hahaha dacht dat je geen war wilde doe chillquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen grote bek en nu opeens huilen. Wees dan een grote vent en houd dan een keer je bek gewoon ipv zo stoer te willen doen.
tranen met tuiten ongelooflijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen grote bek en nu opeens huilen. Wees dan een grote vent en houd dan een keer je bek gewoon ipv zo stoer te willen doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
dat moet dan les geven aan kinderen
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchillquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha dacht dat je geen war wilde doe chill
Laatste dingetjes skyrim. Heb nu wel platiumtrophy maar moet van Dragonborn nog 3 missies ofzo.quote:
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
dat moet dan les geven aan kinderen
ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchill
die jongen is max 16 of zo, srsquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tranen met tuiten ongelooflijk
kom kussenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde gewoon ff kwijt, ben uberchill
weet nooit zo goed of ik dan mag praten ;squote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijn
wow hoeveel uurtjes?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Laatste dingetjes skyrim. Heb nu wel platiumtrophy maar moet van Dragonborn nog 3 missies ofzo.
Je bent niet echt op de hoogte hèquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook een beetje zorgen over. En dan nog zo weinig betaald krijgen dat je in de horeca moet bijverdienen. Nee, dat zal geen kwaliteit zijn.
nee oke duidelijk, geef je het ff aan als ze er zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi. Volgend keer gewoon netjes mondje dicht als de volwassen aan het praten zijn
Jij mag altijdquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
weet nooit zo goed of ik dan mag praten ;s
oehh laatste keer dat ik keek 120 maar dat s al een maand geleden. Vanavond ff checkenquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.
Nee bahquote:
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehh laatste keer dat ik keek 120 maar dat s al een maand geleden. Vanavond ff checken
Heb ochtendademquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ah jammer. erg kinderachtig weer
ah ok probeer ik het vanavond nog een keerquote:
niks over mbo he, ik ben ook mboertquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niks over mbo he, ik ben ook mboert
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik opquote:
Ik zei toch niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoor
ff
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachetquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie morgenavond doen eigenlijk
goed ideequote:
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachet
samen gezellig doen, beetje eten, beetje drinken
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.
jouquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Hard en vaakquote:
Rip, voor de zekerheidquote:
Dus toch meest suffe ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
ja tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.quote:
als in piemels?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
nee ik hou meer van angry seksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik op
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
heb je nog wat nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
Ook.quote:
nee ff srs wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
ik ga met o&n stoned gamen in mn eentje met de gordijnen dicht
sjoelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat heb je liggenquote:
niet aan gedacht ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzo
cola'tje en zakje paprika chips er bijquote:
Wat een kutvriendenquote:
Met shotjes?quote:
samen fokken die avond?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
Waar woon jij eigenlijkquote:
ik komquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
en jullie hadden hem niet even wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd het is al 30 december moet nog switchen van zorgverzekering
Hjb eens en ga gewoon shit doen dan, daaaaaggggquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
MOEY ZOVEEL DINGEN DOEN VANDAGA HEB MEDELIJDEN MET MIJ
dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelen
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tjah je bent op vakantie, dus dat kan prima
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veluwe, zelfde dorp als mahl
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezen
hoe je weet je eigenlijk zeker dat ik op vakantie ben
waar woont MAHL?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
waar jij dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
kan toch alles verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie was
Zelfde dorp als ngquote:
Nee oliebollen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
cola'tje en zakje paprika chips er bij
katertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |