aaahwww beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
don't be, ik voel me zo grieperig opeens
jouw stemming is wel lichtelijk gerelateerd aan je UI he?quote:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak gewoon een openbaar beschikbaar hoorcollege
echt mensenkennis jijquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hier helemaal niks van meent
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandighedenquote:
Die had ik eruit gehaald, maar toen was er alweer een nieuw deel geopend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
ik erger me overmatig aan die ontbrekende spatie die al aantal delen in de tt zit
eerder andersomquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jouw stemming is wel lichtelijk gerelateerd aan je UI he?
maar ik lig al zo lekker hierquote:
gvdquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die had ik eruit gehaald, maar toen was er alweer een nieuw deel geopend.
voor mij ook?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ga een lekker eitje bakken met ham, kaas en tomaat om de dag goed te beginnen.
Zoveel slimheid, cant handlequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
echt mensenkennis jij
[..]
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandigheden
niet de multinationals die voor heel de wereld 3 genetische lijnen willen maken met een soort one size fits all aanpak
in minder ontwikkelde landen hebben alle dorpen hun eigen rassen omdat die rassen een resultaat zijn van plaatselijke veredeling in plaatselijke omstandigheden, je ziet ook dat daar die hoge opbrengst GMO rassen, hoewel wel hoog productief onder testomstandigheden, wel degelijke lagere yields hebben
vraag maar aan sof, mag zo in d'r broeje, geen probleemquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef Pensylvania het volgende:
ohjeej de aardappelneus probeert ook te hosselen hoor
Okéquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vervelend voor je.
heb eens gelezen dat m'n bepaalde rassen van fruitbomen kweekten hier die er mooi uitzagen maar die eigenlijk een belabberd wortelsysteem hadden, ik dacht dan ook wtf waar is men mee bezig, looks belangrijker achten in de fruitteeltquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
echt mensenkennis jij
[..]
gwn kleine onafhankelijke zaadveredelaars die zich richten op de lokale markt en dito klimaatomstandigheden
niet de multinationals die voor heel de wereld 3 genetische lijnen willen maken met een soort one size fits all aanpak
in minder ontwikkelde landen hebben alle dorpen hun eigen rassen omdat die rassen een resultaat zijn van plaatselijke veredeling in plaatselijke omstandigheden, je ziet ook dat daar die hoge opbrengst GMO rassen, hoewel wel hoog productief onder testomstandigheden, wel degelijke lagere yields hebben
en dat terwijl je pallet handler bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoveel slimheid, cant handle
Hou op hequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat terwijl je pallet handler bent
esthetiek is eigenlijk altijd de vereiste voor nieuwe rassenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb eens gelezen dat m'n bepaalde rassen van fruitbomen kweekten hier die er mooi uitzagen maar die eigenlijk een belabberd wortelsysteem hadden, ik dacht dan ook wtf waar is men mee bezig, looks belangrijker achten in de fruitteelt
jaquote:
was dat maar zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef xcachet het volgende:
Volgends mij is zeer groenteboer en teelt hij zijn eigen groente.
huh? waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
esthetiek is eigenlijk altijd de vereiste voor nieuwe rassen
Was mijn foutquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
ik erger me overmatig aan die ontbrekende spatie die al aantal delen in de tt zit
ook als de opbrengst minder is?quote:
neequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
als je een broekje aanhad, mocht ik dan in je broekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |