abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168218037
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat voor effect denk je dat ze wil hebben? Ze geeft gewoon de reden waarom zij niet naar zijn inauguratie gaat.
Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken, waarvoor het toch echt noodzakelijk is om wat kiezers van de Republikeinen af te snoepen. Van de zijlijn roepen is natuurlijk heel leuk maar, zeker in een tweepartijensysteem zoals ze in de VS hebben, schiet je er niet zo veel mee op.
pi_168218344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken, waarvoor het toch echt noodzakelijk is om wat kiezers van de Republikeinen af te snoepen. Van de zijlijn roepen is natuurlijk heel leuk maar, zeker in een tweepartijensysteem zoals ze in de VS hebben, schiet je er niet zo veel mee op.
Ik betwijfel of zij daar nu een jaar of vier voor de volgende verkiezingen, vlak voor de inauguratie, al mee bezig is. Ik denk dat ze gewoon haar onvrede over Trump wil uiten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168218418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
Ik denk dat ze ooit nog eens de Democraten als dominante partij in Washington wil meemaken
Ik denk (en zij waarschijnlijk ook) dat dat nog wel eens heeeeeeeel lang kan gaan duren, tenzij de GOP door een of ander mirakel in tweeën splijt.

Voorlopig zullen we voornamelijk nóg meer vieze maniertjes te zien krijgen zien waarmee de Republikeinen hun meerderheid in het Congres zullen proberen uit te bouwen en een Supreme Court dat in het meeste daarvan zal meegaan, met af en toe voor de bühne een gerrymandering- of ander voter suppression-plannetje dat echt te gek voor woorden is en zelfs door de allerconservatiefste rechter zou worden afgekeurd.

En nee, ik denk niet dat ze het als een "riedeltje" ziet maar als een behoorlijk grote principiële persoonlijke stap.
pi_168218693
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zij daar nu een jaar of vier voor de volgende verkiezingen, vlak voor de inauguratie, al mee bezig is. Ik denk dat ze gewoon haar onvrede over Trump wil uiten.
Senaat is 6 jaar, Congress is 2 jaar en de Senaats verkiezingen zijn staggered, dus ruwweg iedere 2 jaar word een derde opnieuw gekozen dus de verkiezingen kunnen dichterbij zijn dan je denkt.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168218740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:53 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Senaat is 6 jaar, Congress is 2 jaar en de Senaats verkiezingen zijn staggered, dus ruwweg iedere 2 jaar word een derde opnieuw gekozen dus de verkiezingen kunnen dichterbij zijn dan je denkt.
Ja, dat weet ik. Als je de dominante partij wilt zijn moet je echter ook de president leveren, dus vandaar dat ik verwijs naar de volgende presidentsverkiezingen.
pi_168218862
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Als je de dominante partij wilt zijn moet je echter ook de president leveren, dus vandaar dat ik verwijs naar de volgende presidentsverkiezingen.
Dat hoeft dus niet, dat heeft de Obama periode wel bewezen met een Republikeinse meerderheid in beide huizen, de President heeft best wel macht maar kan altijd teruggefloten worden door Congres and Senaat.
pi_168218898
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:59 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dat hoeft dus niet, dat heeft de Obama periode wel bewezen met een Republikeinse meerderheid in beide huizen, de President heeft best wel macht maar kan altijd teruggefloten worden door Congres and Senaat.
Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat de Republikeinen de afgelopen zoveel jaar de dominante partij waren? Oke.
pi_168219174
:') Al die naysayers hier over de falende inauguratie zijn wederom in een (s)linkse leugen van de MSM getrapt. Dit wordt de beste, grootste en mooiste inauguratie aller tijden. Zie hier, een verslag van de nieuwe chef:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 14:05:10 People are pouring into Washington in record numbers. Bikers for Trump are on their way. It will be a great Thursday, Friday and Saturday! reageer retweet
Records worden gebroken. Bikers voor Trump zijn onderweg. Dit wordt een fantastische inauguratie, zeer, zéér waarschijnlijk de allerbeste inauguratie ooit. Thanks Donald.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 14:18:12 #109
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168219375
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
:') Al die naysayers hier over de falende inauguratie zijn wederom in een (s)linkse leugen van de MSM getrapt. Dit wordt de beste, grootste en mooiste inauguratie aller tijden. Zie hier, een verslag van de nieuwe chef:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 14:05:10 People are pouring into Washington in record numbers. Bikers for Trump are on their way. It will be a great Thursday, Friday and Saturday! reageer retweet
Records worden gebroken. Bikers voor Trump zijn onderweg. Dit wordt een fantastische inauguratie, zeer, zéér waarschijnlijk de allerbeste inauguratie ooit. Thanks Donald.
Als zelfs een Bruce Springsteen-coverbandje niet wil komen spelen mag je wel blij zijn met elke verloren ziel die wel wil komen lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168219550
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat de Republikeinen de afgelopen zoveel jaar de dominante partij waren? Oke.
Dat waren ze ook, ik zie niet wat opmerkelijk is aan die uitspraak.
pi_168219574
quote:

Okay...mischien kan hij dan zijn contractors betalen voor zijn hotel in Washington die nu beslag gelegd hebben?
pi_168219620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dat waren ze ook, ik zie niet wat opmerkelijk is aan die uitspraak.
Dan zien we dat anders. Feitelijk konden ze alleen wat voorstellen van de democraten stopzetten en hebben ze zelf weinig van de eigen agenda kunnen implementeren. Dat noem ik meer een groot obstakel dan de dominante partij, maar als jij dat anders ziet, dan hoor ik dat graag.
pi_168222049
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Twee. Verkiezingen voor het Huis van Afgevaardigden zijn om de twee jaar, in principe ben je daar als Afgevaardigde dus aan de lopende band op campagne.
pi_168222122
De Chinezen staan trouwens al te trappelen om te springen in wat voor gat Trump achter laat voor ze:

http://nos.nl/artikel/215(...)niet-ontsnappen.html
pi_168222337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Twee. Verkiezingen voor het Huis van Afgevaardigden zijn om de twee jaar, in principe ben je daar als Afgevaardigde dus aan de lopende band op campagne.
Ze zit al een jaar of 18 in Oakland, Californië. Ik denk niet dat je een plek kan verzinnen die nog meer pro-democraten is, behalve misschien de andere kant van de baai. Zo won ze daar laatst met een soepele 90,8% van de stemmen.

Als ze dit toontje al gebruikt voor een herverkiezing (wat ik niet denk), dan denk ik dat ze ook daarmee wel verkozen gaat worden.
pi_168223624
quote:
Bikers voor Trump zijn onderweg.
Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearance

(Ze kwamen waarschijnlijk toch al niet langs de detectiepoortjes, dus 2 vliegen in 1 klap.)
pi_168224413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:17 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Die komen niet voor het feest, die komen linkse hippies beuken om een "muur van vlees" rond de feestelijkheden te vormen vanwege de verwachte demonstranten: http://thehill.com/blogs/(...)uguration-appearance

(Ze kwamen waarschijnlijk toch al niet langs de detectiepoortjes, dus 2 vliegen in 1 klap.)
Ah, net als de Waco biker meet, dat zou lachen zijn :D
pi_168235236
Ik had er al iets over in het andere topic gepost (sorry), maar het hoort eigenlijk ook hier... omdat Trump de allergrootste van iedereen wil hebben (ik bedoel natuurlijk de allergrootste opkomst)... nou ja, daarom dus heeft hij iets geheel nieuws uit de kast getrokken want hij komt bijna een miljoen te kort!

Zijn Geheime Wapen: Adverteren op Facebook! :D http://www.huffingtonpost(...)27?qr47xgcf2pi3blnmi
pi_168261185
Wel geinig om te zien hoe hypocriet mensen zijn. Het naar vinden hoe trump mensen uitsluit, om vervolgens bands waar men vroeger fan van was te boycotten omdat ze gaan spelen op Trumps inauguratie, hihi.
pi_168261305
Welke bands gaan er dan spelen?
pi_168261889
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 07:17 schreef 99.999 het volgende:
Welke bands gaan er dan spelen?
3 Doors Down en voor de rest onbekende country-zangers.
pi_168262007
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En 3 Doors Down heeft deze eeuw toch ook al geen hit meer gehad? Hebben die nog fans die af kunnen haken?
pi_168262330
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En 3 Doors Down heeft deze eeuw toch ook al geen hit meer gehad? Hebben die nog fans die af kunnen haken?
Op Kryptonite mogen ze wat mij betreft een leven lang teren. #neverforget.
pi_168264005
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

had het over the piano guys in mn post.
pi_168269111
Bruce Springsteen plays farewell gig for Barack Obama at the White House

quote:
The Boss, a regular visitor to Pennsylvania Avenue, played a 15-song acoustic set for the president and his staff

Bruce Springsteen, pretty much a regular visitor at the White House recent years, bade farewell to the Obama administration by returning to the White House last week for a 15-song farewell gig for the president and his staff.

The Springsteen fansite Backstreets, which reviews every Springsteen show, no matter how hard it might seem to get into, carries a report on the show, estimating attendance at 200 to 250.

Springsteen – who received the presidential medal of freedom last year – performed acoustically. He was joined by his wife, Patti Scialfa, on two songs – Tougher Than the Rest and If I Should Fall Behind.

Backstreet’s correspondent wrote:

“It was a dream of a setlist … Bruce opened with a very brief note of thanks to the president and the staff who were being honoured before launching into Working on the Highway. That opener led into an incredible Growin’ Up for a lively start, but not much of the set was so upbeat, with haunting readings of songs like My Hometown, My Father’s House, and Devils & Dust. The mood in the room the whole night – both reception and concert – was not exactly sombre, but it wasn’t festive, either. It was elegiac, I’d say. There was a clear sense of something ending, both with the conclusion of an adventure for the staff and the silent presence of the coming political transition. Bruce’s demeanour was definitely in line with that overall vibe.”

The report noted that Springsteen introduced most of the songs: before Tougher Than the Rest, he spoke of how Barack and Michelle Obama had set an example through the eight years of the presidency; Long Walk Home “was preceded by commentary about being in a difficult moment and maintaining optimism”.

The show concluded with a few words of thanks from Springsteen, before Obama thanked both the performer and the White House staff.

The full setlist:

Working on the Highway
Growin’ Up
My Hometown
My Father’s House
The Wish
Thunder Road
The Promised Land
Born in the USA
Devils & Dust
Tougher Than the Rest (with Patti Scialfa)
If I Should Fall Behind (with Patti Scialfa)
The Ghost of Tom Joad
Long Walk Home
Dancing in the Dark
Land of Hope and Dreams

_O_
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')