ja want omdat hij perfect is zijn jullie exen van elkaar.quote:Op zondag 25 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
heb altijd zwak voor hem, hij is perfectie.
hoe weet jij nou waarom wij uit elkaar zijn ;squote:Op zondag 25 december 2016 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja want omdat hij perfect is zijn jullie exen van elkaar.
zware tabak. Ben geen junk.quote:Op zondag 25 december 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
of iets van 8 euro voor 30 gram zware tabak
quote:Op zondag 25 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
heb altijd zwak voor hem, hij is perfectie.
click is mei 2017. Alle menthol is ergens in 2020.quote:Op zondag 25 december 2016 20:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mogen dan alleen click niet meer verkocht worden of alle menthol?
toen ik begon met roken was het idd 55 gram voor 3,50quote:Op zondag 25 december 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
kon het zijn dat toen ik 15 was ik 24 peuken voor 4.30 haalde fzo
nooitquote:Op zondag 25 december 2016 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
Stel er bestaat een organistie en die kan alle nare herinneringen uit je hersenen zuigen, het is dan wel voor altijd weg, zouden jullie dat dan doen?
Collega vorig jaar rookte dat altijd. Rook wel mad lekker als ie aan het draaien was. Rookte ook gewoon in het tussenportaal als het regende. Hele school rook dan naar rookquote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef zeer het volgende:
[..]
javaanse jongens 3/4 is echt perfecte tabakje
Zullen wij anders facetimen?quote:
Wat een bs. En dat zeg ik als niet-rokerquote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
click is mei 2017. Alle menthol is ergens in 2020.
als hij perfect was waren jullie nog samen.quote:Op zondag 25 december 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe weet jij nou waarom wij uit elkaar zijn ;s
was nog cheap.quote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef zeer het volgende:
[..]
toen ik begon met roken was het idd 55 gram voor 3,50
heb daarvoor tijdje brandaris gerookt maar 3/4 is echt perfecte zware tabak die niet zwaar is of zoquote:Op zondag 25 december 2016 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Collega vorig jaar rookte dat altijd. Rook wel mad lekker als ie aan het draaien was. Rookte ook gewoon in het tussenportaal als het regende. Hele school rook dan naar rook
nee mehquote:Op zondag 25 december 2016 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
Stel er bestaat een organistie en die kan alle nare herinneringen uit je hersenen zuigen, het is dan wel voor altijd weg, zouden jullie dat dan doen?
Nou poeheequote:Op zondag 25 december 2016 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wat een bs. En dat zeg ik als niet-roker
lkkr kortzichtig weerquote:Op zondag 25 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
als hij perfect was waren jullie nog samen.
Snap het wel. Is vanuit de EU. Er zijn gewoon mensen die denken dat click gezonder is dan normaalquote:Op zondag 25 december 2016 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wat een bs. En dat zeg ik als niet-roker
Ik ben ook perfect, maar toch singlequote:Op zondag 25 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
als hij perfect was waren jullie nog samen.
jij was echt goede jailbait of nietquote:Op zondag 25 december 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
was nog cheap.
wist nog altijd dat iedereen mij peuken liet halen toen ik 14/15 was omdat ik kei dikke boobs toen al had en niemand mij om id vroeg
Volgens mij hebben wij een communicatief misverstand. Leg het morgen wel uit tijdens het spoonen. <3quote:
Die moeten juist ook gewoon doorroken. Is Darwinquote:Op zondag 25 december 2016 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snap het wel. Is vanuit de EU. Er zijn gewoon mensen die denken dat click gezonder is dan normaal____.
De EU.quote:Op zondag 25 december 2016 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snap het wel. Is vanuit de EU. Er zijn gewoon mensen die denken dat click gezonder is dan normaal____. En het maakt het aantrekkelijk voor jongeren om te gaan roken. Want het smaakt totaal niet meer naar rook.
heb srs nooit begrepen wat iemand van 30 met iemand zo jong moetquote:Op zondag 25 december 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ja drm date ook alleen dudes van in de 30
nee hoef nie ;squote:Op zondag 25 december 2016 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een communicatief misverstand. Leg het morgen wel uit tijdens het spoonen. <3
gestopt ja?quote:Op zondag 25 december 2016 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
heb daarvoor tijdje brandaris gerookt maar 3/4 is echt perfecte zware tabak die niet zwaar is of zo
oh oh oh ik mis mijn sigaretten
is spannendquote:Op zondag 25 december 2016 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
heb srs nooit begrepen wat iemand van 30 met iemand zo jong moet
ik welquote:Op zondag 25 december 2016 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
heb srs nooit begrepen wat iemand van 30 met iemand zo jong moet
slaat nergens opquote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
denk srs dat zulke mannen sociaal beperkt zijn
Ja eigenlijk wel. Helaas moet je je in een maatschappij lopen achter de sloomste.quote:Op zondag 25 december 2016 20:22 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die moeten juist ook gewoon doorroken. Is Darwin
tot nu toe hoor ik geen rare dingenquote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heb je te bespreken met iemand die z'n jeugd nog moet ervaren als jij je jeugd als het goed is al afgesloten hebt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
neequote:Op zondag 25 december 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
ben ik ook sociaal beperkt omdat ik op oude dudes val dn ;s
Als je niet per se gelijkwaardigheid nastreeft in een liefdesrelatie ben je sociaal beperkt?quote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wel lekkerquote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nice hoor. Roken is ook veel te slecht voor je.
Krijg je kanker vanquote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef zeer het volgende:
[..]
javaanse jongens 3/4 is echt perfecte tabakje
jaquote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nice hoor. Roken is ook veel te slecht voor je.
hm ik weet niet wat er goed is aan het afsluiten van jeugd, of wat dat eigenlijk betekentquote:Op zondag 25 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heb je te bespreken met iemand die z'n jeugd nog moet ervaren als jij je jeugd als het goed is al afgesloten hebt?
wie zegt dt ik niet gelijkwaardige dingen te bieden hadquote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat iemand die ouder is, doorgaans mee ontwikkeld is en je dus meer te bieden heeft
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.quote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niet per se gelijkwaardigheid nastreeft in een liefdesrelatie ben je sociaal beperkt?
niemand, dat kan best, op voorwaarde dat de tegenpartij dus niet ontwikkeld is voor zijn leeftijdquote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wie zegt dt ik niet gelijkwaardige dingen te bieden had
wat zegt dat over je?quote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik weet niet wat er goed is aan het afsluiten van jeugd, of wat dat eigenlijk betekent
maar ik kan wel gewoon omgaan met jonge mensen
is maar net wat je zoekt in dat samenzijn toch. wil je mentaal verrijkt worden? of gewoon lekker seksen en een filmpje kijkequote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat iemand die ouder is, doorgaans mee ontwikkeld is en je dus meer te bieden heeft
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.quote:Op zondag 25 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
niemand, dat kan best, op voorwaarde dat de tegenpartij dus niet ontwikkeld is voor zijn leeftijd
geefnie zou je gevenquote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
dat mijn mentale en maatschappelijke ontwikkeling 10 jaar achterloopt
Wel in Psychologie.quote:Op zondag 25 december 2016 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een P in beveiliging gehaald na een 21+ toets?
quote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.
fijn als dat ten koste gaat van een kind welquote:Op zondag 25 december 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
[..]
is maar net wat je zoekt in dat samenzijn toch. wil je mentaal verrijkt worden? of gewoon lekker seksen en een filmpje kijke
Krijg het een beetje warm hier.quote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Montelly het volgende:
Jullie gaan veelste diep op de materie, we hebben hier over een 22 jarige overweight hijabi met een dichtgeplakte poes.
Ik ook, maar kan ook mijn blinde vlek zijn omdat het mijn norm is.quote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.
omdat het wat mij betreft per definitie een ongelijke verhouding isquote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoorquote:Op zondag 25 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn als dat ten koste gaat van een kind wel
oh boy..vertel wat meer hierover.quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat het wat mij betreft per definitie een ongelijke verhouding is
Liefde draait niet om ongelijke verhoudingenquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat er in ieders omgeving legio voorbeelden zijn van relaties die niet op die basis ontstaat en hoe die doorgaans verlopen tho.quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan ook mijn blinde vlek zijn omdat het mijn norm is.
pls ga anders een minderjarige jongens zuigen ipv mijquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoor
mooi zo'n opmerking gericht aan iemand die niet gericht is aan iemandquote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef Drug het volgende:
maar klinkt alsof zeer seks een beetje te heilig maakt
hoe bedoel je gelijkwaardig?quote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.
dus?quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wat voor leeftijd spreken we?quote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
pls ga anders een minderjarige jongens zuigen ipv mij
Ja Niels ookquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoor
Haha loser mboer homo sukkelquote:Op zondag 25 december 2016 20:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel in Psychologie.
Wil je daarnaast geen grappen maken over mijn mbo diploma's
maar dat is heel vaak nietquote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
dat je gelijk bent aan elkaar ;s ;s ;s
da's in mijn ogen niet goed, een volwassene mag dat w.m.b. voor kiezen, een kind zou ik daar graag tegen beschermenquote:
Anaahaahahahahaahquote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeer had beter de 'u' kunnen doen als derde letter toen ie zich registreerde
seks kan ook speciaal zijn met ongelijke verhoudingen. Het is niet alsof je alleen wil ballen danquote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef Drug het volgende:
maar klinkt alsof zeer seks een beetje te heilig maakt
de vorm van seks is wel iets totaal anders dan het fundament van je relatiequote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
seks kan ook speciaal zijn met ongelijke verhoudingen. Het is niet alsof je alleen wil ballen dan
Heb je met Fushia gehad?quote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
Fushia is echt een loser hehaal dit
was gister ook vet cute.quote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Kut man ik zit vet hard te huilen bij de All You Need Is Love Kerstspecial.
nou het gaat prima met mij hoorquote:Op zondag 25 december 2016 20:34 schreef zeer het volgende:
[..]
da's in mijn ogen niet goed, een volwassene mag dat w.m.b. voor kiezen, een kind zou ik daar graag tegen beschermen
minderjarig is best wel duidelijk gedefinieerdquote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel. het ging over crips leeftijd toch? niet minderjarig wat nu wordt genoemd
Hij is een nepmoslim.quote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
Fushia is echt een loser hehaal dit
Ja dusquote:Op zondag 25 december 2016 20:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben fushia maar vandaag ben ik kdrick
Dat niet weten
Ik doe beveiliging hequote:Op zondag 25 december 2016 20:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee sorry ik geef geen gehoor aan verzoeken van mbo'ers
ja duh. maar sommige willen het zo speciaal maken dat aan allerlei voorwaarden moet zijn voldaan en dan pas is het verantwoorde seks ofzo. terwijl ik denk fuck dat, geniet gewoonquote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
seks kan ook speciaal zijn met ongelijke verhoudingen. Het is niet alsof je alleen wil ballen dan
wil je beweren dat ik een uitzonderlijk geval ben danquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef zeer het volgende:
[..]
had het idee dat we het hadden over ongelijkwaardige relaties in het algemeen
we hebben gwn een discussiequote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
waarom caren jullie zoveel vandaag?
ga anders ff smoken dan. Nog wat goodies gekregen?quote:Op zondag 25 december 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit ie zich daar druk om te maken.
Op vakantie.
Op eerste kerstdag.
ik onthoud mij liever van beweringen doen over jouquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wil je beweren dat ik een uitzonderlijk geval ben dan
lol eet je varkenquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij flamde mij omdat ik varken eet.
Ja je bent een nepmoslim, dit dat
Ik zeg je eerlijk varken eten is wel zielig man als je moslim bent srryquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij flamde mij omdat ik varken eet.
Ja je bent een nepmoslim, dit dat
doe dat lekker met andere volwassenen zou ik zeggenquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja duh. maar sommige willen het zo speciaal maken dat aan allerlei voorwaarden moet zijn voldaan en dan pas is het verantwoorde seks ofzo. terwijl ik denk fuck dat, geniet gewoon
beterquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik onthoud mij liever van beweringen doen over jou
Ja dit manquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lol eet je varken
zou dt niet door mn keel krijgen ook al besluit ik kafir te worden
Opzich als je het objectief bekijkt is varkenvlees gewoon vlees dat verboden is door bepaalde intenties en is alcohol veel meer schadelijker voor je lichaam die je van Allah hebt gekregenquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lol eet je varken
Varken is lekkerquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk varken eten is wel zielig man als je moslim bent srry
Ik zal het onthouden als je ergens naar binnen moetquote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja beetje in een busje rijden om verlaten terreinen te controleren met je zaklampje
varken is kklekkerquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lol eet je varken
Het is eeste Carestdagquote:Op zondag 25 december 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
waarom caren jullie zoveel vandaag?
Ja eigenlijk wel maar jaquote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Opzich als je het objectief bekijkt is varkenvlees gewoon vlees dat verboden is door bepaalde intenties en is alcohol veel meer schadelijker voor je lichaam die je van Allah hebt gekregen
[..]
Varken is lekker
Nu je het zegt, heb dat nog nooit ingezien.quote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
Beveliging doet lijkt me wel chill
Elke nacht gewoon slapem op je werk o,dat er toch niks gebeurd
ja 18+quote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
doe dat lekker met andere volwassenen zou ik zeggen
jawel manquote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is tijd voor The Santa Clause of National Lampoon of Home Alone toch
Boeie we gaan toch allemaal doodquote:Op zondag 25 december 2016 20:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ja
Heb zon enorme afkeer voor varken bahh, maar varken blijkt ook schadelijk te zijn voor je lichaam maar wel op langere termijn en grotere hoeveelheden
Ijkt me
Mja ieder zo zijn eigen zondes
Dan zou ik jou sowieso niet bellenquote:Op zondag 25 december 2016 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als je ergens naar binnen moet
Ja echt hequote:Op zondag 25 december 2016 20:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb dat nog nooit ingezien.
Btj appen, fokken, controleren.
Alleen clubbeveiliger lijkt me echt kut, 7 uur lang buiten in de kou staan en allemaal mensen moeten weren met kutexcuses
Wil niet naar de helquote:Op zondag 25 december 2016 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Boeie we gaan toch allemaal dood
Wllh ik had dit ookquote:Op zondag 25 december 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
een keer dacht ik dt ik een kaascroissantje had gekocht en toen had ik erin gebeten en was het hamkaas had het gelijk door, had overgegeven in dat zakje maar het kwam er zo langzaam uitdruppen omdat dt van die zakjes met minigaatjes zijn.
kweenie varkensvlees vind ik echt lowest in the foodchain eet nog liever sprinkhaan fzo.
mn lichaam heeft er meteen afkeur tegen
Wel stoere taalgenruik voor een opaquote:Op zondag 25 december 2016 20:45 schreef Kurovski het volgende:
Sup kids. De visch is inmiddels ook op, nu de rest van de vruchtenpunch aan het killen.
Zo haaiquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
ga anders ff smoken dan. Nog wat goodies gekregen?
hamkaas croissants is het aller goorste wat er bestaat lolquote:Op zondag 25 december 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wllh ik had dit ook
Zon vriendin van ,ij haar ma was bakker en ze gaf me kaascroissant en ik nam eerste hap was de punt meteen doorgeslikt
2e hap was met ham en ik proefte het en meteen gekotst was zoo vies
Vond het zo vies echt
Gadver
bij de shopquote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo haai
Goodies?
Kerstpakket en vvv bon. Met d'r verloting een fles rode wijn![]()
Geen bonus dit jaar.
Geen idee, nooit gedaan.quote:Op zondag 25 december 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja echt he
Nice
Mja verdien je er wat mee?
Voor lager dan 2k wil ik later tnh echt niet mn bed uitkomen
Maar wrm stinkt varkensvlees standaard danquote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
hamkaas croissants is het aller goorste wat er bestaat lol
Ik ben niet eens vader, laat staan opa.quote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wel stoere taalgenruik voor een opa
Houden zoquote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben niet eens vader, laat staan opa.
Ahh is zo slecht niet eens..ik vind wel stom dat je voor bepaalde baantjes persee een mno diploma voor nodig hebt terwijl ik zeker weet dat het zonder ook kanquote:Op zondag 25 december 2016 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.
Alleen stage gelopen bij Ajax (eerste selectie)
Je verdient wel 10 euro per uur meestal want meestal is het uitzendwerk en dan op basis van de uren die je krijgt
Makkelijk (ongeschoold) werk
Oke opoequote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben niet eens vader, laat staan opa.
Vroeger kon dat idd nog maar nu heb je wel enige info nodig.quote:Op zondag 25 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahh is zo slecht niet eens..ik vind wel stom dat je voor bepaalde baantjes persee een mno diploma voor nodig hebt terwijl ik zeker weet dat het zonder ook kan(en dan niet over mbo ict of iets technisch oid) maar voor iets administratiefs of bij kpn in de winkel oid
Doe jij eigenlijk nog een studiequote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
als ik voor de kids op stage boterham met pate ging smeren![]()
Ja kan allemaal wel kloppem maar ik had het dus over in het algemeen niet over beveilligersbaantjesquote:Op zondag 25 december 2016 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vroeger kon dat idd nog maar nu heb je wel enige info nodig.
Als ik het goed heb kan een bedrijf dat wel toestaan maar een grijze kaart (beveiligingspas) moet wettelijk gezien.
Een bedrijf kan je ook aan nemen en dat je dan na een half jaar met boeken en al examen doet bij de overheid en dat je dan je grijze pas krijgt van de politie.
Maar goed al met al heb je als beveiliger net zo veel rechten als een inwoner van Nederland als ik het goed heb
wat heeft dit met mijn statement te maken?quote:Op zondag 25 december 2016 20:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar wrm stinkt varkensvlees standaard dan
Ja niks maar ik vind varken sws stinkemquote:Op zondag 25 december 2016 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat heeft dit met mijn statement te maken?
Opspuiten?quote:Op zondag 25 december 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
binnenkort wss mn lippen laten doen bij faceland
je zegt het al: "ik vind"quote:Op zondag 25 december 2016 20:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niks maar ik vind varken sws stinkem
Mja care eet allemaal wat je wilt mensen is jullie rotte bek niet de mijne
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ikquote:Op zondag 25 december 2016 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
je zegt het al: "ik vind"
Ik kan dus niet uitleggen waarom varken stinkt want dat vind jij en ik niet.
Nee. Alleen de kruiden als het lekker gekruid is, maar kip zelf niet.quote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ik
Toch??
Vind kip over het algemeen maar droge zooiquote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Toch??
goddomme kip in mijn aderen all day erry day.quote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Toch??
Wejoo kip is lekker en mals en goddelijk love itquote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind kip over het algemeen maar droge zooi
!!!!!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme kip in mijn aderen all day erry day.
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.quote:Op zondag 25 december 2016 21:03 schreef kdricklamar het volgende:
Ober je weeqt niet hoe mijn moeder haar kip smaakt
Droge kip???? Wie maakt jouw kip man
Kip zonde kruiden eet ik niet eensquote:Op zondag 25 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Alleen de kruiden als het lekker gekruid is, maar kip zelf niet.
Ja ik hebbdat dus weer met vleesquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kip zonde kruiden eet ik niet eens
Dus
Kip is lekker
fuck man gehakt zit ook overal in wat zeg ik.quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
Snapjequote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik hebbdat dus weer met vlees
Vind daar echt niks aan
Aub niet weer een discussie hieroverquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?
Godver love pizza tonnoquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zou wel pizza tonijn missen.
ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Ja ik vind biefstuk en al het vlees echt niks maar misschien heb ik nooit extreem lekkere vlees opquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf ruktquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
Iddquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
ja jouw dick was geen optie ander zou ik daar met plezier 24/7 op sabbelen met een beetje ui en knoflook erop.quote:
Kdrick had het over de geur van het kippenvlees zelf zoals ik het las.quote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef kdricklamar het volgende:
Kip of kaas
Dit zou zo lastig zijn
Ik denk dat als ik voor zon keuze zou staan ik gewoon zou janken
wattes?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf rukt
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Biefstuk is echt fucking lekker
Nee maar kip en kaas ben ik god wel het dankbaarst voorquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.
wat voor vis? Rood of wit?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
enige wat ik echt lekker lekker vind is vis
Geen ideequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Wut biefstuk invriezenquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.
Wel rare trouwens.
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Kom we gaan inktvissen in de fik stekenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Inktvis vind ik wel matig.
Inb4: Jij bent matig.
Ja zal ik mss eens doen, maar ik kies met mijn autistische hoofd toch altijd voor kip als ik ergens ga eten want wil niet teleurgesteld rakenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee
Probeer het als je zo nieuwsgierig bent
maar het moet ook geen schoenzoolsmaak hebben...quote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan inktvissen in de fik steken
ja is ook echt 1,50 cheaper ofzo dan uit de koeling. Ik snap haar ook niet hoor. Als je wat meer uitgeeft aan vlees koop dan aub fatsoenlijk vlees en ga dan niet alsnog halfskeer.quote:
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet inquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
kdrick plsquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
Gelukkig ben ik niet geborej in de prehistorie mammoetem lijken me zo taai
vlees niet mals? bisj whu..?quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niet zo als kipquote:
Ben brje autist drmquote:Op zondag 25 december 2016 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.
Biefstuk etenquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?
Ja wel leuk. Alleen beetje vermoeiend allemaal met schreeuwende kinderen om mij heen en een hoofd/lichaam wat nog steeds niet fit was.quote:Op zondag 25 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Biefstuk eten![]()
Hoe was je feestje gisteravond
Ben je ook auti?quote:Op zondag 25 december 2016 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga een hulplijn inzetten want je kwetst mij
quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
ongekend hoeveel liefde jij uit je strot krijgt. <3
Ama is veel te lief voor deze door en door verotte sc.quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit zei laatst ook al iemand.quote:Op zondag 25 december 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ama is veel te lief voor deze door en door verotte sc.
Naar mijn mening kan ze er wel wat meer erin stoppenquote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben al klaar met fonduequote:
we moeten een mixtape maken die Bangalijst heet.quote:Op zondag 25 december 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bangalijst III feat. Opsonisatie
jaquote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeff ze nou slechte push up of opgepompte kwarkzakken
Deed je ook met die regels dat je met de zweep en stok enzo krijgt als je broodje in de fondue viel? Jij weet vast wel waar dat van komtquote:
Zeldzame vorm van borstkanker.quote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeff ze nou slechte push up of opgepompte kwarkzakken
5 stokslagenquote:Op zondag 25 december 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed je ook met die regels dat je met de zweep en stok enzo krijgt als je broodje in de fondue viel? Jij weet vast wel waar dat van komt
quote:Op zondag 25 december 2016 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
5 stokslagen
10 zweepslagen
en daarna met een gewicht het meer in
Ik ben er ongeschonden vanaf gekomen.quote:Op zondag 25 december 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
'DE STOK'
'DE STOK'
'Oeps, ik heb mijn broodje weer laten vallen'
Ahhquote:Op zondag 25 december 2016 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij en mijn behandelend psychiater een weet.
1e keer: 15 stokslagenquote:Op zondag 25 december 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed je ook met die regels dat je met de zweep en stok enzo krijgt als je broodje in de fondue viel? Jij weet vast wel waar dat van komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |