mn ruuuugkan mn nek niet naar links draaien.
Vandaag lekker ontspannen iig.Hmm klote van je rug.. warm douchen, lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat intrigerende kunst.. ja ergens erg mooi en ergens een soort van ??
Maar dat is positief hoorNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Flitsmeisterquote:Op maandag 9 januari 2017 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja ik heb google maar vind alleen flitspalen.. flitspalen flitsen niet meer maar hoe zit het met de mobiele flitsers??
Scheelt anders weer 100 euro
flitsen de mobile fllitsers? dat is de vraag.. mehquote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
flitsen de mobile fllitsers? dat is de vraag.. meh
Echt.. en dan degene erna.... mijn vriend betaald altijd ..quote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef derLudolf het volgende:
Item in NOS journaal over horeca. Jonge meid die 2/3 keer per week bij moeke eet en de rest buiten de deur. "Want ik kan niet koken"
Bitch please![]()
Ja inderdaad. Als je samen bent boeit het niet wie betaald? Dan betaal jij de boodschappen of iets anders mutsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt.. en dan degene erna.... mijn vriend betaald altijd ..
Tikkeltje laat, maar ik zat mobiel en mijn kinders kwamen net de hut binnen.quote:
Genieten, jij kan datquote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha. morgen 2 nachten alleen hotel en net afgesproken met zus om donderdag nog een nachtje hotel elders te doenLekker bijpraten .. Heb haar al een paar maanden niet gezien.. Hotelletje, uit eten, cafeetje..
Haha, als de man van huis is......
Ik ben altijd zo blij dat ik geen auto heb door dit soort dingen. Onverwachte hoge uitgaven, brrrr.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Genieten, jij kan dat![]()
M'n auto is ter controle bij de garage en hij ziet al een paar dingen zoals een nwe uitlaat die ik nodig heb en belt me over een half uur na de totale check. Ik hoopte/rekende op 500 max incl APK maar ben bang dat t meer gaat worden.
Dat je die van je ouders altijd kunt lenen scheelt zeker jaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij dat ik geen auto heb door dit soort dingen. Onverwachte hoge uitgaven, brrrr.
En ja, een auto is reuze handig natuurlijk en ik zou ook veel vaker weg gaan als ik een auto had, maar het wil meestal prima zonder. En als ik echt een auto wil gebruiken kan ik die van mijn ouders eigenlijk altijd wel lenen.
Ja, dat geloof ik graag. Ik denk als ik altijd een auto had gehad ik ook niet mer zonder kon. Maar zonder wil meestal prima hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat je die van je ouders altijd kunt lenen scheelt zeker ja
Tis wat je bent gewend. Ik zou niet zonder kunnen.
dat valt reuze mee!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfoeh. Totaal zal 380 worden belt ie net.
120 euro winst!
Oh wowquote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze doen mij gewoon heel veel op 1 of andere manier.
Nee, staat niet vol, de meeste staat in de garage want dit huis is niet zo groot voor een grote kast.
Denk dat ik wel voor een paar duizend euro heb
Winstquote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfoeh. Totaal zal 380 worden belt ie net.
120 euro winst!
Gewoon met het rupper door de blupper...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef mjan het volgende:
Ik zit er aan te denken om een autootje erbij te kopen. Kan iemand me even tegenhouden? Ik ben eigenlijk een milieu-hippie, dus ik doe mijn idealen geen eer aan
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zit iets fout in mn ruuuugkan mn nek niet naar links draaien.
Vandaag lekker ontspannen iig.Ik hoop voor je dat je er sneller af bent dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop nu al een week t klooien.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Hoi!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren kreeg ik een vriendschapsverzoek op fb, denk van iemand van hier maar ik herken geen echte namen natuurlijk![]()
Alleen nu zie ik het niet meer. Wie was het?
Ben benieuwd
Die heeft er naar gekeken en kan op dit moment er weinig mee.quote:
Gaat vooral om bagageruimte en mensen mee kunnen nemen. En niet in vol ornaat ergens hoeven te verschijnen en nog een hele verkleedtruc moeten doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met het rupper door de blupper...
Wel naar gekeken, maar de dichtsbijzijnde standplek vind ik onhandig ver weg. En bovendien vind ik Greenwheels eigenlijk veel te duur. Dan huur ik liever gewoon los een auto. Het principe vind ik wel tof.quote:
Ah, dan was ik het niet. Ik zag FFT gisteren als voorgestelde vriendin voorbijkomen maar ik wist niet meer of ik nou een verzoekje had gestuurd.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb t verzoek niet verwijderd ofzo
Gewoon doen!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef mjan het volgende:
Ik zit er aan te denken om een autootje erbij te kopen. Kan iemand me even tegenhouden? Ik ben eigenlijk een milieu-hippie, dus ik doe mijn idealen geen eer aan
Ik moest scrollenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb t verzoek niet verwijderd ofzo
jaja hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, dan was ik het niet. Ik zag FFT gisteren als voorgestelde vriendin voorbijkomen maar ik wist niet meer of ik nou een verzoekje had gestuurd.
hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Je draagt jouw steen aan het milieu al bij door geen kinderen te nemen.
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Je draagt jouw steen aan het milieu al bij door geen kinderen te nemen.
Ik eet dier, dus dan maar geen auto en geen kinderenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:43 schreef mjan het volgende:
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.
Recht praten wat krom is.
Das in Emmen toch? Waar voorheen de Ekenhof wasquote:Op maandag 9 januari 2017 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Morgen naar Proeflokaal Bregje;
Joh! Als er iemand een auto verdient ben jij het!quote:Op maandag 9 januari 2017 22:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat gebruik ik inderdaad altijd als argument. En dat ik geen dier eet.
Recht praten wat krom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |