SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grootste stukje verstandigheid in dit topic komt van Sylvana Simons.
[ afbeelding ]
Alles beter dan die enge sekte van DENK, GGMM.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dat mens overschat zichzelf nogal.
Eens, al zal dit nagenoeg dezelfde denkbeelden hebben. Ze gaat niet weg vanwege een verschil in politieke gedachtegang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan die enge sekte van DENK, GGMM.
Poging 5, gaat het je nu wel lukken om onder Stijn z'n huid te komen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:42 schreef Elan het volgende:
Je druk maken om Sylvana, geen wonder dat je dan slecht slaapt![]()
Met zulke intenties sta ik niet in het leven man.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poging 5, gaat het je nu wel lukken om onder Stijn z'n huid te komen?
(Ik denk het niet, want dit is je zwakste poging tot nu toe)
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zulke intenties sta ik niet in het leven man.
Wat voor dingen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:44 schreef Elan het volgende:
Maar dat wijf is een aandachtshoer pur aangezien, je kan zulke dingen verwachten.
Grenzenverlegger.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog een lekker glas thee, en dan ga ik naar bed!
Ik zet nog even de Smart Hub aan, zo. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:48 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook lekker slapen zo, hopelijk doet Stijn dit ook ondanks zijn walgelijke act.
Slaap lekker!quote:
Ok.quote:
Slaap lekker, makker.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet nog even de Smart Hub aan, zo. Niks mis mee.
Welke post van mij vond je het leukst?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het vorige topic was fantastisch leesgenot
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen trollquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke post van mij vond je het leukst?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen troll
Ik ga nog even reageren op je post in Westworld.quote:
Thnx, ik was al bang dat ik hem voor niets had geplaatst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nog even reageren op je post in Westworld.
Zie dat je op het einde alweer een leuk trolletje hebt geplaatst, even happen
Ja want ik was wel serieus natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen troll
Ga nou niet op deze tour, Elan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want ik was wel serieus natuurlijk
Jij kent mij niet, ik trol jou altijd namelijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga nou niet op deze tour, Elan.
Ik kan altijd wel zien wanneer je echt aan het trollen bent, en wanneer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, ik trol jou altijd namelijk
Okéquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:09 schreef GGMM het volgende:
Zo, even een lieve reactie getypt in het Westworldtopic.
Welterusten.![]()
Jij wordt altijd gelijk para als ik wat doms zei over je broerquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel zien wanneer je echt aan het trollen bent, en wanneer niet.
En soms vind ik het ook gewoon leuk om te happen, anders hadden we de legendarische concentratiekampnachtjes niet gehad. Weetjewel
Ik zeg dan ook dat ik happen heel leuk vind.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wordt altijd gelijk para als ik wat doms zei over je broer
Of domme vragen over bekkenstoten
Of de talenten van Ajax dissen
Jij bent heel makkelijk victim
quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel verbondenheid
[..]
Billie
dat moetquote:
Zonde. Wat brengt je deze kant op?quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak zo de trein naar Rotterdamalleen niet als eindbestemming
quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat moet
Dat doe ik toch niet zelfIk kan moeilijk zeggen we blijven dicht vandaag! Dan Heb ik dinsdag geen baan meer
nee de banen liggen echt voor het oprapen hierquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je een baan hebt waarbij je ook in het weekend moet werken billie
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik voorspel dat Artikel 1 precies 0 zetels haalt.
60.000quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?
Als Sylvana überhaupt in de kamer zou komen dan zou het vanwege de Turkse stemmen zijn. Kuzu en Özturk kregen al voorkeursstemmen bij de PvdA dus ik vermoed dat de mensen die op hen stemmen zich nu DENK verplaatsen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoerquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als Sylvana überhaupt in de kamer zou komen dan zou het vanwege de Turkse stemmen zijn. Kuzu en Özturk kregen al voorkeursstemmen bij de PvdA dus ik vermoed dat de mensen die op hen stemmen zich nu DENK verplaatsen.
Blijkbaar heeft ze wel het licht gezien dat DENK niet de juiste club voor haar is. Ik vermoed dat zij ook op 3e en hooguit 2e plek zou zijn geplaatst.
Aan de andere kant heeft ze nog wel zo'n grote plaat voor haar hoofd dat ze denkt dat mensen haar de Tweede Kamer instemmen...kan toch niet zonder die aandacht.
Sooowquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoer
Er wel achter springen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak zo de trein naar Rotterdamalleen niet als eindbestemming
Leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / tong80 stapt uit 'ik ga denken voor ik post'.....
Neem je hiermee de FP op de hak?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / tong80 stapt uit 'ik ga denken voor ik post'.....
Ik snap het wel, je zou maar al dat geld mislopen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoer
De wat?quote:
heb je de goeie dag uitgekozenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga dadelijk naar de stad. Ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben.
Denk je?quote:
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je het pas..... dinsdag of woensdag...
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Ja. Het kon inderdaad nog wel eens druk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
Een gast! De koffie staat klaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.
Wat voor koffie heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.
[..]
Een gast! De koffie staat klaar.
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dolce Gusto; Cafe Laté, Laté machiato Caramel en Cappuchino.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!
Stuur een brief.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Had gisteren vanaf 22.30 geen internet meer. Kut ziggo.
Dat kennen ze denk ik niet bij het hypermoderne ziggo. Gelukkig was het om 8.00 weer opgelost, maar ik kon dus niet netflixen en Designated Survivor afkijkenquote:
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?quote:
1 miljoenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft toch ook dat wutang album
niet super maar moet hem nog een keer luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?
[..]
1 miljoen
leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat betekent trouwens dat alle kroegen enzo open zijn vanaf 10 uur. Iedereen aan de zuip.
valt wel mee denkquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengeloquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Kerstmiddag wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengelo
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Bijna in Leiden, eens kijken of ik A422 kan spotten
staat toch ook thenquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik denk dat chauffeurs dat sowiezo al niet meer doen. Kijk alleen al dat gedoe bij Calais.
ha gayquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
konquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delft. Nieuwe kut dienstregeling. Eerst kom ik direct vanuit Eindhoven.
Huh, hoe ben je dan gereisd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delft. Nieuwe kut dienstregeling. Eerst kom ik direct vanuit Eindhoven.
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindhoven, Utrecht, Schiphol, Leiden, Delft
Alleen de intercity naar Breda dacht ik. En die komt om het half uur. Bij de andere treinen moet je overstappen op Leiden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?
Overstap niet gehaald. En volgens mij was dat een intercity direct.. en ik heb zo'n weekend kaartje dus dat zou ellendig zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?
Wat vaag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen de intercity naar Breda dacht ik. En die komt om het half uur. Bij de andere treinen moet je overstappen op Leiden.
hoe lang doe je er uiteindelijk over?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overstap niet gehaald. En volgens mij was dat een intercity direct.. en ik heb zo'n weekend kaartje dus dat zou ellendig zijn.
Zonder 9292 en mijn vriendin die helpt zou ik echt een paniekaanval krijgen van dat gedoe.
Is dat weer terug? Ik kan het mij nog van vroeger herinneren, Railtender. Met hun aanbiedingen: een gevulde koek + koffie, vandaag maar 150 euro.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:15 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat een genante vertoning is in de trein? Die railcatering.
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat weer terug? Ik kan het mij nog van vroeger herinneren, Railtender. Met hun aanbiedingen: een gevulde koek + koffie, vandaag maar 150 euro.
ns internationals?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.
Je zag ook echt alleen bejaarden iets bij hun kopen toen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.
Dat is beter geregeld in de Thalysquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:20 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Alleen ipv knappe vrouwen in uniform, stuurt de NS puisterige pubers rond.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, er zit een vrouw naast mij en als ze lacht zie je een kilometer tandvlees.
Die heb je toen wel even geregeld toch.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een keer in zo'n NS International-trein gestapt maar toen kwam er een meisje met een enquête over de treinreis langs.
je kapper is van alle markten thuisquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, er zit een vrouw naast mij en als ze lacht zie je een kilometer tandvlees.
Dat lijkt me echt vreselijk om te doen. Maar goed dat doen ze zichzelf aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
En, en, en? Heb je haar getrollt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een keer in zo'n NS International-trein gestapt maar toen kwam er een meisje met een enquête over de treinreis langs.
Haar zoontje wordt geknipt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kapper is van alle markten thuis
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk om te doen. Maar goed dat doen ze zichzelf aan natuurlijk.
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En, en, en? Heb je haar getrollt?
Veel beter dan jammerende Greenpeace-meisjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb je toen wel even geregeld toch.
Note uitgedeeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.
Ik geef iedereen vrijheid met betrekking tot DE TOON.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.
Doe eens normaal. Het is mijn goed recht om dat te vragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Straal op met dit soort reacties aub.
100%nlquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Er bestaat een vlaamse variant van 100% NL en ze hebben een tv zender. En mijn Turkse kapper vindt het blijkbaar een erg goede zender...
Word je dadelijk ook met een warme natte handdoek in je gezicht gehelicopterd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Er bestaat een vlaamse variant van 100% NL en ze hebben een tv zender. En mijn Turkse kapper vindt het blijkbaar een erg goede zender...
We willen nieuwe users op VBL hebben en ze laten blijven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het is mijn goed recht om dat te vragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Nee hij brandt wel haartjes weg zag ik net.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word je dadelijk ook met een warme natte handdoek in je gezicht gehelicopterd?
Dat snap ik luckass. Andere zaken wil ik weten. Heb je je tieten al gepost? Welke club hang je aan? Welk geloof hang je aan? Ben je een neger? Hoogst genoten opleiding? Waar woon je? Hoe oud ben je? Heb je een relatie en waar ben je hem tegengekomen? Dat soort zaken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn username staat naast mijn post Hans.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat snap ik luckass. Andere zaken wil ik weten. Heb je je tieten al gepost? Welke club hang je aan? Welk geloof hang je aan? Ben je een neger? Hoogst genoten opleiding? Waar woon je? Hoe oud ben je? Heb je een relatie en waar ben je hem tegengekomen? Dat soort zaken.
Dat met die natte handdoek na het scheren is wel extreem fijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hij brandt wel haartjes weg zag ik net.
Goede snor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een beetje actuele muziek graag.
Ik heb mezelf vanochtend al geschoren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat met die natte handdoek na het scheren is wel extreem fijn.
nicequote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een beetje actuele muziek graag.
Ik heb zojuist moeten kijken en luisteren naar: Eveline en Flip - Ik wil een kerstboom versieren.quote:
Rare vraag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:35 schreef Vasion het volgende:
luckass ben je nou een neger of niet?
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:35 schreef Vasion het volgende:
luckass ben je nou een neger of niet?
Ik vind dat je wat passief, agressief overkomt. Doe daar eens wat aan.quote:
Gewoon normaal doen Jojo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.
Aldus iemand met een Ajax-uiquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.
Dat is mijn act.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat passief, agressief overkomt. Doe daar eens wat aan.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aldus iemand met een Ajax-ui_!!!
tonino, halfzoetquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Verdichio wanneer wit, Tampranillo wanneer rood.quote:
Lans. Zullen wij vast vooruitblikken op een nieuwe TT straks?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verdichio wanneer wit, Tampranillo wanneer rood.
tampranillo drinkt mijn schoonmoeder altijdquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verdichio wanneer wit, Tampranillo wanneer rood.
Goed idee. Wat stel jij voor? Ik heb er wel ideeën over.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lans. Zullen wij vast vooruitblikken op een nieuwe TT straks?
Ik doe een gokje: ''Negersex bij het kerstdiner''quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lans. Zullen wij vast vooruitblikken op een nieuwe TT straks?
Pics van je schoonmoeder. Duidelijk een vrouw met smaak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tampranillo drinkt mijn schoonmoeder altijd
Niet alleen een wijnkenner. Ik heb mij laten vertellen (correct me if i'm wrong) dat je een expert bent op het gebied van sex met negers.quote:
Wat een kenner ben je toch amicequote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: ''Negersex bij het kerstdiner''
Makkelijke druif. Weinig complexiteit en goed te combineren. Met name lekker bij kip.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet
Tonino it is!!! Altijd
Ik ben een wandelende encyclopedie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een kenner ben je toch amice
Vind je het ook zo jammer dat er geen dartsen is vandaag?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie.
Bij het kerstdiner hoeft er wat mij betreft niet bij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: ''Negersex bij het kerstdiner''
spanjaard, dus kleinquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je schoonmoeder. Duidelijk een vrouw met smaak.
ik drink het overal bijquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Makkelijke druif. Weinig complexiteit en goed te combineren. Met name lekker bij kip.
Ik drink gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
KlasseUit hobby of heb je ook certificaten?
De betere wedstrijden komen pas in de achtste finales. Ik lig er niet wakker van, of zo. Al mis je wel wat publiek dat Kolo Kolo, Yaya yaya, Don't take me home please don't take me home, Nananana, Feed the Stands zingt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het ook zo jammer dat er geen dartsen is vandaag?
Ik heb daar aardig wat kennis over vergaard inderdaad. Waar heb je dit opgevangen als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen een wijnkenner. Ik heb mij laten vertellen (correct me if i'm wrong) dat je een expert bent op het gebied van sex met negers.
Ging gisteren wel lang door tijdens de match van Goldfinger.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De betere wedstrijden komen pas in de achtste finales. Ik lig er niet wakker van, of zo. Al mis je wel wat publiek dat Kolo Kolo, Yaya yaya, Don't take me home please don't take me home, Nananana, Feed the Stands zingt.
?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Woooow het blijkt zijn ex te zijn
Oh god, dat moet ik ook nog doen. Vanavond ga ik wel aan de slag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoe staat het met het tellen van de awardstemmen?
TE LAATquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oja, die moest ik nog invullen.
op kerstavondquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dat moet ik ook nog doen. Vanavond ga ik wel aan de slag.
Meen je niet, he godverdomme. Mijn hele leven draaide om die awards.quote:
Wat is daar raar aan? Op kerstavond doe ik nooit iets. Morgen en maandag ga ik wel los met eten.quote:
belangrijkste avond van het jaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Op kerstavond doe ik nooit iets. Morgen en maandag ga ik wel los met eten.
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
belangrijkste avond van het jaar
Schuif alles opzij en geef daar prioriteit aan? Pffff. Die mods van tegenwooridg. In GGMM's tijd was dit wel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
belangrijkste avond van het jaar
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij bent niet eens gelovig kk plebejerquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om kerstavond.
Zo. Daar zal je het mee moeten doen.
Lekker boeiend. Ik ook niet. Gaat om het samenzijn met familie en het vreten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent niet eens gelovig kk plebejer
Je geeft jezelf bij alle awards gewoon de meeste stemmen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al een soort oplossing in gedachten wat het een stuk makkelijk maakt.
Iemand anders laten tellen zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand anders laten tellen zeker.
nee het gaat om jezus christusquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik ook niet. Gaat om het samenzijn met familie en het vreten.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee het gaat om jezus christus
jij bepaalt het ook helemaal niet
Verlegen kerkmeisjes daarentegen, bohquote:
Ik vind het een beetje ver gaan om de verantwoordelijkheid bij die kinderen neer te leggenquote:
Ik heb niets met de Katholieke kerk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ver gaan om de verantwoordelijkheid bij die kinderen neer te leggen
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met de Katholieke kerk.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de Bible Belt ook niet. Jehova's getuigen ook niet.
Ik heb een hekel aan mensen die anderen hun religie op willen dringen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En met de Islam heb ik eigenlijk ook bijzonder weinig.
Smerige profiteurs die tering heidenen. Laat ze lekker werken als ze toch de kerstmis overslaan en ons goedgelovigen wel gods grootsheid vierenquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee het gaat om jezus christus
jij bepaalt het ook helemaal niet
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die anderen hun religie op willen dringen.
Zou je hierin atheïsme ook als een religie kunnen zien?
Ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.
Ho ho, ik stelde alleen dat opdringend geloof kut is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging jij tot voor kort niet zelf nog zondags naar de kerk? Dat maakt jou ook wel vrij dom dan
Je was het met GGMM eens (Zelden tot nooit terecht) en hij stelde iets heel andersquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, ik stelde alleen dat opdringend geloof kut is.
Ik denk dat ik dan dronken ben en ik moet nog aan het bier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was het met GGMM eens (Zelden tot nooit terecht) en hij stelde iets heel anders
Geen idee. Hij heeft ook geen ban. Vast nog bijkomen van zijn afgang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Is Eian nog gezien na vannacht? Ik maak me zorgen.
Gewoon verzinnen. niemand telt die meuk na. En het stem topic verwijderen. Valt het niet meer te checken ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pfoeh, die ontving gisteren even een pounding zeg. Mi gado.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft ook geen ban. Vast nog bijkomen van zijn afgang.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon verzinnen. niemand telt die meuk na. En het stem topic verwijderen. Valt het niet meer te checken ook.
#DeOnlogischLeven
Ik ben bang dat ik de award voor beste PSV'er kwijt ben aan DoublePain. Hoewel erg jammer, gun ik het DP van harte. Het is denk ik ook tijd om het stokje door te geven.quote:
Ik heb gepost in het FM topic over mijn nieuwe avontuur. Misschien leuk voor je om te lezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, alle klusjes van vandaag zijn klaar. Rest van de dag geen flikker meer uitvoeren.
Jij bent een verstandige user.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.
TERUG NAAR HET ZIEKENFONDS!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Godver wat is de zorg toch duur. MAXIMAAL EIGEN RISICO. Oeh spannend, dan mag ik geen been breken.
onlogisch en ondergetekende denken daar anders over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |