Ja ik vind biefstuk en al het vlees echt niks maar misschien heb ik nooit extreem lekkere vlees opquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf ruktquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
Iddquote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Lionne1980 het volgende:
maar met kip kun je meer dan met een tonijnpizza
ja jouw dick was geen optie ander zou ik daar met plezier 24/7 op sabbelen met een beetje ui en knoflook erop.quote:
Kdrick had het over de geur van het kippenvlees zelf zoals ik het las.quote:Op zondag 25 december 2016 21:07 schreef Mozy het volgende:
Met kip kan je wel ziek veel. Maar Chai heeft wel een punt. De kruiden maken de kip, niet de kip.
Biefstuk maakt wel de biefstuk, niet de kruiden.
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef kdricklamar het volgende:
Kip of kaas
Dit zou zo lastig zijn
Ik denk dat als ik voor zon keuze zou staan ik gewoon zou janken
wattes?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
fucking enge ui alsof iemand een babyhoofd eraf rukt
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Biefstuk is echt fucking lekker
Nee maar kip en kaas ben ik god wel het dankbaarst voorquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kip en kaas kun je toch niet met elkaar vergelijken.
wat voor vis? Rood of wit?quote:Op zondag 25 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
enige wat ik echt lekker lekker vind is vis
Geen ideequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Wut biefstuk invriezenquote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie biefstuk is zo mad lekker holy shit. Huisgenootje van mij koopt diepvries biefstuk wtf.
Wel rare trouwens.
je hebt snijtanden om ze te gebruiken hequote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
Maar is biefstuk dan niet zo taai of zo
Ik zie soms ook dat het wat roze is
Kom we gaan inktvissen in de fik stekenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Inktvis vind ik wel matig.
Inb4: Jij bent matig.
Ja zal ik mss eens doen, maar ik kies met mijn autistische hoofd toch altijd voor kip als ik ergens ga eten want wil niet teleurgesteld rakenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee
Probeer het als je zo nieuwsgierig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |