Ja eigenlijk wel maar jaquote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Opzich als je het objectief bekijkt is varkenvlees gewoon vlees dat verboden is door bepaalde intenties en is alcohol veel meer schadelijker voor je lichaam die je van Allah hebt gekregen
[..]
Varken is lekker
Nu je het zegt, heb dat nog nooit ingezien.quote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
Beveliging doet lijkt me wel chill
Elke nacht gewoon slapem op je werk o,dat er toch niks gebeurd
ja 18+quote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
doe dat lekker met andere volwassenen zou ik zeggen
jawel manquote:Op zondag 25 december 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is tijd voor The Santa Clause of National Lampoon of Home Alone toch
Boeie we gaan toch allemaal doodquote:Op zondag 25 december 2016 20:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ja
Heb zon enorme afkeer voor varken bahh, maar varken blijkt ook schadelijk te zijn voor je lichaam maar wel op langere termijn en grotere hoeveelheden
Ijkt me
Mja ieder zo zijn eigen zondes
Dan zou ik jou sowieso niet bellenquote:Op zondag 25 december 2016 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als je ergens naar binnen moet
Ja echt hequote:Op zondag 25 december 2016 20:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb dat nog nooit ingezien.
Btj appen, fokken, controleren.
Alleen clubbeveiliger lijkt me echt kut, 7 uur lang buiten in de kou staan en allemaal mensen moeten weren met kutexcuses
Wil niet naar de helquote:Op zondag 25 december 2016 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Boeie we gaan toch allemaal dood
Wllh ik had dit ookquote:Op zondag 25 december 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
een keer dacht ik dt ik een kaascroissantje had gekocht en toen had ik erin gebeten en was het hamkaas had het gelijk door, had overgegeven in dat zakje maar het kwam er zo langzaam uitdruppen omdat dt van die zakjes met minigaatjes zijn.
kweenie varkensvlees vind ik echt lowest in the foodchain eet nog liever sprinkhaan fzo.
mn lichaam heeft er meteen afkeur tegen
Wel stoere taalgenruik voor een opaquote:Op zondag 25 december 2016 20:45 schreef Kurovski het volgende:
Sup kids. De visch is inmiddels ook op, nu de rest van de vruchtenpunch aan het killen.
Zo haaiquote:Op zondag 25 december 2016 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
ga anders ff smoken dan. Nog wat goodies gekregen?
hamkaas croissants is het aller goorste wat er bestaat lolquote:Op zondag 25 december 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wllh ik had dit ook
Zon vriendin van ,ij haar ma was bakker en ze gaf me kaascroissant en ik nam eerste hap was de punt meteen doorgeslikt
2e hap was met ham en ik proefte het en meteen gekotst was zoo vies
Vond het zo vies echt
Gadver
bij de shopquote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo haai
Goodies?
Kerstpakket en vvv bon. Met d'r verloting een fles rode wijn![]()
Geen bonus dit jaar.
Geen idee, nooit gedaan.quote:Op zondag 25 december 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja echt he
Nice
Mja verdien je er wat mee?
Voor lager dan 2k wil ik later tnh echt niet mn bed uitkomen
Maar wrm stinkt varkensvlees standaard danquote:Op zondag 25 december 2016 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
hamkaas croissants is het aller goorste wat er bestaat lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |