goddomme kip in mijn aderen all day erry day.quote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ik
Toch??
Wejoo kip is lekker en mals en goddelijk love itquote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind kip over het algemeen maar droge zooi
!!!!!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme kip in mijn aderen all day erry day.
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.quote:Op zondag 25 december 2016 21:03 schreef kdricklamar het volgende:
Ober je weeqt niet hoe mijn moeder haar kip smaakt
Droge kip???? Wie maakt jouw kip man
Kip zonde kruiden eet ik niet eensquote:Op zondag 25 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Alleen de kruiden als het lekker gekruid is, maar kip zelf niet.
Ja ik hebbdat dus weer met vleesquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker klaargemaakt is iets anders dan dat kip zelf zo lekker ruikt.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kip zonde kruiden eet ik niet eens
Dus
Kip is lekker
fuck man gehakt zit ook overal in wat zeg ik.quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
Snapjequote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Als ik de rest van mijn leven mij moest binden aan 1 soort vlees zou ik sowieso kip kiezen.
quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?quote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik hebbdat dus weer met vlees
Vind daar echt niks aan
Aub niet weer een discussie hieroverquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kip geen vlees meer dan?
Godver love pizza tonnoquote:Op zondag 25 december 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zou wel pizza tonijn missen.
ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |