Oke knul.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn benadering zal anders zijn dan die van de progressieve elite en voor de progressieve elite is alles wat afwijkt van hun absolute gelijk controversieel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij de NPO zie ik de deugende journalistjes de laatste dagen ook al verlekkerd te filosoferen over een mogelijke aanslag. Walgelijk gewoon.
We zullen zien. Meestal is dergelijke machtspolitiek maar zeer beperkt houdbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je de machtigste man van de wereld bent dan maak je je geen zorgen of je het deksel op je neus krijgt.
Behalve bij Trump natuurlijk, die gaat keihard winnen. Ook hierin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien. Meestal is dergelijke machtspolitiek maar zeer beperkt houdbaar.
Aanslag lijkt me klein, maar relletjes over en weer wel groot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
0% kans op aanslag denk ik.
En als er wel een aanslag zal zijn dan ben ik diep geschokt.
https://www.nytimes.com/2(...)emocratic-party.htmlquote:The Women’s March on Washington, which is expected to bring hundreds of thousands of participants to the capital on Saturday, was intended to demonstrate opposition among progressive women to the policies of President-elect Donald J. Trump.
But the loudest criticism of the march has come not from Trump supporters; rather, it has come from participants who argue that women of color have hijacked the event by focusing it on themselves, instead of women more broadly. March organizers told me they received a surge of complaints after women of color called for more representation on the march’s leadership team.
In essence, black and brown women are being labeled divisive for wanting to finally see themselves reflected in the modern feminist agenda.
This criticism echoes one of the most persistent attacks against Democrats, from the left and the right, after the presidential election: that a focus on so-called identity politics was in part to blame for Hillary Clinton’s loss. Proponents of this view argue that Democrats have been sidetracked by trying to accommodate the various needs of a diverse America and thus have failed to promote a unifying narrative.
Vanaf 12 uur lokale tijd. 6 uur hier dus dacht ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf welk specifieke moment is Trump eigenlijk officieel de president? Als hij de laatste woorden uitgesproken heeft van dat "I, Donald John Trump, do solemnly swear.." etc? Of is hij het dan eigenlijk officieel al door een handtekening van Obama/wiedanook eerder op de dag of iets
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur lokale tijd. 6 uur hier dus dacht ik.
Ik dacht dat er in de Amerikaanse grondwet staat dat om 12 uur precies de eed afgelegd moet worden, waarna hij direct president is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?
Volgens mij was Obama de vorige keer (of de keer daarvoor) al een minuut officieel president toen hij de eed aflegde (zoiets begreep ik). Dus volgens mij is het dus inderdaad gewoon exact 6 uur, ongeacht of de eed net wel of net nog niet is uitgesproken (of als er een andere vertraging is).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dat is onafhankelijk van de zaken die plaatsvinden? Als er bijvoorbeeld een half uur vertraging is in de planning is hij nog altijd vanaf 12 uur lokale tijd de nieuwe president?
Ik ben juist even wat eerder van werk gegaan hiervoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:04 schreef Infection het volgende:
Tijd om naar me werk te gaan en de inauguratie te missen. Hopelijk krijg ik er op de radio nog wat van mee.
CNN, de andere Amerikaanse zenders heb ik niet op TVquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef MrBadGuy het volgende:
En de Clintons zijn nu ook aangekomenwaar kijken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |