goddomme kip in mijn aderen all day erry day.quote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ik
Toch??
Wejoo kip is lekker en mals en goddelijk love itquote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind kip over het algemeen maar droge zooi
!!!!!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme kip in mijn aderen all day erry day.
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.quote:Op zondag 25 december 2016 21:03 schreef kdricklamar het volgende:
Ober je weeqt niet hoe mijn moeder haar kip smaakt
Droge kip???? Wie maakt jouw kip man
Kip zonde kruiden eet ik niet eensquote:Op zondag 25 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Alleen de kruiden als het lekker gekruid is, maar kip zelf niet.
Ja ik hebbdat dus weer met vleesquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kip zonde kruiden eet ik niet eens
Dus
Kip is lekker
fuck man gehakt zit ook overal in wat zeg ik.quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
Snapjequote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik hebbdat dus weer met vlees
Vind daar echt niks aan
Aub niet weer een discussie hieroverquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?
Godver love pizza tonnoquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zou wel pizza tonijn missen.
ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Ja ik vind biefstuk en al het vlees echt niks maar misschien heb ik nooit extreem lekkere vlees opquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf ruktquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
Iddquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
ja jouw dick was geen optie ander zou ik daar met plezier 24/7 op sabbelen met een beetje ui en knoflook erop.quote:
Kdrick had het over de geur van het kippenvlees zelf zoals ik het las.quote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef kdricklamar het volgende:
Kip of kaas
Dit zou zo lastig zijn
Ik denk dat als ik voor zon keuze zou staan ik gewoon zou janken
wattes?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf rukt
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Biefstuk is echt fucking lekker
Nee maar kip en kaas ben ik god wel het dankbaarst voorquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.
wat voor vis? Rood of wit?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
enige wat ik echt lekker lekker vind is vis
Geen ideequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Wut biefstuk invriezenquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.
Wel rare trouwens.
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Kom we gaan inktvissen in de fik stekenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Inktvis vind ik wel matig.
Inb4: Jij bent matig.
Ja zal ik mss eens doen, maar ik kies met mijn autistische hoofd toch altijd voor kip als ik ergens ga eten want wil niet teleurgesteld rakenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee
Probeer het als je zo nieuwsgierig bent
maar het moet ook geen schoenzoolsmaak hebben...quote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan inktvissen in de fik steken
ja is ook echt 1,50 cheaper ofzo dan uit de koeling. Ik snap haar ook niet hoor. Als je wat meer uitgeeft aan vlees koop dan aub fatsoenlijk vlees en ga dan niet alsnog halfskeer.quote:
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet inquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
kdrick plsquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
Gelukkig ben ik niet geborej in de prehistorie mammoetem lijken me zo taai
vlees niet mals? bisj whu..?quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niet zo als kipquote:
Ben brje autist drmquote:Op zondag 25 december 2016 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.
Biefstuk etenquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?
Ja wel leuk. Alleen beetje vermoeiend allemaal met schreeuwende kinderen om mij heen en een hoofd/lichaam wat nog steeds niet fit was.quote:Op zondag 25 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Biefstuk eten![]()
Hoe was je feestje gisteravond
Ben je ook auti?quote:Op zondag 25 december 2016 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga een hulplijn inzetten want je kwetst mij
quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
ongekend hoeveel liefde jij uit je strot krijgt. <3
Ama is veel te lief voor deze door en door verotte sc.quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit zei laatst ook al iemand.quote:Op zondag 25 december 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ama is veel te lief voor deze door en door verotte sc.
Naar mijn mening kan ze er wel wat meer erin stoppenquote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben al klaar met fonduequote:
we moeten een mixtape maken die Bangalijst heet.quote:Op zondag 25 december 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bangalijst III feat. Opsonisatie
jaquote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeff ze nou slechte push up of opgepompte kwarkzakken
Deed je ook met die regels dat je met de zweep en stok enzo krijgt als je broodje in de fondue viel? Jij weet vast wel waar dat van komtquote:
Zeldzame vorm van borstkanker.quote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeff ze nou slechte push up of opgepompte kwarkzakken
5 stokslagenquote:Op zondag 25 december 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed je ook met die regels dat je met de zweep en stok enzo krijgt als je broodje in de fondue viel? Jij weet vast wel waar dat van komt
quote:Op zondag 25 december 2016 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
5 stokslagen
10 zweepslagen
en daarna met een gewicht het meer in
Ik ben er ongeschonden vanaf gekomen.quote:Op zondag 25 december 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
'DE STOK'
'DE STOK'
'Oeps, ik heb mijn broodje weer laten vallen'
Ahhquote:Op zondag 25 december 2016 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij en mijn behandelend psychiater een weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |