Dichtbij de nul.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een aanslag daarbij?
Och, wapens zijn ook niet toegestaan op Trump's golfbanen en clubs dus da's gewoon business as usual.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:39 schreef DrDentz het volgende:
Security
Security screening will be tight at the inauguration, ticket holders will be prohibited from bringing items such as aerosols, alcohol, firearms, ammunition and "any other items that may pose a threat to the security of the event as determined by and at the discretion of the security screeners."
Pffftt de bezoekers mogen niet eens hun wapens + ammunitie meenemen, dit is een inbreuk op het tweede amendement.
Zeer klein. Na Kennedy is het heel beveiligd.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Een truck ertussendoor rammen lijkt me niet lastig, maar we zullen zien.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeer klein. Na Kennedy is het heel beveiligd.
quote:Op zondag 8 januari 2017 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een truck ertussendoor rammen lijkt me niet lastig, maar we zullen zien.
Wanneer is het fout gegaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 16:40 schreef tralalala het volgende:
Laten we hopen dat links de democratie respecteert.
In Nederland hebben we kunnen zien hoe fout het kan gaan.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 14:17:21Happy New Year to all, including to my many enemies and those who have fought me and lost so badly they just don't know what to do. Love! reageer retweet
Mark Hamill leest Trump's tweets voor als The Joker.twitter:HamillHimself twitterde op zondag 08-01-2017 om 02:11:36The Trumpster quote #1#ANewJeersToast https://t.co/qZQEGU18r6 reageer retweet
Goh, grappig dan dat Nederland nog steeds democratie heeft maar dat tenminste een staat in de VS, door rechts, niet langer een democratie is.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:40 schreef tralalala het volgende:
Laten we hopen dat links de democratie respecteert.
In Nederland hebben we kunnen zien hoe fout het kan gaan.
Ik weet wel dat Billie West (de stem van Zapp Brennigan in futurama) ook quotes van Trump voorleest in die stem. Best hilarisch als je ziet hoeveel die twee in persoonlijkheid overeenkomenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:41 schreef kladderadatsch het volgende:
Dit is geniaal!Zijn er nog meer van? Er staat namelijk #1 boven.
Wat gaat er morgen gebeuren?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
De inauguratie gaat helemaal niet door.![]()
Let maar op wat er morgen gaat gebeuren.
Als er morgen daadwerkelijk iets gebeurt en de CIA leest mee heeft deze user dan een probleem?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
Mischien is wat er morgen gebeurt wel georganiseerd door de CIA?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als er morgen daadwerkelijk iets gebeurt en de CIA leest mee heeft deze user dan een probleem?
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
http://www.politico.com/story/2016/04/inside-trumps-security-juggernaut-221543quote:The possibility that overlapping security forces could ultimately endanger the president isn’t the only reason for concern. Trump’s private guards have also acted at times in an apparently extralegal capacity, allegedly using racial profiling to target protesters at rallies, and reportedly using physical force to expel them when Trump points them out. Schiller, for instance, has been involved in nearly every instance in which Trump has publicly called for the ejection of protesters from his rallies, and can be spotted next to Trump during public appearances. One lawsuit alleges that Schiller and several other members of Trump’s security team assaulted protesters during a demonstration outside Trump Tower in September. Lawyers for the protesters tried to force Trump to testify, arguing that he “has had a substantial role in bringing about violence on the part of his security guards.” The judge in the case denied the motion. (Attorneys for Trump say activists were blocking the sidewalk illegally, and that Schiller was attacked by one of the protesters.)
Schakel je Trump uit dan ontketen je een oorlog en je maakt Mike Pence president. En zeker voor de linkse oproerkraaiers zou dat een nog grotere ramp zijn dan Trump.quote:“It was this privatized mercenary force that seemed to have state sanctioning, and that’s something that I haven’t seen before,”
Nintex kan z'n adoratie voor Trump niet langer voor zich houden, blijkbaar.quote:
Die onzinnige claim heb je met je post wel mooi naar het land der fabelen verwezen ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 01:17 schreef Nintex het volgende:
Ik reageerde slechts op het gerucht dat Trump afgeschoten zou worden door de CIA.
wat is ze??twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:27:50Meryl Streep, one of the most over-rated actresses in Hollywood, doesn't know me but attacked last night at the Golden Globes. She is a..... reageer retweet
"I love the uneducated!"quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef DrDentz het volgende:
wat is ze??twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:27:50Meryl Streep, one of the most over-rated actresses in Hollywood, doesn't know me but attacked last night at the Golden Globes. She is a..... reageer retweet
Cowboy Troyquote:Op maandag 9 januari 2017 17:34 schreef Kijkertje het volgende:
Is er al bekend welke beroemdheden de inauguratie gaan opleuken? Ben benieuwd
De Rockettes, maar heel veel hadden aangegeven niet te willen optreden voor Trump. De eigenaar is echter een supporter van Trump en dreigde met ontslagen als ze weigerden. De vrouwen moeten nu dus in feite iets tegen hun wil doen voor Trump en de ironie van dat alles dringt nog steeds niet door bij hem en de GOPquote:Op maandag 9 januari 2017 17:34 schreef Kijkertje het volgende:
Is er al bekend welke beroemdheden de inauguratie gaan opleuken? Ben benieuwd
Zoals gewoonlijk heeft Trump zijn geheel eigen visie daarop:quote:Op maandag 9 januari 2017 18:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
De Rockettes, maar heel veel hadden aangegeven niet te willen optreden voor Trump. De eigenaar is echter een supporter van Trump en dreigde met ontslagen als ze weigerden. De vrouwen moeten nu dus in feite iets tegen hun wil doen voor Trump en de ironie van dat alles dringt nog steeds niet door bij hem en de GOP
quote:"We are going to have an unbelievable, perhaps record-setting turnout for the inauguration, and there will be plenty of movie and entertainment stars. All the dress shops are sold out in Washington. It's hard to find a great dress for this inauguration."
Dat is geen gerucht, dat is echt waar! Heb ik op Facebook gelezen!quote:Op maandag 9 januari 2017 01:17 schreef Nintex het volgende:
Ik reageerde slechts op het gerucht dat Trump afgeschoten zou worden door de CIA.
Dit heeft wat weg van fascisme. Hitler zou trots zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste keer moest de secret service voorkomen dat Trump het publiek in sprong om zijn aanvaller een paar meppen te verkopen:
[ afbeelding ]
De 2e keer hield hij een staring contest met zijn aanvaller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nerves of steel, maar wat wil je als je alle gun nuts van het land aan je kant hebt staan en je zoons dol zijn op vuurwapens. Trump Jr. is inmiddels bezig om silencers te legaliseren.
[ afbeelding ]
Hij heeft naast de secret service nog een eigen prive legertje van ex-FBI agenten en andere lui
http://www.vanityfair.com/news/2016/12/donald-trump-private-security-forces
[..]
http://www.politico.com/story/2016/04/inside-trumps-security-juggernaut-221543
[..]
Schakel je Trump uit dan ontketen je een oorlog en je maakt Mike Pence president. En zeker voor de linkse oproerkraaiers zou dat een nog grotere ramp zijn dan Trump.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit heeft wat weg van fascisme. Hitler zou trots zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
Kan niet wachten totdat Trump met de vingers aan de rode knop zit.
Ik voorzie een ernstige aanslag op onze zintuigen.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Gewoon niet kijken, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik voorzie een ernstige aanslag op onze zintuigen.
Dit wil je toch niet missen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken, probleem opgelost.
In dat geval hoop ik dat zijn hoogste adviseurs hem stoppen, en inzien dat deze man veel stemmen trekt, maar niet helemaal 100% is in zijn bovenkamer.quote:
Dan mis je wel het optreden vanquote:
Er zitten ook best wat malloten om hem heen, het zal er niet beter op worden als Mike Pence de boel overneemt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef kladderadatsch het volgende:
De halve wereld zit op 20 januari voor de TV, dat wil je toch zien zo'n freakshow?
Ik geef Trump een half jaar of zo, dan zal er wel een versnelde impeachment procedure gestart worden. Dit kan gewoon niet goed aflopen.
Impeachmentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef kladderadatsch het volgende:
De halve wereld zit op 20 januari voor de TV, dat wil je toch zien zo'n freakshow?
Ik geef Trump een half jaar of zo, dan zal er wel een versnelde impeachment procedure gestart worden. Dit kan gewoon niet goed aflopen.
Ik zie hem gewoon 8 jaar in het Witte Huis zittenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Volgens mij was dat toch echt geen impeachmentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
ImpeachmentDat durven ze nooit. Vorige keer dat ze dat probeerden moest de geheime dienst Trump tegenhouden!!!
[ afbeelding ]
Je doet je nickname eer aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon 8 jaar in het Witte Huis zitten
Tot nu toe hebben we de hele tijd allemaal doemscenario's voorbij zien komen, van instortende beurzen zodra hij verkozen wordt tot een massale leegloop van de VS... tot nu toe is het tegengestelde waar gebleken.
Uh....Ik weet niet eens wie dat is dus ik vermoed dat ik niet veel misquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan mis je wel het optreden vanJackie Evancho
(enorme salesstijging dankzij Trump, trouwens).
Wie gaan Trump impeachen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Beetje domme opmerking wel, van het huidige Congress heeft niemand meegedaan aan de verkiezingen en in de Senaat 3, Jeb Bush was ooit gouverneur van Florida, verder niets, btw. Veel kennis van zaken heb je zo te zien niet, maar ja, dat zien we wel vaker met trump liefhebbers.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wie gaan Trump impeachen dan?
Een van de duizenden politici die hij met vlag en wimpel weggevaagd heeft?
Mensen als Clinton en Jeb die hun leven in de politiek hebben gezeten. Trump deed 1 keertje mee voor het hoogste ambt en won tegen alle odds.
Uitgebreide privebeveiliging hebben veel meer miljardairs natuurlijk, ook Warren Buffet bijvoorbeeld http://www.cnbc.com/id/47605253quote:Op maandag 9 januari 2017 00:52 schreef Nintex het volgende:
Hij heeft naast de secret service nog een eigen prive legertje van ex-FBI agenten en andere lui
http://www.vanityfair.com/news/2016/12/donald-trump-private-security-forces
http://www.politico.com/story/2016/04/inside-trumps-security-juggernaut-221543
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:41 schreef Klopkoek het volgende:
Dit heeft wat weg van fascisme. Hitler zou trots zijn.
En Trump heeft weer gelijk gekregenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Nu al een topshow
We gaan 4 geweldige jaren tegemoet
quote:"It was included should they feel they needed to explain to Mr. Trump the difference between analyzed intelligence and what they are calling 'unvetted disinformation,'" she continued. "It was available for that purpose, and it never came up. Importantly, documents were never presented to Mr. Trump or his team."
http://dailycaller.com/2017/01/11/nbc-intel-official-trump-allegations-are-unvetted-disinformation-video/
The Daily Caller is bewijs? ROFLMAO! Dan ben je wel ver gezakt, hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
En Trump heeft weer gelijk gekregen
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een Bruce Springsteen coverbandje toch?
http://www.rollingstone.c(...)ration-party-w460813
Nee stelt niets voor, zo'n gouverneurschap.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jeb Bush was ooit gouverneur van Florida, verder niets, btw.
Nog geen 17, hold your horses.quote:
Ik denk niet dat Trump bezwaar maakt tegen vrouwen die jonger zijn dan hij.quote:
Hij heeft zelfs geen moeite met minderjarigen, dat is in het verleden al wel gebleken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:46 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump bezwaar maakt tegen vrouwen die jonger zijn dan hij.
twitter:GayLubeOil twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 01:49:03Liberals are acting like Trump is going to kill the gays, take away women's rights and make slavery legal. Like he's a Muslim or something.. reageer retweet
Is dit weer zo'n mooi voorbeeld van de nieuwe politieke correctheid? Benoemen van achterlijkheid mag maar 1 kant op?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef DrDentz het volgende:
twitter:GayLubeOil twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 01:49:03Liberals are acting like Trump is going to kill the gays, take away women's rights and make slavery legal. Like he's a Muslim or something.. reageer retweet
Als Trump een moslim hadden de hipsters veel respect voor zijn denkbeelden en waren ze bang om islamofoob genoemd te worden. Terwijl ze nu moesten huilen toen hij president werd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n mooi voorbeeld van de nieuwe politieke correctheid? Benoemen van achterlijkheid mag maar 1 kant op?
Hebben hipsters dan zoveel respect voor Erdogan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Trump een moslim hadden de hipsters veel respect voor zijn denkbeelden en waren ze bang om islamofoob genoemd te worden. Terwijl ze nu moesten huilen toen hij president werd.
Die naam zegt Amerikanen niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hebben hipsters dan zoveel respect voor Erdogan?
En dat is wat, jouw achterlijke vooroordeel?quote:
Denk je dat ik die afbeeldingen maak? Nee, zo knap ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En dat is wat, jouw achterlijke vooroordeel?
Dat gaat jou boven de pet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk je dat ik die afbeeldingen maak? Nee, zo knap ben ik niet.
Dank voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Trump een moslim hadden de hipsters veel respect voor zijn denkbeelden en waren ze bang om islamofoob genoemd te worden. Terwijl ze nu moesten huilen toen hij president werd.
Lol, past echt goed bij hem.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Billie West (de stem van Zapp Brennigan in futurama) ook quotes van Trump voorleest in die stem. Best hilarisch als je ziet hoeveel die twee in persoonlijkheid overeenkomen
Lol, na het afhaken van A, B en C artiesten wil nu zelfs een coverband niet meer voor hem spelen?!quote:Op maandag 16 januari 2017 22:38 schreef brokjespoes het volgende:
Het is bijna niet bij te houden, maar er heeft wéér een artiest afgehaakt... een hele band zelfs "uit respect voor Bruce Springsteen": http://www.huffingtonpost(...)b?w7m9kwrmxgilh4zpvi
Beter dan die nep accounts die voor Trump zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Anonymous is zich er ook mee gaan bemoeien. 't Zal wel weer.
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Hoe vaak gaat men dat riedeltje nog afdraaien voordat men doorheeft dat het (hoewel waar) niet bijzonder effectief is?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:46 schreef brokjespoes het volgende:
“He rode racism, sexism, xenophobia and bigotry to the White House. He called women ‘pigs,’ stoked Islamophobia and attacked a Gold Star family. He mocked a disabled reporter and appealed to people’s worst instincts. I cannot in good conscience attend an inauguration that would celebrate this divisive approach to governance.” - Rep. Barbara Lee (D-Calif.)
Wat voor effect denk je dat ze wil hebben? Ze geeft gewoon de reden waarom zij niet naar zijn inauguratie gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat men dat riedeltje nog afdraaien voordat men doorheeft dat het (hoewel waar) niet bijzonder effectief is?
Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken, waarvoor het toch echt noodzakelijk is om wat kiezers van de Republikeinen af te snoepen. Van de zijlijn roepen is natuurlijk heel leuk maar, zeker in een tweepartijensysteem zoals ze in de VS hebben, schiet je er niet zo veel mee op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor effect denk je dat ze wil hebben? Ze geeft gewoon de reden waarom zij niet naar zijn inauguratie gaat.
Ik betwijfel of zij daar nu een jaar of vier voor de volgende verkiezingen, vlak voor de inauguratie, al mee bezig is. Ik denk dat ze gewoon haar onvrede over Trump wil uiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken, waarvoor het toch echt noodzakelijk is om wat kiezers van de Republikeinen af te snoepen. Van de zijlijn roepen is natuurlijk heel leuk maar, zeker in een tweepartijensysteem zoals ze in de VS hebben, schiet je er niet zo veel mee op.
Ik denk (en zij waarschijnlijk ook) dat dat nog wel eens heeeeeeeel lang kan gaan duren, tenzij de GOP door een of ander mirakel in tweeën splijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken
Senaat is 6 jaar, Congress is 2 jaar en de Senaats verkiezingen zijn staggered, dus ruwweg iedere 2 jaar word een derde opnieuw gekozen dus de verkiezingen kunnen dichterbij zijn dan je denkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zij daar nu een jaar of vier voor de volgende verkiezingen, vlak voor de inauguratie, al mee bezig is. Ik denk dat ze gewoon haar onvrede over Trump wil uiten.
Ja, dat weet ik. Als je de dominante partij wilt zijn moet je echter ook de president leveren, dus vandaar dat ik verwijs naar de volgende presidentsverkiezingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:53 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Senaat is 6 jaar, Congress is 2 jaar en de Senaats verkiezingen zijn staggered, dus ruwweg iedere 2 jaar word een derde opnieuw gekozen dus de verkiezingen kunnen dichterbij zijn dan je denkt.
Dat hoeft dus niet, dat heeft de Obama periode wel bewezen met een Republikeinse meerderheid in beide huizen, de President heeft best wel macht maar kan altijd teruggefloten worden door Congres and Senaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Als je de dominante partij wilt zijn moet je echter ook de president leveren, dus vandaar dat ik verwijs naar de volgende presidentsverkiezingen.
Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat de Republikeinen de afgelopen zoveel jaar de dominante partij waren? Oke.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:59 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet, dat heeft de Obama periode wel bewezen met een Republikeinse meerderheid in beide huizen, de President heeft best wel macht maar kan altijd teruggefloten worden door Congres and Senaat.
Records worden gebroken. Bikers voor Trump zijn onderweg. Dit wordt een fantastische inauguratie, zeer, zéér waarschijnlijk de allerbeste inauguratie ooit. Thanks Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 14:05:10People are pouring into Washington in record numbers. Bikers for Trump are on their way. It will be a great Thursday, Friday and Saturday! reageer retweet
Als zelfs een Bruce Springsteen-coverbandje niet wil komen spelen mag je wel blij zijn met elke verloren ziel die wel wil komen lijkt me.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
Al die naysayers hier over de falende inauguratie zijn wederom in een (s)linkse leugen van de MSM getrapt. Dit wordt de beste, grootste en mooiste inauguratie aller tijden. Zie hier, een verslag van de nieuwe chef:
Records worden gebroken. Bikers voor Trump zijn onderweg. Dit wordt een fantastische inauguratie, zeer, zéér waarschijnlijk de allerbeste inauguratie ooit. Thanks Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 14:05:10People are pouring into Washington in record numbers. Bikers for Trump are on their way. It will be a great Thursday, Friday and Saturday! reageer retweet
Dat waren ze ook, ik zie niet wat opmerkelijk is aan die uitspraak.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat de Republikeinen de afgelopen zoveel jaar de dominante partij waren? Oke.
Okay...mischien kan hij dan zijn contractors betalen voor zijn hotel in Washington die nu beslag gelegd hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
Al die naysayers hier over de falende inauguratie zijn wederom in een (s)linkse leugen van de MSM getrapt. Dit wordt de beste, grootste en mooiste inauguratie aller tijden. Zie hier, een verslag van de nieuwe chef:
Dan zien we dat anders. Feitelijk konden ze alleen wat voorstellen van de democraten stopzetten en hebben ze zelf weinig van de eigen agenda kunnen implementeren. Dat noem ik meer een groot obstakel dan de dominante partij, maar als jij dat anders ziet, dan hoor ik dat graag.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat waren ze ook, ik zie niet wat opmerkelijk is aan die uitspraak.
Twee. Verkiezingen voor het Huis van Afgevaardigden zijn om de twee jaar, in principe ben je daar als Afgevaardigde dus aan de lopende band op campagne.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zij daar nu een jaar of vier voor de volgende verkiezingen, vlak voor de inauguratie, al mee bezig is. Ik denk dat ze gewoon haar onvrede over Trump wil uiten.
Ze zit al een jaar of 18 in Oakland, Californië. Ik denk niet dat je een plek kan verzinnen die nog meer pro-democraten is, behalve misschien de andere kant van de baai. Zo won ze daar laatst met een soepele 90,8% van de stemmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Twee. Verkiezingen voor het Huis van Afgevaardigden zijn om de twee jaar, in principe ben je daar als Afgevaardigde dus aan de lopende band op campagne.
Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearancequote:
Ah, net als de Waco biker meet, dat zou lachen zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:17 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearance
(Ze kwamen waarschijnlijk toch al niet langs de detectiepoortjes, dus 2 vliegen in 1 klap.)
En 3 Doors Down heeft deze eeuw toch ook al geen hit meer gehad? Hebben die nog fans die af kunnen haken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
3 Doors Down en voor de rest onbekende country-zangers.
Op Kryptonite mogen ze wat mij betreft een leven lang teren. #neverforget.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En 3 Doors Down heeft deze eeuw toch ook al geen hit meer gehad? Hebben die nog fans die af kunnen haken?
had het over the piano guys in mn post.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
3 Doors Down en voor de rest onbekende country-zangers.
quote:The Boss, a regular visitor to Pennsylvania Avenue, played a 15-song acoustic set for the president and his staff
Bruce Springsteen, pretty much a regular visitor at the White House recent years, bade farewell to the Obama administration by returning to the White House last week for a 15-song farewell gig for the president and his staff.
The Springsteen fansite Backstreets, which reviews every Springsteen show, no matter how hard it might seem to get into, carries a report on the show, estimating attendance at 200 to 250.
Springsteen – who received the presidential medal of freedom last year – performed acoustically. He was joined by his wife, Patti Scialfa, on two songs – Tougher Than the Rest and If I Should Fall Behind.
Backstreet’s correspondent wrote:
“It was a dream of a setlist … Bruce opened with a very brief note of thanks to the president and the staff who were being honoured before launching into Working on the Highway. That opener led into an incredible Growin’ Up for a lively start, but not much of the set was so upbeat, with haunting readings of songs like My Hometown, My Father’s House, and Devils & Dust. The mood in the room the whole night – both reception and concert – was not exactly sombre, but it wasn’t festive, either. It was elegiac, I’d say. There was a clear sense of something ending, both with the conclusion of an adventure for the staff and the silent presence of the coming political transition. Bruce’s demeanour was definitely in line with that overall vibe.”
The report noted that Springsteen introduced most of the songs: before Tougher Than the Rest, he spoke of how Barack and Michelle Obama had set an example through the eight years of the presidency; Long Walk Home “was preceded by commentary about being in a difficult moment and maintaining optimism”.
The show concluded with a few words of thanks from Springsteen, before Obama thanked both the performer and the White House staff.
The full setlist:
Working on the Highway
Growin’ Up
My Hometown
My Father’s House
The Wish
Thunder Road
The Promised Land
Born in the USA
Devils & Dust
Tougher Than the Rest (with Patti Scialfa)
If I Should Fall Behind (with Patti Scialfa)
The Ghost of Tom Joad
Long Walk Home
Dancing in the Dark
Land of Hope and Dreams
Zin an!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel interessant, Putin heeft zijn Nightwolves bikers en Trump heeft ineens, bij toeval, ook een biker gang, beiden ultra nationalistisch en extreme rechts. Goh...toevallig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:17 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearance
(Ze kwamen waarschijnlijk toch al niet langs de detectiepoortjes, dus 2 vliegen in 1 klap.)
Ik zag ooit een lijstje met wie er allemaal president worden als Trump en zijn opvolger en diens opvolger en diens opvolger worden vermoord. Echt, de opvolgers zijn stuk voor stuk enger en dan is Trump de minst erge keus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:16 schreef DrDentz het volgende:
Er zitten ook best wat malloten om hem heen, het zal er niet beter op worden als Mike Pence de boel overneemt.
Ministryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
What we are looking at is good and evil, right and wrong. A new world order, a new world order, a new world order.
Bestaan ze nog? Heb ze 25 jaar geleden wel eens in Paradiso gezien. Was een goed concert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Ministry![]()
Die zijn vast niet gevraagd
Wikipedia is er niet duidelijk over. Ze zijn niet zo actief meer iig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Bestaan ze nog? Heb ze 25 jaar geleden wel eens in Paradiso gezien. Was een goed concert.
Ongetwijfeld. Om het vervolgens een paar dagen later weer af te zwakken of dat onthuld wordt dat er veel geld van de overheid bij moet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zou hij gelijk al met controversiële voorstellen komen, de komende dagen? Ik denk het wel, lijkt me geen geduldige man.
Ik denk het niet, hij neemt eerst twee dagen vrij en daarna moeten er nog ongeveer 500 mensen aangesteld worden. Het enige controversiële plan dat hij nog heeft is toch al bekend, De Muur Des Donalds, voor de rest worden het gewoon het afschaffen van Obamacare en aanpassen van de belastingen in de eerste periode.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zou hij gelijk al met controversiële voorstellen komen, de komende dagen? Ik denk het wel, lijkt me geen geduldige man.
Ik wist niet dat die nog bestonden!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Ministry![]()
Die zijn vast niet gevraagd
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Om het vervolgens een paar dagen later weer af te zwakken of dat onthuld wordt dat er veel geld van de overheid bij moet.
Ze willen ook snel bezig met het ontmantelen van Obamacare maar zonder een serieus alternatief voor handen
Dat komt nog wel als hij een paar keer het deksel op de neus krijgt. Het is geen erg duurzaam model wat hij hanteert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.
Wat voor controversiële dingen zou je hem graag zien doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.
Als je de machtigste man van de wereld bent dan maak je je geen zorgen of je het deksel op je neus krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als hij een paar keer het deksel op de neus krijgt. Het is geen erg duurzaam model wat hij hanteert.
Ik weet het niet. Ik laat me graag verrassen. Het zou me verbazen als hij de komende dagen of weken niet met iets komt waar de wereld schande van spreekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor controversiële dingen zou je hem graag zien doen?
0% kans op aanslag denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Ja, dat hij idiote dingen gaat zeggen staat vast, maar waar hoop jij op. Noem eens iets waarvan jij denkt 'ja, dat lijkt me leuk'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik laat me graag verrassen. Het zou me verbazen als hij de komende dagen of weken niet met iets komt waar de wereld schande van spreekt.
Het is nu morgen en CNN zit op schema er is niks aan de hand nog !quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
VN, klimaatbeleid, EU, eigenlijk alles wat globalistisch is en denkt mag hij van mij op de kast jagen. Een meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat hij idiote dingen gaat zeggen staat vast, maar waar hoop jij op. Noem eens iets waarvan jij denkt 'ja, dat lijkt me leuk'.
Dit klinkt niet erg controversieel, een 'meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
VN, klimaatbeleid, EU, eigenlijk alles wat globalistisch is en denkt mag hij van mij op de kast jagen. Een meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen.
Bij de NPO zie ik de deugende journalistjes de laatste dagen ook al verlekkerd te filosoferen over een mogelijke aanslag. Walgelijk gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
0% kans op aanslag denk ik.
En als er wel een aanslag zal zijn dan ben ik diep geschokt.
Zijn benadering zal anders zijn dan die van de progressieve elite en voor de progressieve elite is alles wat afwijkt van hun absolute gelijk controversieel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit klinkt niet erg controversieel, een 'meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen'.
Oke knul.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn benadering zal anders zijn dan die van de progressieve elite en voor de progressieve elite is alles wat afwijkt van hun absolute gelijk controversieel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij de NPO zie ik de deugende journalistjes de laatste dagen ook al verlekkerd te filosoferen over een mogelijke aanslag. Walgelijk gewoon.
We zullen zien. Meestal is dergelijke machtspolitiek maar zeer beperkt houdbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je de machtigste man van de wereld bent dan maak je je geen zorgen of je het deksel op je neus krijgt.
Behalve bij Trump natuurlijk, die gaat keihard winnen. Ook hierin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien. Meestal is dergelijke machtspolitiek maar zeer beperkt houdbaar.
Aanslag lijkt me klein, maar relletjes over en weer wel groot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
0% kans op aanslag denk ik.
En als er wel een aanslag zal zijn dan ben ik diep geschokt.
https://www.nytimes.com/2(...)emocratic-party.htmlquote:The Women’s March on Washington, which is expected to bring hundreds of thousands of participants to the capital on Saturday, was intended to demonstrate opposition among progressive women to the policies of President-elect Donald J. Trump.
But the loudest criticism of the march has come not from Trump supporters; rather, it has come from participants who argue that women of color have hijacked the event by focusing it on themselves, instead of women more broadly. March organizers told me they received a surge of complaints after women of color called for more representation on the march’s leadership team.
In essence, black and brown women are being labeled divisive for wanting to finally see themselves reflected in the modern feminist agenda.
This criticism echoes one of the most persistent attacks against Democrats, from the left and the right, after the presidential election: that a focus on so-called identity politics was in part to blame for Hillary Clinton’s loss. Proponents of this view argue that Democrats have been sidetracked by trying to accommodate the various needs of a diverse America and thus have failed to promote a unifying narrative.
Vanaf 12 uur lokale tijd. 6 uur hier dus dacht ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf welk specifieke moment is Trump eigenlijk officieel de president? Als hij de laatste woorden uitgesproken heeft van dat "I, Donald John Trump, do solemnly swear.." etc? Of is hij het dan eigenlijk officieel al door een handtekening van Obama/wiedanook eerder op de dag of iets
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur lokale tijd. 6 uur hier dus dacht ik.
Ik dacht dat er in de Amerikaanse grondwet staat dat om 12 uur precies de eed afgelegd moet worden, waarna hij direct president is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?
Volgens mij was Obama de vorige keer (of de keer daarvoor) al een minuut officieel president toen hij de eed aflegde (zoiets begreep ik). Dus volgens mij is het dus inderdaad gewoon exact 6 uur, ongeacht of de eed net wel of net nog niet is uitgesproken (of als er een andere vertraging is).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?
Ik ben juist even wat eerder van werk gegaan hiervoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:04 schreef Infection het volgende:
Tijd om naar me werk te gaan en de inauguratie te missen. Hopelijk krijg ik er op de radio nog wat van mee.
CNN, de andere Amerikaanse zenders heb ik niet op TVquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef MrBadGuy het volgende:
En de Clintons zijn nu ook aangekomenwaar kijken jullie?
Hij heeft echt wel een kogelwerend vest aan hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit klaar om dit heugelijke moment live mee te vieren.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon NPO1. Begint over vijf minuten.
quote:
Bedoel je niet hugelijke?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit klaar om dit heuglijke moment live mee te vieren.
mooiste moment van mijn leven ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit klaar om dit heuglijke moment live mee te vieren.
Ik geef je trouwens toestemming om tijdens de inauguratie een biertje uit m'n krat te pakken. Je kan het nu wel gebruiken.quote:
Ik vind die zure gezichten bij CNN wel lachen op zo'n momentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon FOX. Ik gun CNN geen kijkcijfers.
Dat is wel waarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind die zure gezichten bij CNN wel lachen op zo'n moment
C-Span of Fox News.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij dit soort dingen twijfel ik altijd welke zender ik op moet zetten. Heb nu de CNN opstaan.
rt of foxquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij dit soort dingen twijfel ik altijd welke zender ik op moet zetten. Heb nu de CNN opstaan.
Dit herken ik wel ja. NOS staat nu (nog) aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan deze in de OP dit is een stream van C-Span zonder commentaar (ten minste als je de chat box uit zet, hoewel iedere chat box op Youtube er nu zo uit zietquote:
Doe eens normaal, verdomme zeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Gutmensch het volgende:
Ben benieuwd hoe laat het schot zal klinken.
No problem.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Kan deze in de OP dit is een stream van C-Span zonder commentaar (ten minste als je de chat box uit zet, hoewel iedere chat box op Youtube er nu zo uit ziet):
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Botox-ex-pornosloerie-uiterlijk.
Je presidentschap over moeten dragen aan zo'n flapdrol.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind Trump een gore incompetente klootzak.
Mad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind Trump een gore incompetente klootzak.
Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je presidentschap over moeten dragen aan zo'n flapdrol.
Lijkt me niet makkelijk idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je presidentschap over moeten dragen aan zo'n flapdrol.
Ik zou het wel hilarisch vinden.quote:
Clinton was beter voor de wapenindustrie, dat wel...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie he
quote:
Hilarisch dat iemand wordt doodgeschoten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou het wel hilarisch vinden.
Maar liever zie ik dat ie wordt afgezet wegens landverraad.
Ik schrijf tenminste nog niet voor de FP.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand wordt doodgeschoten.
Wat ben jij ver afgezakt zeg.
Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie he
Codes gelden niet voor DJT.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump heeft gewoon zijn jasje niet dichtWat een sukkel hij kent niet eens drescode.
https://www.rt.com/on-air(...)auguration-ceremony/quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Die youtube chat bestaat voor 99% uit hakenkruizen lol.
Ja, die is er toch ook niet bij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef YazooW het volgende:
Lag die ouwe Bush niet in het ziekenhuis?
Trump heeft aangegeven het leger uit te willen breiden en weer 'great' te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Clinton was beter voor de wapenindustrie, dat wel...
Ja, die is er dus ook niet bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef YazooW het volgende:
Lag die ouwe Bush niet in het ziekenhuis?
Als je staat heb je als man je blazer dicht. Klaar. Punt. Geen discussie mogelijk. Slotje.quote:
Het hilarisch vinden als iemand wordt vermoord...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou het wel hilarisch vinden.
[...]
Beetje deze categorie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef nostra het volgende:
Uit het hele land, er staat twee man en een paardenkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |