Makkelijke druif. Weinig complexiteit en goed te combineren. Met name lekker bij kip.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet
Tonino it is!!! Altijd
Ik ben een wandelende encyclopedie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een kenner ben je toch amice
Vind je het ook zo jammer dat er geen dartsen is vandaag?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie.
Bij het kerstdiner hoeft er wat mij betreft niet bij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: ''Negersex bij het kerstdiner''
spanjaard, dus kleinquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je schoonmoeder. Duidelijk een vrouw met smaak.
ik drink het overal bijquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Makkelijke druif. Weinig complexiteit en goed te combineren. Met name lekker bij kip.
Ik drink gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
KlasseUit hobby of heb je ook certificaten?
De betere wedstrijden komen pas in de achtste finales. Ik lig er niet wakker van, of zo. Al mis je wel wat publiek dat Kolo Kolo, Yaya yaya, Don't take me home please don't take me home, Nananana, Feed the Stands zingt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het ook zo jammer dat er geen dartsen is vandaag?
Ik heb daar aardig wat kennis over vergaard inderdaad. Waar heb je dit opgevangen als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen een wijnkenner. Ik heb mij laten vertellen (correct me if i'm wrong) dat je een expert bent op het gebied van sex met negers.
Ging gisteren wel lang door tijdens de match van Goldfinger.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De betere wedstrijden komen pas in de achtste finales. Ik lig er niet wakker van, of zo. Al mis je wel wat publiek dat Kolo Kolo, Yaya yaya, Don't take me home please don't take me home, Nananana, Feed the Stands zingt.
?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Woooow het blijkt zijn ex te zijn
Oh god, dat moet ik ook nog doen. Vanavond ga ik wel aan de slag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoe staat het met het tellen van de awardstemmen?
TE LAATquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oja, die moest ik nog invullen.
op kerstavondquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dat moet ik ook nog doen. Vanavond ga ik wel aan de slag.
Meen je niet, he godverdomme. Mijn hele leven draaide om die awards.quote:
Wat is daar raar aan? Op kerstavond doe ik nooit iets. Morgen en maandag ga ik wel los met eten.quote:
belangrijkste avond van het jaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Op kerstavond doe ik nooit iets. Morgen en maandag ga ik wel los met eten.
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
belangrijkste avond van het jaar
Schuif alles opzij en geef daar prioriteit aan? Pffff. Die mods van tegenwooridg. In GGMM's tijd was dit wel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dat moet ik ook nog doen. Vanavond ga ik wel aan de slag.
Ik geef geen neuk om kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
belangrijkste avond van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |