slaat nergens opquote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
denk srs dat zulke mannen sociaal beperkt zijn
Ja eigenlijk wel. Helaas moet je je in een maatschappij lopen achter de sloomste.quote:Op zondag 25 december 2016 20:22 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die moeten juist ook gewoon doorroken. Is Darwin
tot nu toe hoor ik geen rare dingenquote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heb je te bespreken met iemand die z'n jeugd nog moet ervaren als jij je jeugd als het goed is al afgesloten hebt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
neequote:Op zondag 25 december 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
ben ik ook sociaal beperkt omdat ik op oude dudes val dn ;s
Als je niet per se gelijkwaardigheid nastreeft in een liefdesrelatie ben je sociaal beperkt?quote:Op zondag 25 december 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wel lekkerquote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nice hoor. Roken is ook veel te slecht voor je.
Krijg je kanker vanquote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef zeer het volgende:
[..]
javaanse jongens 3/4 is echt perfecte tabakje
jaquote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nice hoor. Roken is ook veel te slecht voor je.
hm ik weet niet wat er goed is aan het afsluiten van jeugd, of wat dat eigenlijk betekentquote:Op zondag 25 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heb je te bespreken met iemand die z'n jeugd nog moet ervaren als jij je jeugd als het goed is al afgesloten hebt?
wie zegt dt ik niet gelijkwaardige dingen te bieden hadquote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat iemand die ouder is, doorgaans mee ontwikkeld is en je dus meer te bieden heeft
Ik denk dat gelijkwaardigheid de basis is van iedere gezonde relatie, liefdes relatie of niet.quote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niet per se gelijkwaardigheid nastreeft in een liefdesrelatie ben je sociaal beperkt?
niemand, dat kan best, op voorwaarde dat de tegenpartij dus niet ontwikkeld is voor zijn leeftijdquote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wie zegt dt ik niet gelijkwaardige dingen te bieden had
wat zegt dat over je?quote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik weet niet wat er goed is aan het afsluiten van jeugd, of wat dat eigenlijk betekent
maar ik kan wel gewoon omgaan met jonge mensen
is maar net wat je zoekt in dat samenzijn toch. wil je mentaal verrijkt worden? of gewoon lekker seksen en een filmpje kijkequote:Op zondag 25 december 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat iemand die ouder is, doorgaans mee ontwikkeld is en je dus meer te bieden heeft
wat boeit het uberhaupt dat iemand die ouder is dan de ander dus meer ontwikkelt met iemand gaat die jonger is en nog bepaalde ontwikkelingen ondergaat. Dat veranderd verder niets aan gevoelens tussen de mens.quote:Op zondag 25 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
niemand, dat kan best, op voorwaarde dat de tegenpartij dus niet ontwikkeld is voor zijn leeftijd
geefnie zou je gevenquote:Op zondag 25 december 2016 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
dat mijn mentale en maatschappelijke ontwikkeling 10 jaar achterloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |