Ik ben niet eens vader, laat staan opa.quote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wel stoere taalgenruik voor een opa
Houden zoquote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben niet eens vader, laat staan opa.
Ahh is zo slecht niet eens..ik vind wel stom dat je voor bepaalde baantjes persee een mno diploma voor nodig hebt terwijl ik zeker weet dat het zonder ook kanquote:Op zondag 25 december 2016 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.
Alleen stage gelopen bij Ajax (eerste selectie)
Je verdient wel 10 euro per uur meestal want meestal is het uitzendwerk en dan op basis van de uren die je krijgt
Makkelijk (ongeschoold) werk
Oke opoequote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben niet eens vader, laat staan opa.
Vroeger kon dat idd nog maar nu heb je wel enige info nodig.quote:Op zondag 25 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahh is zo slecht niet eens..ik vind wel stom dat je voor bepaalde baantjes persee een mno diploma voor nodig hebt terwijl ik zeker weet dat het zonder ook kan(en dan niet over mbo ict of iets technisch oid) maar voor iets administratiefs of bij kpn in de winkel oid
Doe jij eigenlijk nog een studiequote:Op zondag 25 december 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
als ik voor de kids op stage boterham met pate ging smeren![]()
Ja kan allemaal wel kloppem maar ik had het dus over in het algemeen niet over beveilligersbaantjesquote:Op zondag 25 december 2016 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vroeger kon dat idd nog maar nu heb je wel enige info nodig.
Als ik het goed heb kan een bedrijf dat wel toestaan maar een grijze kaart (beveiligingspas) moet wettelijk gezien.
Een bedrijf kan je ook aan nemen en dat je dan na een half jaar met boeken en al examen doet bij de overheid en dat je dan je grijze pas krijgt van de politie.
Maar goed al met al heb je als beveiliger net zo veel rechten als een inwoner van Nederland als ik het goed heb
wat heeft dit met mijn statement te maken?quote:Op zondag 25 december 2016 20:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar wrm stinkt varkensvlees standaard dan
Ja niks maar ik vind varken sws stinkemquote:Op zondag 25 december 2016 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat heeft dit met mijn statement te maken?
Opspuiten?quote:Op zondag 25 december 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
binnenkort wss mn lippen laten doen bij faceland
je zegt het al: "ik vind"quote:Op zondag 25 december 2016 20:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niks maar ik vind varken sws stinkem
Mja care eet allemaal wat je wilt mensen is jullie rotte bek niet de mijne
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ikquote:Op zondag 25 december 2016 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
je zegt het al: "ik vind"
Ik kan dus niet uitleggen waarom varken stinkt want dat vind jij en ik niet.
Nee. Alleen de kruiden als het lekker gekruid is, maar kip zelf niet.quote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ik
Toch??
Vind kip over het algemeen maar droge zooiquote:Op zondag 25 december 2016 20:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm hha en ja ik vind kip wel heel lek,er en dat vindem we allemaal hoop ik
Toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |