Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je presidentschap over moeten dragen aan zo'n flapdrol.
Lijkt me niet makkelijk idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je presidentschap over moeten dragen aan zo'n flapdrol.
Ik zou het wel hilarisch vinden.quote:
Clinton was beter voor de wapenindustrie, dat wel...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie he
quote:
Hilarisch dat iemand wordt doodgeschoten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou het wel hilarisch vinden.
Maar liever zie ik dat ie wordt afgezet wegens landverraad.
Ik schrijf tenminste nog niet voor de FP.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand wordt doodgeschoten.
Wat ben jij ver afgezakt zeg.
Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Clinton was niet veel beter geweest hoor. Wat dat betreft had Obama beter gewoon nog een termijntje kunnen doen, maarja da mag nie he
Codes gelden niet voor DJT.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump heeft gewoon zijn jasje niet dichtWat een sukkel hij kent niet eens drescode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |