hahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehh laatste keer dat ik keek 120 maar dat s al een maand geleden. Vanavond ff checken
Heb ochtendademquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ah jammer. erg kinderachtig weer
ah ok probeer ik het vanavond nog een keerquote:
niks over mbo he, ik ben ook mboertquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren voor je tentamens anders blijf je voor altijd een mbo sulletje.
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niks over mbo he, ik ben ook mboert
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.
Nog ff iets beter slijmen, daar geil ik opquote:
Ik zei toch niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stfu, heb ook ff hbo gedaan hoor
ff
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachetquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie morgenavond doen eigenlijk
goed ideequote:
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik m'n hele lijf vervuilen met minimaal 3 verschillende soorten drugs maar morgenavond ben ik met cachet
samen gezellig doen, beetje eten, beetje drinken
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No offence hoor, maar klinkt echt als de meest suffe O&N ooit.
jouquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie morgenavond doen eigenlijk
Hard en vaakquote:
Rip, voor de zekerheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |