Vieze junkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for war
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for war
ik lig nog steeds in bed, kom je?quote:
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?quote:
Heb ik niet. Tenzij je m'n penis bedoelt, dan: jaquote:
Naar Afrika verhuizen, al rent iedereen daar wel sneller en is dat slecht voor je zelfvertrouwen.quote:
Laat mijquote:
Oppermachtig hoor, hun eerste titel kwam pas 5 jaar later.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
In de jaren dat PSV oppermachtig was
hehehehquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?
Ik hield het de laatste keer 20 minuten volquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog over dat gedoe met VBL of gaat het over seks met jou?
De beker is alleen leuk als je ook kampioen bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
De beker de prijs die er nooit toe doet tenzij je hem wint...
Chill, we branden elkaar volgend jaar wel weer afquote:
Ik val op 8 cmquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet. Tenzij je m'n penis bedoelt, dan: ja
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hield het de laatste keer 20 minuten vol
Was hij zo lelijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hield het de laatste keer 20 minuten vol
Ja toch. Laten we het jaar goed afsluitenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chill, we branden elkaar volgend jaar wel weer af
Ik trek me niks aan van de prestaties van anderenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar Afrika verhuizen, al rent iedereen daar wel sneller en is dat slecht voor je zelfvertrouwen.
Preciousquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd meteen Smeagol weer meedoen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig nog steeds in bed, kom je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |