Zin an!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
Al die naysayers hier over de falende inauguratie zijn wederom in een (s)linkse leugen van de MSM getrapt. Dit wordt de beste, grootste en mooiste inauguratie aller tijden. Zie hier, een verslag van de nieuwe chef:
Records worden gebroken. Bikers voor Trump zijn onderweg. Dit wordt een fantastische inauguratie, zeer, zéér waarschijnlijk de allerbeste inauguratie ooit. Thanks Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 14:05:10People are pouring into Washington in record numbers. Bikers for Trump are on their way. It will be a great Thursday, Friday and Saturday! reageer retweet
Wel interessant, Putin heeft zijn Nightwolves bikers en Trump heeft ineens, bij toeval, ook een biker gang, beiden ultra nationalistisch en extreme rechts. Goh...toevallig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:17 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearance
(Ze kwamen waarschijnlijk toch al niet langs de detectiepoortjes, dus 2 vliegen in 1 klap.)
Ik zag ooit een lijstje met wie er allemaal president worden als Trump en zijn opvolger en diens opvolger en diens opvolger worden vermoord. Echt, de opvolgers zijn stuk voor stuk enger en dan is Trump de minst erge keus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:16 schreef DrDentz het volgende:
Er zitten ook best wat malloten om hem heen, het zal er niet beter op worden als Mike Pence de boel overneemt.
Ministryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
What we are looking at is good and evil, right and wrong. A new world order, a new world order, a new world order.
Bestaan ze nog? Heb ze 25 jaar geleden wel eens in Paradiso gezien. Was een goed concert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Ministry![]()
Die zijn vast niet gevraagd
Wikipedia is er niet duidelijk over. Ze zijn niet zo actief meer iig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Bestaan ze nog? Heb ze 25 jaar geleden wel eens in Paradiso gezien. Was een goed concert.
Ongetwijfeld. Om het vervolgens een paar dagen later weer af te zwakken of dat onthuld wordt dat er veel geld van de overheid bij moet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zou hij gelijk al met controversiële voorstellen komen, de komende dagen? Ik denk het wel, lijkt me geen geduldige man.
Ik denk het niet, hij neemt eerst twee dagen vrij en daarna moeten er nog ongeveer 500 mensen aangesteld worden. Het enige controversiële plan dat hij nog heeft is toch al bekend, De Muur Des Donalds, voor de rest worden het gewoon het afschaffen van Obamacare en aanpassen van de belastingen in de eerste periode.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zou hij gelijk al met controversiële voorstellen komen, de komende dagen? Ik denk het wel, lijkt me geen geduldige man.
Ik wist niet dat die nog bestonden!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:20 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Ministry![]()
Die zijn vast niet gevraagd
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Om het vervolgens een paar dagen later weer af te zwakken of dat onthuld wordt dat er veel geld van de overheid bij moet.
Ze willen ook snel bezig met het ontmantelen van Obamacare maar zonder een serieus alternatief voor handen
Dat komt nog wel als hij een paar keer het deksel op de neus krijgt. Het is geen erg duurzaam model wat hij hanteert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.
Wat voor controversiële dingen zou je hem graag zien doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met zijn binnenlandse plannetjes zal hij misschien een beetje voorzichtig zijn maar ik heb niet het idee dat hij zich zorgen zal maken wat de rest van de wereld van hem vindt betreffende zijn buitenlandse plannetjes.
Als je de machtigste man van de wereld bent dan maak je je geen zorgen of je het deksel op je neus krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als hij een paar keer het deksel op de neus krijgt. Het is geen erg duurzaam model wat hij hanteert.
Ik weet het niet. Ik laat me graag verrassen. Het zou me verbazen als hij de komende dagen of weken niet met iets komt waar de wereld schande van spreekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor controversiële dingen zou je hem graag zien doen?
0% kans op aanslag denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een aanslag daarbij?
Ja, dat hij idiote dingen gaat zeggen staat vast, maar waar hoop jij op. Noem eens iets waarvan jij denkt 'ja, dat lijkt me leuk'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik laat me graag verrassen. Het zou me verbazen als hij de komende dagen of weken niet met iets komt waar de wereld schande van spreekt.
Het is nu morgen en CNN zit op schema er is niks aan de hand nog !quote:Op zondag 8 januari 2017 18:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
De inauguratie gaat helemaal niet door.![]()
Let maar op wat er morgen gaat gebeuren.
VN, klimaatbeleid, EU, eigenlijk alles wat globalistisch is en denkt mag hij van mij op de kast jagen. Een meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat hij idiote dingen gaat zeggen staat vast, maar waar hoop jij op. Noem eens iets waarvan jij denkt 'ja, dat lijkt me leuk'.
Dit klinkt niet erg controversieel, een 'meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
VN, klimaatbeleid, EU, eigenlijk alles wat globalistisch is en denkt mag hij van mij op de kast jagen. Een meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen.
Bij de NPO zie ik de deugende journalistjes de laatste dagen ook al verlekkerd te filosoferen over een mogelijke aanslag. Walgelijk gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
0% kans op aanslag denk ik.
En als er wel een aanslag zal zijn dan ben ik diep geschokt.
Zijn benadering zal anders zijn dan die van de progressieve elite en voor de progressieve elite is alles wat afwijkt van hun absolute gelijk controversieel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit klinkt niet erg controversieel, een 'meer pragmatische benadering van buitenlandse conflicten en de accenten verleggen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |