dat moetquote:
Zonde. Wat brengt je deze kant op?quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak zo de trein naar Rotterdamalleen niet als eindbestemming
quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat moet
Dat doe ik toch niet zelfIk kan moeilijk zeggen we blijven dicht vandaag! Dan Heb ik dinsdag geen baan meer
nee de banen liggen echt voor het oprapen hierquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je een baan hebt waarbij je ook in het weekend moet werken billie
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik voorspel dat Artikel 1 precies 0 zetels haalt.
60.000quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?
Als Sylvana überhaupt in de kamer zou komen dan zou het vanwege de Turkse stemmen zijn. Kuzu en Özturk kregen al voorkeursstemmen bij de PvdA dus ik vermoed dat de mensen die op hen stemmen zich nu DENK verplaatsen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel stemmen zijn er ongeveer nodig voor een zetel?
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoerquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als Sylvana überhaupt in de kamer zou komen dan zou het vanwege de Turkse stemmen zijn. Kuzu en Özturk kregen al voorkeursstemmen bij de PvdA dus ik vermoed dat de mensen die op hen stemmen zich nu DENK verplaatsen.
Blijkbaar heeft ze wel het licht gezien dat DENK niet de juiste club voor haar is. Ik vermoed dat zij ook op 3e en hooguit 2e plek zou zijn geplaatst.
Aan de andere kant heeft ze nog wel zo'n grote plaat voor haar hoofd dat ze denkt dat mensen haar de Tweede Kamer instemmen...kan toch niet zonder die aandacht.
Sooowquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoer
Er wel achter springen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak zo de trein naar Rotterdamalleen niet als eindbestemming
Leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / tong80 stapt uit 'ik ga denken voor ik post'.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |