Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stress is vervelend. Je weet dat het niet nodig is, maar ondertussen lig je wel wakker.
Toch proberen te relativeren. Heb wel eens op het randje van overspannen gezeten en dan functioneer je niet meer.
Wel wat onrustig, maar ze zijn bijzonder blij met het huis. Bijna angstig vragen ze soms of ze echt weer naar het nieuwe huis mogen en niet meer het oude gaan. Dat was voor ons een hele fijne plek, maar zij zijn er blijkbaar in twee dagen totaal overheenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Jep.
Ook rot. Hoe gaat qua verhuizing met ze?
Ik ben dat randje wel eens over gegaan en dat werkt inderdaad niet zo soepel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stress is vervelend. Je weet dat het niet nodig is, maar ondertussen lig je wel wakker.
Toch proberen te relativeren. Heb wel eens op het randje van overspannen gezeten en dan functioneer je niet meer.
Oh een nieuwe keten dus? Die in Emmen is ook pas net ls.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh mjan, weet je hoe dat komt?
Bregje vnv is in Alphen. Is na afgelopen kerst geopend, volgens mij hebben ze bijna 15 filialen al nu.
Tis allemaal zeer cliché maar je moet dan nu aan de rem trekken en niet als je ver over de rand bent, want dan is het te laat en kost het je veel meer tijd om te herstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.
Mij helpt het om mezelf te vertellen op zo'n moment dat het allemaal niet zo belangrijk is. Om me even uit het werk te trekken, zeg maar. Klinkt ook heel stom, want natuurlijk is het belangrijk, maar er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven dan mijn werk. Goed opjezelf passen!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Mijn zelfzorg op dit gebied is suboptimaal te noemen, waardoor ik mijzelf kalmpjes aan stuk maak.
naah in Den Haag bv staat ie al een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh een nieuwe keten dus? Die in Emmen is ook pas net ls.
Ik vraag me af of dat iets wordt, prijzen leken me best laag en het pand wat ze hebben is een erg mooie boerderij met grote tuin.
Verschrikkelijk inderdaad. Ik heb er voor mijn scriptie veel over gelezen maar dat zijn geen vrolijke verhalen...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef RobinOok het volgende:
Net op canvas docu gezien over de rechtsgang rond de ramp in Hillsborough (voetbalstadion Sheffield)
Man, man, man, man, man, je zou echt alle vertrouwen in autoriteiten verliezen he. Pffff, heftig.
LV?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:41 schreef morgane het volgende:
Wat grappig, elkaar ook op Facebook hier. Leer je elkaar toch iets beter kennen
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:54 schreef minilot het volgende:
Eenvoor mjan, verder nog geen tijd gehad om bij te lezen (vanmiddag pas), maar wilde even melden dat mijn Star Wars-koekuitsteker prima blijkt te functioneren.
![]()
[ afbeelding ]
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Er was een jongetje die vroeg of ie Sally mocht aaien. Jawel. Sally bij me geroepen, gezegd dat t jochie eerst de hond aan z'n hand moest laten ruiken want dan 'weet ze wie je bent'
Jochie kijkt me aan, kijkt hond aan. 'Ik ben Tim'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |