bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld wordenquote:
doe effe normaal tegen sof aubquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld worden
aardappelras waar mcdonalds friet van gemaakt wordt bijvoorbeeld, is een economische belabberd gewas en waarschijnlijk het meeste milieuvervuilende aardappelras dat er is maar je kunt je voorstellen dat er heel veel van geteeld wordt
oké sorryquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje had even meegedaan voor de show of zo
de klant ziet toch enkel het fruit? wat ben je dan met een mooiere boom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
bruto kilo opbrengst is tweede eis ja, maar er zijn genoeg rassen die helemaal niet zo goede opbrengsten hebben maar wel als een gek geteeld worden
aardappelras waar mcdonalds friet van gemaakt wordt bijvoorbeeld, is een economische belabberd gewas en waarschijnlijk het meeste milieuvervuilende aardappelras dat er is maar je kunt je voorstellen dat er heel veel van geteeld wordt
Hou je bek en waaromquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Verhuist
Nee, ben weer bij mijn moeder gaan wonen.
Pics van je moederquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Verhuist
Nee, ben weer bij mijn moeder gaan wonen.
die stakkerboys bedoel je? moet je ff wachten tot het nieuwe jaar, dan zijn ze er weerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
Ik stel een minuut stilte voor om onze gevallen helden te eren.
wie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die stakkerboys bedoel je? moet je ff wachten tot het nieuwe jaar, dan zijn ze er weer
pubertje nog he jijquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We houden het graag netjes hier. We denken het maar zeggen dat niet.
Heb ook nog wel plek in de berging benedenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Zo ben ik dichter bij jou.
verstand komt met de jarenquote:
wiens bitch ben jij nu?quote:
Heyy broer, wat zijn jouw voornemens voor 2017?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef HRC2020 het volgende:
Oke lekker belangstellend zijn jullie naar mijn voornemens, egoïsten
dat stadium zijn we allang voorbij. wel op blijven lettenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Pensy hoopt dat hij een keer mag kijken bij Noel en cachet als hij maar genoeg posts maakt in hun verdediging.
hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Pensy hoopt dat hij een keer mag kijken bij Noel en cachet als hij maar genoeg posts maakt in hun verdediging.
niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Brb hoor, ff fappen op Aber haar pics
Niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ze. Wil je haar nr?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Waar is ze eigenlijk? Omgelegd door een van haar Tinderdates?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
Mag ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oké sorry
Ik bedoel natuurlijk ja, kom hier zeer
Doe eerst maar nog wat foto's, de helft is verwijderd gvd had ik maar backup gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:00 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb ze. Wil je haar nr?
Had ze vast een goede reden voor, het is een hele rationele jonge vrouw verder dus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
Ze zou mijn hoofd nog afhakken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |