maar het moet ook geen schoenzoolsmaak hebben...quote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan inktvissen in de fik steken
ja is ook echt 1,50 cheaper ofzo dan uit de koeling. Ik snap haar ook niet hoor. Als je wat meer uitgeeft aan vlees koop dan aub fatsoenlijk vlees en ga dan niet alsnog halfskeer.quote:
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet inquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hemoet je wel goed mes hebben zodat je niet te grote stukken eraf snijdt.
kdrick plsquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
Gelukkig ben ik niet geborej in de prehistorie mammoetem lijken me zo taai
vlees niet mals? bisj whu..?quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vlees gewoon zo lekker mals moet zijn als kip aar dat zit er niet in
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niet zo als kipquote:
Ben brje autist drmquote:Op zondag 25 december 2016 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar je moet niet appels met peren vergelijken. Het is anders vlees dus net zo mals is niet de bedoeling.
Biefstuk etenquote:Op zondag 25 december 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet. Kunnen we niet iets leuks doen?
Ja wel leuk. Alleen beetje vermoeiend allemaal met schreeuwende kinderen om mij heen en een hoofd/lichaam wat nog steeds niet fit was.quote:Op zondag 25 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Biefstuk eten![]()
Hoe was je feestje gisteravond
Ben je ook auti?quote:Op zondag 25 december 2016 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga een hulplijn inzetten want je kwetst mij
quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
ongekend hoeveel liefde jij uit je strot krijgt. <3
Ama is veel te lief voor deze door en door verotte sc.quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
ongekend hoeveel liefde jij uit je strot krijgt. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |