Ja Niels ookquote:Op zondag 25 december 2016 20:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ten koste? ik ben een gepassioneerde lover hoor
Haha loser mboer homo sukkelquote:Op zondag 25 december 2016 20:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel in Psychologie.
Wil je daarnaast geen grappen maken over mijn mbo diploma's
maar dat is heel vaak nietquote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
dat je gelijk bent aan elkaar ;s ;s ;s
da's in mijn ogen niet goed, een volwassene mag dat w.m.b. voor kiezen, een kind zou ik daar graag tegen beschermenquote:
Anaahaahahahahaahquote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeer had beter de 'u' kunnen doen als derde letter toen ie zich registreerde
seks kan ook speciaal zijn met ongelijke verhoudingen. Het is niet alsof je alleen wil ballen danquote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef Drug het volgende:
maar klinkt alsof zeer seks een beetje te heilig maakt
de vorm van seks is wel iets totaal anders dan het fundament van je relatiequote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
seks kan ook speciaal zijn met ongelijke verhoudingen. Het is niet alsof je alleen wil ballen dan
Heb je met Fushia gehad?quote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
Fushia is echt een loser hehaal dit
was gister ook vet cute.quote:Op zondag 25 december 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Kut man ik zit vet hard te huilen bij de All You Need Is Love Kerstspecial.
nou het gaat prima met mij hoorquote:Op zondag 25 december 2016 20:34 schreef zeer het volgende:
[..]
da's in mijn ogen niet goed, een volwassene mag dat w.m.b. voor kiezen, een kind zou ik daar graag tegen beschermen
minderjarig is best wel duidelijk gedefinieerdquote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel. het ging over crips leeftijd toch? niet minderjarig wat nu wordt genoemd
Hij is een nepmoslim.quote:Op zondag 25 december 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
Fushia is echt een loser hehaal dit
Ja dusquote:Op zondag 25 december 2016 20:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben fushia maar vandaag ben ik kdrick
Dat niet weten
Ik doe beveiliging hequote:Op zondag 25 december 2016 20:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee sorry ik geef geen gehoor aan verzoeken van mbo'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |