samen fokken die avond?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
Waar woon jij eigenlijkquote:
ik komquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nog geen plan, maar sws geen zin in party ergens ofzo
en jullie hadden hem niet even wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja. paar jaar geleden was er een maatje die voelde zich even niet zo lekker om 21:00 dus die zei ja ik ga ff pitten tot 23:30, werd ie om 03:00 wakker
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd het is al 30 december moet nog switchen van zorgverzekering
Hjb eens en ga gewoon shit doen dan, daaaaaggggquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
MOEY ZOVEEL DINGEN DOEN VANDAGA HEB MEDELIJDEN MET MIJ
dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
neem ditzo die kwam beste uit de test mbt duurzaamheid, transparantie, wapenhandelen
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tjah je bent op vakantie, dus dat kan prima
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veluwe, zelfde dorp als mahl
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt blij als me vakantie om is zodat ik dit niet meer hoef te lezen
hoe je weet je eigenlijk zeker dat ik op vakantie ben
waar woont MAHL?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
waar jij dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel confronterend dichtbij
kan toch alles verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat je gisteren of eergisteren zei dat je oud en nieuw ook nog op vakantie was
Zelfde dorp als ngquote:
Nee oliebollen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
cola'tje en zakje paprika chips er bij
katertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |