Dus toch meest suffe ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
ja tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zulke gekke oud en nieuws gehad, mag wel een keer gecompenseerd worden toch
wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus toch meest suffe ooit.
Nou ja, als jullie maar van elkaar houden hè.
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.quote:
als in piemels?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
nee ik hou meer van angry seksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik op
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
heb je nog wat nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb eerst diner bij vriendin en daarna feestje bij een vriend in Utrecht. Hoop zo veel shit in m'n lichaam te krijgen dat ik 1 januari volledig mis.
Ook.quote:
nee ff srs wat ga jij doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
ik ga met o&n stoned gamen in mn eentje met de gordijnen dicht
sjoelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie morgenavond doen eigenlijk
Wat heb je liggenquote:
niet aan gedacht ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hem ook niet even wakker maken ofzo
cola'tje en zakje paprika chips er bijquote:
Wat een kutvriendenquote:
Met shotjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |