SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grootste stukje verstandigheid in dit topic komt van Sylvana Simons.
[ afbeelding ]
Alles beter dan die enge sekte van DENK, GGMM.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dat mens overschat zichzelf nogal.
Eens, al zal dit nagenoeg dezelfde denkbeelden hebben. Ze gaat niet weg vanwege een verschil in politieke gedachtegang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan die enge sekte van DENK, GGMM.
Poging 5, gaat het je nu wel lukken om onder Stijn z'n huid te komen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:42 schreef Elan het volgende:
Je druk maken om Sylvana, geen wonder dat je dan slecht slaapt![]()
Met zulke intenties sta ik niet in het leven man.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poging 5, gaat het je nu wel lukken om onder Stijn z'n huid te komen?
(Ik denk het niet, want dit is je zwakste poging tot nu toe)
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zulke intenties sta ik niet in het leven man.
Wat voor dingen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:44 schreef Elan het volgende:
Maar dat wijf is een aandachtshoer pur aangezien, je kan zulke dingen verwachten.
Grenzenverlegger.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog een lekker glas thee, en dan ga ik naar bed!
Ik zet nog even de Smart Hub aan, zo. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:48 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook lekker slapen zo, hopelijk doet Stijn dit ook ondanks zijn walgelijke act.
Slaap lekker!quote:
Ok.quote:
Slaap lekker, makker.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet nog even de Smart Hub aan, zo. Niks mis mee.
Welke post van mij vond je het leukst?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het vorige topic was fantastisch leesgenot
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen trollquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke post van mij vond je het leukst?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen troll
Ik ga nog even reageren op je post in Westworld.quote:
Thnx, ik was al bang dat ik hem voor niets had geplaatst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nog even reageren op je post in Westworld.
Zie dat je op het einde alweer een leuk trolletje hebt geplaatst, even happen
Ja want ik was wel serieus natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je aangaf dat je eigenlijk aan het trollen was en Elan al verstrikt zat in zijn eigen troll
Ga nou niet op deze tour, Elan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want ik was wel serieus natuurlijk
Jij kent mij niet, ik trol jou altijd namelijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga nou niet op deze tour, Elan.
Ik kan altijd wel zien wanneer je echt aan het trollen bent, en wanneer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, ik trol jou altijd namelijk
Okéquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:09 schreef GGMM het volgende:
Zo, even een lieve reactie getypt in het Westworldtopic.
Welterusten.![]()
Jij wordt altijd gelijk para als ik wat doms zei over je broerquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel zien wanneer je echt aan het trollen bent, en wanneer niet.
En soms vind ik het ook gewoon leuk om te happen, anders hadden we de legendarische concentratiekampnachtjes niet gehad. Weetjewel
Ik zeg dan ook dat ik happen heel leuk vind.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wordt altijd gelijk para als ik wat doms zei over je broer
Of domme vragen over bekkenstoten
Of de talenten van Ajax dissen
Jij bent heel makkelijk victim
quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel verbondenheid
[..]
Billie
| Forum Opties | |
|---|---|