Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik naar de prijzen in Düsseldorf kijk kan je net zo goed een hotel nemen
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.
Oh ja, goed punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die een hotel beter vinden dan een airbnb, kunnen dat beter altijd doen. Het is gewoon iets heel anders.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een b&b geweest. Lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
Ik ben altijd wel fan van bed and breakfasts. Lekker knus, huisgemaakt ontbijt op bed
Een b&b is een bedrijf, bijna altijd een kleine ondernemer. Die moeten voldoen aan allerlei veiligheidseisen en zijn verzekerd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef zeefje het volgende:
Wat is het verschil tussen airbnb en b&b. Toch allebeu bij de mensen thuis?
Dat is afhankelijk van het land waar je bent ook het geval als je je woning via airbnb aanbied.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een b&b is een bedrijf, bijna altijd een kleine ondernemer. Die moeten voldoen aan allerlei veiligheidseisen en zijn verzekerd bijvoorbeeld.
En in aanvulling op LS is airbnb ook vaak een volledige woning of appartement, en geen hotelachtige situatie zoals in een b&b.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef zeefje het volgende:
Wat is het verschil tussen airbnb en b&b. Toch allebeu bij de mensen thuis?
Welke stad/steden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:57 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kan helemaal niets vinden wat me echt enthousiast maakt. Ik probeer het een ander keertje nog wel een keer.
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Welke stad/steden?Definieer 'aan te rijden vanaf Rotterdam'
![]()
ben je wel eens in Leeuwarden geweest? Echt een leuke stad. Of Zwolle, wellicht nog leuker...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.
Zwolle is mijn home town. Leuke stad, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben je wel eens in Leeuwarden geweest? Echt een leuke stad. Of Zwolle, wellicht nog leuker...
Gent, Brussel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ja, daar ben ik dus nog niet uit. Maximaal 2,5 uur rijden.
ik ben in Leeuwarden geboren, en heb anderhalf jaar in Zwolle gestudeerd. Goeie tijd!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zwolle is mijn home town. Leuke stad, al zeg ik het zelf![]()
Al is Leeuwarden inderdaad ook leuk!
Kan ik mij voorstellen. Ik was eens in Leeuwarden tegelijkertijd met het Glazen Huis enkele jaren geleden. Vond het leuk voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben in Leeuwarden geboren, en heb anderhalf jaar in Zwolle gestudeerd. Goeie tijd!
Maastricht is ook een beetje buitenland.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef Myraela het volgende:
Gent vind ik inderdaad wel tof, maar kan nog niets leuks vinden qua hotel of airbnb.
Leeuwarden overigens al geweest, Zwolle zou ik denk ik eerder zonder overnachting doen.Voorkeur gaat sowieso altijd uit naar het buitenland, dan voelt het meer als even weg zijn om een of andere reden.
Wat is je budget ongeveer en wat vind je leuke aspecten aan een slaapplek?:)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef Myraela het volgende:
Gent vind ik inderdaad wel tof, maar kan nog niets leuks vinden qua hotel of airbnb.
Gaaf inderdaad, maar een zespersoons loft.. Dan heb je nogal de ruimte!quote:
Wel twee losse bedden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:17 schreef Myraela het volgende:
Misschien doe ik deze: https://www.airbnb.com/rooms/5176835, ook erg cool.
O dat lijkt me inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:17 schreef Myraela het volgende:
Misschien doe ik deze: https://www.airbnb.com/rooms/5176835, ook erg cool.
Ja duh, een kloosterquote:
Kan ook wel, maar wel onhandig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt vast wat in te schuiven en met z'n tweeën in één bed wil ook prima.
Neem aan dat je in zo'n weekend met z'n tweetjes het liefst lekker dicht tegen elkaar aan kruiptquote:
Ja, dat is wel een nadeel. Maar ik vind zo'n klooster wel gaaf, zeker zo centraal.quote:
Er zit inmiddels best veel puur commercieel spul tussenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef MCH het volgende:
Ik snap de hele hype van airbnb sowieso niet. Allang hun doel voorbijgeschoten, terecht dat het op steeds meer plekken verboden wordt.
Dat kan Mirelikke op de fiets doen vanaf Rotterdam.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:36 schreef morgane het volgende:
Dordrecht is ook leuk. Ik had daar ook een echt vakantiegevoel, vooral als je ook nog gaat wandelen/varen in de Biesbosch. Er zijn daar ook veel leuke Airbnb's te vinden
Haha ja, is wel érg dichtbij Rotterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan Mirelikke op de fiets doen vanaf Rotterdam.
Zeer onterecht dat het her en der verboden wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef MCH het volgende:
Ik snap de hele hype van airbnb sowieso niet. Allang hun doel voorbijgeschoten, terecht dat het op steeds meer plekken verboden wordt.
Leuk woord, sierpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh my, ik heb zo belachelijk veel sierpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |