eh okquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:05 schreef Catkiller het volgende:
Gvd Hans mijn Canon printer heb ik een maand geleden (na hem al 2 jaar in bezit te hebben) al aangesloten ja kutkind.
Oké retardquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
heeeey chrolo leuk dat ook jij er weer bent![]()
![]()
: D: D:ljp[fl;jkasdjpoiejf
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef HRC2020 het volgende:
Hans gvd ik zeg je echte naam hier hoor
BEK DICHT RONNIEquote:
Hoeveel dingen transporteer jij op de heftruck?quote:
Lees verder dan joh, open je ogen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, je begint uit het niets over een printer enzo
blokpallets, europallets, vatenpallets, plastic pallets, ja maakt me eigenlijk helemaal niks uit, kan alles hebben op mijn uitschuifbare lepels hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel dingen transporteer jij op de heftruck?
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt het niet tegen een van je leerlingen ofzo hoor
ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?
Allesbehalve snoesquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu al een grap over mijn baan? Jeetje, ik heb maar 1 ding gezegd, ben je chagrijnig vandaag?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, we moeten een front vormen tegen VBL. t is hullie tegen wullie he
Gvd meteen Smeagol weer meedoen.quote:
?quote:
Ze doen echt letterlijk niks nuquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, we moeten een front vormen tegen VBL. t is hullie tegen wullie he
Omdat ze bang zijn die internethooligans.quote:
Mag ik een klap met je aanwijsstok?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb gisteren beetje veel gedronken dus ben beetje brak, ben niet echt in the mood for warquote:
Nou dan kennen ze mijn vriendin nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja zo zat het vrouw sjago is bloedkut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |