Wel in Psychologie.quote:Op zondag 25 december 2016 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een P in beveiliging gehaald na een 21+ toets?
quote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.
fijn als dat ten koste gaat van een kind welquote:Op zondag 25 december 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
[..]
is maar net wat je zoekt in dat samenzijn toch. wil je mentaal verrijkt worden? of gewoon lekker seksen en een filmpje kijke
Krijg het een beetje warm hier.quote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Montelly het volgende:
Jullie gaan veelste diep op de materie, we hebben hier over een 22 jarige overweight hijabi met een dichtgeplakte poes.
Ik ook, maar kan ook mijn blinde vlek zijn omdat het mijn norm is.quote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.
omdat het wat mij betreft per definitie een ongelijke verhouding isquote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoorquote:Op zondag 25 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn als dat ten koste gaat van een kind wel
oh boy..vertel wat meer hierover.quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat het wat mij betreft per definitie een ongelijke verhouding is
Liefde draait niet om ongelijke verhoudingenquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat er in ieders omgeving legio voorbeelden zijn van relaties die niet op die basis ontstaat en hoe die doorgaans verlopen tho.quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan ook mijn blinde vlek zijn omdat het mijn norm is.
pls ga anders een minderjarige jongens zuigen ipv mijquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoor
mooi zo'n opmerking gericht aan iemand die niet gericht is aan iemandquote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef Drug het volgende:
maar klinkt alsof zeer seks een beetje te heilig maakt
hoe bedoel je gelijkwaardig?quote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.
dus?quote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wat voor leeftijd spreken we?quote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
pls ga anders een minderjarige jongens zuigen ipv mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |