aaahwww beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
don't be, ik voel me zo grieperig opeens
jouw stemming is wel lichtelijk gerelateerd aan je UI he?quote:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak gewoon een openbaar beschikbaar hoorcollege
echt mensenkennis jijquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hier helemaal niks van meent
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandighedenquote:
Die had ik eruit gehaald, maar toen was er alweer een nieuw deel geopend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
ik erger me overmatig aan die ontbrekende spatie die al aantal delen in de tt zit
eerder andersomquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jouw stemming is wel lichtelijk gerelateerd aan je UI he?
maar ik lig al zo lekker hierquote:
gvdquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die had ik eruit gehaald, maar toen was er alweer een nieuw deel geopend.
voor mij ook?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ga een lekker eitje bakken met ham, kaas en tomaat om de dag goed te beginnen.
Zoveel slimheid, cant handlequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
echt mensenkennis jij
[..]
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandigheden
niet de multinationals die voor heel de wereld 3 genetische lijnen willen maken met een soort one size fits all aanpak
in minder ontwikkelde landen hebben alle dorpen hun eigen rassen omdat die rassen een resultaat zijn van plaatselijke veredeling in plaatselijke omstandigheden, je ziet ook dat daar die hoge opbrengst GMO rassen, hoewel wel hoog productief onder testomstandigheden, wel degelijke lagere yields hebben
vraag maar aan sof, mag zo in d'r broeje, geen probleemquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef Pensylvania het volgende:
ohjeej de aardappelneus probeert ook te hosselen hoor
Okéquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vervelend voor je.
heb eens gelezen dat m'n bepaalde rassen van fruitbomen kweekten hier die er mooi uitzagen maar die eigenlijk een belabberd wortelsysteem hadden, ik dacht dan ook wtf waar is men mee bezig, looks belangrijker achten in de fruitteeltquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
echt mensenkennis jij
[..]
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandigheden
niet de multinationals die voor heel de wereld 3 genetische lijnen willen maken met een soort one size fits all aanpak
in minder ontwikkelde landen hebben alle dorpen hun eigen rassen omdat die rassen een resultaat zijn van plaatselijke veredeling in plaatselijke omstandigheden, je ziet ook dat daar die hoge opbrengst GMO rassen, hoewel wel hoog productief onder testomstandigheden, wel degelijke lagere yields hebben
en dat terwijl je pallet handler bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoveel slimheid, cant handle
Hou op hequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat terwijl je pallet handler bent
esthetiek is eigenlijk altijd de vereiste voor nieuwe rassenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb eens gelezen dat m'n bepaalde rassen van fruitbomen kweekten hier die er mooi uitzagen maar die eigenlijk een belabberd wortelsysteem hadden, ik dacht dan ook wtf waar is men mee bezig, looks belangrijker achten in de fruitteelt
jaquote:
was dat maar zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef xcachet het volgende:
Volgends mij is zeer groenteboer en teelt hij zijn eigen groente.
huh? waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
esthetiek is eigenlijk altijd de vereiste voor nieuwe rassen
Was mijn foutquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
ik erger me overmatig aan die ontbrekende spatie die al aantal delen in de tt zit
ook als de opbrengst minder is?quote:
neequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
als je een broekje aanhad, mocht ik dan in je broekje?
bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld wordenquote:
doe effe normaal tegen sof aubquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld worden
aardappelras waar mcdonalds friet van gemaakt wordt bijvoorbeeld, is een economische belabberd gewas en waarschijnlijk het meeste milieuvervuilende aardappelras dat er is maar je kunt je voorstellen dat er heel veel van geteeld wordt
oké sorryquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje had even meegedaan voor de show of zo
de klant ziet toch enkel het fruit? wat ben je dan met een mooiere boom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld worden
aardappelras waar mcdonalds friet van gemaakt wordt bijvoorbeeld, is een economische belabberd gewas en waarschijnlijk het meeste milieuvervuilende aardappelras dat er is maar je kunt je voorstellen dat er heel veel van geteeld wordt
Hou je bek en waaromquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Verhuist
Nee, ben weer bij mijn moeder gaan wonen.
Pics van je moederquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Verhuist
Nee, ben weer bij mijn moeder gaan wonen.
die stakkerboys bedoel je? moet je ff wachten tot het nieuwe jaar, dan zijn ze er weerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
Ik stel een minuut stilte voor om onze gevallen helden te eren.
wie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die stakkerboys bedoel je? moet je ff wachten tot het nieuwe jaar, dan zijn ze er weer
pubertje nog he jijquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We houden het graag netjes hier. We denken het maar zeggen dat niet.
Heb ook nog wel plek in de berging benedenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Zo ben ik dichter bij jou.
verstand komt met de jarenquote:
wiens bitch ben jij nu?quote:
Heyy broer, wat zijn jouw voornemens voor 2017?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef HRC2020 het volgende:
Oke lekker belangstellend zijn jullie naar mijn voornemens, egoïsten
dat stadium zijn we allang voorbij. wel op blijven lettenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Pensy hoopt dat hij een keer mag kijken bij Noel en cachet als hij maar genoeg posts maakt in hun verdediging.
hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Pensy hoopt dat hij een keer mag kijken bij Noel en cachet als hij maar genoeg posts maakt in hun verdediging.
niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Brb hoor, ff fappen op Aber haar pics
Niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ze. Wil je haar nr?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Waar is ze eigenlijk? Omgelegd door een van haar Tinderdates?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Mag ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oké sorry
Ik bedoel natuurlijk ja, kom hier zeer
Doe eerst maar nog wat foto's, de helft is verwijderd gvd had ik maar backup gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:00 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb ze. Wil je haar nr?
Had ze vast een goede reden voor, het is een hele rationele jonge vrouw verder dus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
Ze zou mijn hoofd nog afhakken namelijk.
06 30 40 12 09quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe eerst maar nog wat foto's, de helft is verwijderd gvd had ik maar backup gemaakt.
INS_010101
tvpquote:
Aber heb je pas een printer verkocht via MP?quote:
Heb het er echt uit moeten knijpen wel, bijna alles was verdwenen, alsof het een KPD post was.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
`hey catkiller leuk dat je er ook weer bent heuuuuuu
Daarom ben ik straight edge.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:07 schreef PeZu het volgende:
Omdat drugs en drank geen excuus mogen zijn voor geweld worst je vanaf 1 januari extra bestraft als je onder invloed een geweldsdelict pleegt.....
Ooh dus als je nuchter iemand de rattyfus intrapt krijg je minder straf wel eerlijk weer
Ff appje sturenquote:
gelukkig zijn er nog geen speekseltestsquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:07 schreef PeZu het volgende:
Omdat drugs en drank geen excuus mogen zijn voor geweld worst je vanaf 1 januari extra bestraft als je onder invloed een geweldsdelict pleegt.....
Ooh dus als je nuchter iemand de rattyfus intrapt krijg je minder straf wel eerlijk weer
ja graagquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
doet iets met transport of zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef Catkiller het volgende:
Wie is die aberella? Zou echt moeilijk hard raken en toffe kledij. *fapfapfap*
lkkr scharenquote:
Voedseltransport naar haar mond jaquote:
Jaquote:
Heyquote:
Nicequote:
eh okquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:05 schreef Catkiller het volgende:
Gvd Hans mijn Canon printer heb ik een maand geleden (na hem al 2 jaar in bezit te hebben) al aangesloten ja kutkind.
Oké retardquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
heeeey chrolo leuk dat ook jij er weer bent![]()
![]()
: D: D:ljp[fl;jkasdjpoiejf
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef HRC2020 het volgende:
Hans gvd ik zeg je echte naam hier hoor
BEK DICHT RONNIEquote:
Hoeveel dingen transporteer jij op de heftruck?quote:
Lees verder dan joh, open je ogen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, je begint uit het niets over een printer enzo
blokpallets, europallets, vatenpallets, plastic pallets, ja maakt me eigenlijk helemaal niks uit, kan alles hebben op mijn uitschuifbare lepels hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel dingen transporteer jij op de heftruck?
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt het niet tegen een van je leerlingen ofzo hoor
ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?
Allesbehalve snoesquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, we moeten een front vormen tegen VBL. t is hullie tegen wullie he
Gvd meteen Smeagol weer meedoen.quote:
?quote:
Ze doen echt letterlijk niks nuquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, we moeten een front vormen tegen VBL. t is hullie tegen wullie he
Omdat ze bang zijn die internethooligans.quote:
Mag ik een klap met je aanwijsstok?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for warquote:
Nou dan kennen ze mijn vriendin nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja zo zat het vrouw sjago is bloedkut
Vieze junkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for war
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for war
ik lig nog steeds in bed, kom je?quote:
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?quote:
Heb ik niet. Tenzij je m'n penis bedoelt, dan: jaquote:
Naar Afrika verhuizen, al rent iedereen daar wel sneller en is dat slecht voor je zelfvertrouwen.quote:
Laat mijquote:
Oppermachtig hoor, hun eerste titel kwam pas 5 jaar later.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
In de jaren dat PSV oppermachtig was
hehehehquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?
Ik hield het de laatste keer 20 minuten volquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?
De beker is alleen leuk als je ook kampioen bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
De beker de prijs die er nooit toe doet tenzij je hem wint...
Chill, we branden elkaar volgend jaar wel weer afquote:
Ik val op 8 cmquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet. Tenzij je m'n penis bedoelt, dan: ja
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hield het de laatste keer 20 minuten vol
Was hij zo lelijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hield het de laatste keer 20 minuten vol
Ja toch. Laten we het jaar goed afsluitenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chill, we branden elkaar volgend jaar wel weer af
Ik trek me niks aan van de prestaties van anderenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar Afrika verhuizen, al rent iedereen daar wel sneller en is dat slecht voor je zelfvertrouwen.
Preciousquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd meteen Smeagol weer meedoen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig nog steeds in bed, kom je?
Ik heb 18quote:
niet meer gespeeld man, die graphics ;squote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vriend! hoe is het met skyrim?
hehe nicequote:
Wat ben je nu aan het doen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:27 schreef Drug het volgende:
[..]
niet meer gespeeld man, die graphics ;s
Ik lig ook bij sof in bedquote:
Wel oppervlakkig voor iemand die mensen hun uiterlijk niet wil beoordelen met een cijfer.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:27 schreef Drug het volgende:
[..]
niet meer gespeeld man, die graphics ;s
Ik neuk geen tumorenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is meer de maat voor Penisylvana
kloptquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is meer de maat voor Penisylvana
💯💯quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel oppervlakkig voor iemand die mensen hun uiterlijk niet wil beoordelen met een cijfer.
Ik ken een keigoede vlogger die zo leeftquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik mijn hamster was, mijn wangen volproppen met eten en de rest van de dag slapen.
nice. die heb ik ook nog liggen. volgend projectquote:
Twee dagen grote bek en nu opeens huilen. Wees dan een grote vent en houd dan een keer je bek gewoon ipv zo stoer te willen doen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
dat moet dan les geven aan kinderen
pfoee echt hequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik mijn hamster was, mijn wangen volproppen met eten en de rest van de dag slapen.
welke nu?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nice. die heb ik ook nog liggen. volgend project
hahaha dacht dat je geen war wilde doe chillquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen grote bek en nu opeens huilen. Wees dan een grote vent en houd dan een keer je bek gewoon ipv zo stoer te willen doen.
tranen met tuiten ongelooflijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen grote bek en nu opeens huilen. Wees dan een grote vent en houd dan een keer je bek gewoon ipv zo stoer te willen doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchillquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha dacht dat je geen war wilde doe chill
Laatste dingetjes skyrim. Heb nu wel platiumtrophy maar moet van Dragonborn nog 3 missies ofzo.quote:
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchill
die jongen is max 16 of zo, srsquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tranen met tuiten ongelooflijk
kom kussenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchill
weet nooit zo goed of ik dan mag praten ;squote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijn
wow hoeveel uurtjes?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Laatste dingetjes skyrim. Heb nu wel platiumtrophy maar moet van Dragonborn nog 3 missies ofzo.
Je bent niet echt op de hoogte hèquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.
nee oke duidelijk, geef je het ff aan als ze er zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijn
Jij mag altijdquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
weet nooit zo goed of ik dan mag praten ;s
oehh laatste keer dat ik keek 120 maar dat s al een maand geleden. Vanavond ff checkenquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.
Nee bahquote:
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehh laatste keer dat ik keek 120 maar dat s al een maand geleden. Vanavond ff checken
Heb ochtendademquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ah jammer. erg kinderachtig weer
ah ok probeer ik het vanavond nog een keerquote:
niks over mbo he, ik ben ook mboertquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niks over mbo he, ik ben ook mboert
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik opquote:
Ik zei toch niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoor
ff
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachetquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie morgenavond doen eigenlijk
goed ideequote:
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachet
samen gezellig doen, beetje eten, beetje drinken
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.
jouquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Hard en vaakquote:
Rip, voor de zekerheidquote:
Dus toch meest suffe ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
ja tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.quote:
als in piemels?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
nee ik hou meer van angry seksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik op
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
heb je nog wat nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
Ook.quote:
nee ff srs wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
ik ga met o&n stoned gamen in mn eentje met de gordijnen dicht
sjoelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat heb je liggenquote:
niet aan gedacht ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzo
cola'tje en zakje paprika chips er bijquote:
Wat een kutvriendenquote:
Met shotjes?quote:
samen fokken die avond?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
Waar woon jij eigenlijkquote:
ik komquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
en jullie hadden hem niet even wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd het is al 30 december moet nog switchen van zorgverzekering
Hjb eens en ga gewoon shit doen dan, daaaaaggggquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
MOEY ZOVEEL DINGEN DOEN VANDAGA HEB MEDELIJDEN MET MIJ
dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelen
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tjah je bent op vakantie, dus dat kan prima
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veluwe, zelfde dorp als mahl
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezen
hoe je weet je eigenlijk zeker dat ik op vakantie ben
waar woont MAHL?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
waar jij dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
kan toch alles verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie was
Zelfde dorp als ngquote:
Nee oliebollen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
cola'tje en zakje paprika chips er bij
katertje?quote:
Net buiten Arnhemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |